jeanscentre.nl- Logo - Beoordelingen

jeanscentre.nl
Beoordelingen:

2.860 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.095 beoordelingen in totaal  

4,48
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 1 jun 2022
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
jeanscentre.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

30 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling zelf was dik in orde. Mooie broeken en leuk afgeprijsd. De hulp via de klantenservice (webcare) was om te janken. De website liep steeds vast en ipv behulpzaam te zijn werd mij verweten dat ik de stappen niet correct doorliep. Terwijl ik steeds deed wat er van mij gevraagd werd. Toen ik dit aangaf hield men voet bij stuk dat de fout absoluut bij mij moest liggen en niet bij Jennifer de website. Uiteindelijk het contact met de klantenservice maar opgezegd en met een ander e-mail adres alsnog gewoon kunnen bestellen.

de meest kritische beoordeling

26 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Winkelalarmen aan de kleding! Kreeg 2 spijkerbroeken van Garcia met winkelalarmen er nog op thuisgestuurd!! Moest dus naar de winkel toe om deze eraf te laten halen voordat ik ze kan dragen! Dit kost me tijd ( woon niet dichtbij de winkel) en geld ( benzine, en parkeergarage Amersfoort). Terugsturen was geen optie omdat ik de broek al eerder wilde dragen dan dat ik een nieuwe zou kunnen krijgen via online opnieuw bestellen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor jeanscentre.nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
19 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Zit nog te wachten op me bestelling😵‍💫
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
20 apr 2024
Goedemiddag, bedankt voor de beoordeling. We hopen dat je je bestelling spoedig in ontvangst mag nemen. Met vriendelijke groet, team Customer Happiness
16 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Op andere online sites heb je volgende dag je kleren in huis. Hiet moet je wel lang wachten. En hoor je niets. Foto's toevoegen kan niet heb nog niets ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
17 apr 2024
Goedemorgen, bedankt voor je beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
16 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Als ik 2 jurken bestel,waarom krijg ik er maar 1,terwijl ik wel de mail krijg dat het verzonden is.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
17 apr 2024
Goedemorgen, bedankt voor je beoordeling en feedback. Wij zien dat je bestelling in 2 delen is verstuurd. Dit wordt vermeld in de inpakbevestiging. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
13 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Cadeau is geen cadeau

Omdat er wat was misgegaan kreeg ik 15 % korting. De bestelling is op woensdag aangekomen en op vrijdag geven ze 20 % korting. Mijn cadeau is geen cadeau! Had niks besteld als ik die korting niet had gekregen, omdat het een capri is die ik pas later ga dragen.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
15 apr 2024
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jouw review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Verwarrende communicatie

Bezorg svp op het aangegeven adres. Product zou op het filiaal bezorgd worden en dat gebeurde ook maar kreeg een mail dat het bij mij thuis was bezorgd. Erg verwarrend, Personeel verder prima.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
2 apr 2024
Goedemorgen, hartelijk dank voor jouw review en feedback. We wensen je veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness Jeans Centre
24 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Trage levering. Donderdag besteld en nu zondag nog niets ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
25 mrt 2024
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
22 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
2 broeken besteld maar van 1 ontbreekt het zippertje van de rits. Slordig!
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
23 mrt 2024
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review. Wij willen je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
22 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nog niet ontvangen, en krijg al wel deze feedback vraag!
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
23 mrt 2024
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
4 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Retour proces is slecht

Retour proces is behoorlijk oud, onduidelijk en vaak inclusief fouten.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
5 mrt 2024
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
27 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het duurt zeer lang voordat je de bestelde items ontvangt wanneer je op een actie van jeanscenter reageert.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
28 feb 2024
Goedemorgen, hartelijk dank voor jouw review. We hebben je een e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness Jeans Centre
17 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling nog niet geleverd, terwijl deze vandaag bezorgd zou worden.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
19 feb 2024
Goedemiddag, hartelijk dank voor je e-mail. Mocht je een vraag hebben over de levering, dan willen wij je vragen om een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl Met vriendelijke groet, Customer Happiness Jeans Centre
17 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verpakking is vaak stuk of open. Dit ben ik niet gewend van deze winkel.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
19 feb 2024
Goedemiddag, wat ontzettend vervelend om te horen. We willen je vragen om ons direct een bericht te sturen op het moment dat dit het geval is. We wensen je veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Customer Happiness Jeans Centre
10 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Zelfde broek andere pasvorm

Een broek besteld, die al thuis heb. De broek was dezelfde, deze was veel strakker op de benen. Lijkt wel een andere pasvorm.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
12 feb 2024
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jouw review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
2 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling is niet goed verwerkt Artikel wat we op voorraad was is niet gestuurd fout bij hun
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
3 feb 2024
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jou review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
19 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
2 verkeerde jeans geleverd via wenshop. Ander type en andere grootte.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
22 jan 2024
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review. We willen je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
17 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling is nog steeds niet na twee dagen verzonden.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
18 jan 2024
Bedankt voor je beoordeling en feedback. Voor vragen over je order en de status ervan kun je contact opnemen met de klantenservice: klantenservice@jeanscentre.nl Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
15 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Knoop meteen eraf

Eerste keer dat ik de jeans aantrok sprong de knoop er meteen vanaf. Ik ben teleurgesteld in de kwaliteit.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
16 jan 2024
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jouw review. Om je verder te kunnen helpen willen wij je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
10 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het alarm van de kleding er af halen voordat je iets verstuurd nu moet ik zelf nog x weer langs de winkel baal hier echt goed van en niet op 1 trui nee tot nu toe op de hele bestelling van de kleding morgen moet ik de rest nog bezorgd worden dus ben benieuwd!!
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
11 jan 2024
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jouw review en feedback. Wij sturen je een mail op het mail adres welke in de order staat. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
31 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Feedback

Gevraagd om een feedback te geven terwijl ik de producten nog niet ontvangen heb.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
2 jan 2024
Goedemiddag, hartelijk dank voor jouw review. Deze e-mail wordt automatisch verstuurd. Na het plaatsen van de bestelling. We wensen je alvast veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
29 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
2 jan 2024
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jou review. Mocht je feedback voor ons hebben omtrent jou bestelling dan willen wij je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness