jeanscentre.nl- Logo - Beoordelingen

jeanscentre.nl
Beoordelingen:

2.860 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.095 beoordelingen in totaal  

4,48
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 1 jun 2022
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
jeanscentre.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

30 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling zelf was dik in orde. Mooie broeken en leuk afgeprijsd. De hulp via de klantenservice (webcare) was om te janken. De website liep steeds vast en ipv behulpzaam te zijn werd mij verweten dat ik de stappen niet correct doorliep. Terwijl ik steeds deed wat er van mij gevraagd werd. Toen ik dit aangaf hield men voet bij stuk dat de fout absoluut bij mij moest liggen en niet bij Jennifer de website. Uiteindelijk het contact met de klantenservice maar opgezegd en met een ander e-mail adres alsnog gewoon kunnen bestellen.

de meest kritische beoordeling

26 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Winkelalarmen aan de kleding! Kreeg 2 spijkerbroeken van Garcia met winkelalarmen er nog op thuisgestuurd!! Moest dus naar de winkel toe om deze eraf te laten halen voordat ik ze kan dragen! Dit kost me tijd ( woon niet dichtbij de winkel) en geld ( benzine, en parkeergarage Amersfoort). Terugsturen was geen optie omdat ik de broek al eerder wilde dragen dan dat ik een nieuwe zou kunnen krijgen via online opnieuw bestellen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor jeanscentre.nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
HD
Hugo d.
Oosterhout
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Eerste keer was geen succes helaas

Ik bestel voor het eerst en krijg later pas te horen dat het gekochte product toch niet op voorraad is. Dan krijg je geen goede review natuurlijk. Ben ook benieuwd hoe lang het duurt voor ik het geld terug krijg.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
3 dagen geleden
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jou review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Heb de bestelling nog niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
5 dagen geleden
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review. Wij willen je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Geen antwoord op mijn bestelling. Niets verder gehoord
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
7 dagen geleden
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jou review. Wij willen je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Omdat ik vorig jaar een zelfde broek gekocht heb in de winkel, nu een tweede online besteld. Na ontvangst helaas meteen retourformulier kapot gescheurd. Bij aantrekken dag erop zag ik dat onder de knie een flinke band verkleuring zit. Waarschijnlijk heeft de broek te lang opgevouwen gelegen. Helaas miskoop.kan zo de container in. Slechte of geen controle voor verzending door Jeans Centre.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
7 dagen geleden
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review. Wij willen je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling is nog niet aangekomen bij dhl point
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
7 dagen geleden
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review. Wij willen je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling na 4 dagen nog niet gekregen
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
9 dagen geleden
Goedemiddag, voor meer informatie over de status van je bestelling kun je contact opnemen met de klantenservice. Met vriendelijke groet, team Customer Happiness
2 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Moet feedback geven over een bestelling die ik nog niet eens binnen heb! Heb nog geen mail ontvangen dat ik mijn bestelling kan ophalen.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
3 mei 2024
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review. Wij willen je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
27 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nog niks ontvangen. Ik heb extra betaald om donderdagavond mijn bestelling te ontvangen, maar helemaal niks. Toen werd het op vrijdagavond gezet. Weer de hele avond gewacht, weer niks. Lees ik: we hebben elkaar gemist. Retour sorteercentrum. Als ik extra betaal voor een service, wil ik ook die service. Wellicht is dit bedrijf (DHL) goedkoper, maar dus ook slechter. Jammer dat JC daar gebruik van maakt. Dit was dus de laatste keer dat ik bij JC heb besteld. Ik wil niks meer bestellen bij bedrijven die gebruik maken van DHL, want het is altijd wat. Ik heb er dan ook geen fiducie in dat het nog geleverd gaat worden.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
29 apr 2024
Goedemorgen, hartelijk dank voor je review en feedback. We hebben je direct een e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness Jeans Centre
26 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Wel besteld en betaald maar de levering via DHL ging fout en niemand neemt verantwoordelijkheid. €89 betaald en niets ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
26 apr 2024
Goedemorgen, hartelijk dank voor jouw review. Wij zien dat je hier bij ons geen melding van hebt gemaakt. We willen je vragen om een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl Met vriendelijke groet, Customer Happiness Jeans Cente
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Geen pakket gezien en een mail gekregen dat de retourzendig verwerkt is.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
10 apr 2024
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jou review. Wij willen je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nog niks ontvangen, zelfs geen update over het pakketje na de bestelling
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
8 apr 2024
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review. We willen je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
LV
Lies V.
Lelystad
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Wil wat bestellen maar kan niet betalen…

Wil wat bestellen maar kan niet betalen wordt er steeds uit gegooid hele slechte service Als je een mail stuurt met die klacht krijg je geen eens antwoord.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
2 apr 2024
Goedemorgen, hartelijk dank voor jouw review en feedback. Wat vervelend dat het niet lukt om te bestellen. Had je een e-mail gestuurd naar: klantenservice@jeanscentre.nl? Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness Jeans Centre
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik kreeg voor de 2e keer een verkeerde bestelling, de bestelling van iemand anders.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
2 apr 2024
Goedemorgen, hartelijk dank voor jouw review en feedback. We willen je vragen om een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness Jeans Centre
30 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
We hebben op woensdag 27 maart besteld en tot nu 30 maart nog geen antwoord ontvangen om de bestelling af te halen. Dus positief beoordelen wordt moeilijk.
Beoordeling melden
28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Alarm tag nog aan de broeken

Bestelling net ontvangen met twee broeken waaraan er bij alle twee de exemplaren nog een alarm zit.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
29 mrt 2024
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jouw review. Wat jammer om te vernemen dat het zo is geleverd. Uiteraard willen wij het voor je oplossen en daarom willen wij je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Na lang wachten en zelf bellen eindelijk gehoord dat mijn bestelling bij de winkel op de Koperwiek ligt. Dit na bericht dat er altijd een email volgt als pakket in de winkel is. Slecht dit!
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
28 mrt 2024
Goedemiddag, hartelijk dank voor jouw review. Mocht je hier vragen over hebben dan kun je een e-mail sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness Jeans Centre
28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling is nog niet binnen en krijg nu al een feedback formulier!!
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
28 mrt 2024
Goedemorgen, hartelijk dank voor je review. Deze e-mail wordt automatisch verstuurd zoveel uur na het bestellen. Hier hebben wij geen invloed op. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness Jeans Centre
26 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Duurder geworden, normaal 2 voor 100 euro, prima, en nu 10 euro duurder. Jammer was net de kracht van jeans
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
27 mrt 2024
Goedemiddag, hartelijk dank voor jouw review en feedback. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness Jeans Centre
26 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Je doet een bestelling en dan blijkt de helft niet voorradig te zijn en moet je er langer op wachten. Dit moeten ze van te voren aangeven. De levertijd van de producten die wel voorradig zijn is ook te lang ik wacht al 3 werkdagen.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
26 mrt 2024
Goedemorgen, bedankt voor je review. Mocht je her een vraag over hebben dan willen wij je vragen om een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness Jeans Centre
23 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
na bestelling te hebben doorgegeven en betaald al 2 dgn niets meer gehoord
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
25 mrt 2024
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review. Wij willen je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness