jeanscentre.nl- Logo - Beoordelingen

jeanscentre.nl
Beoordelingen:

2.860 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.095 beoordelingen in totaal  

4,48
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 1 jun 2022
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
jeanscentre.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

30 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling zelf was dik in orde. Mooie broeken en leuk afgeprijsd. De hulp via de klantenservice (webcare) was om te janken. De website liep steeds vast en ipv behulpzaam te zijn werd mij verweten dat ik de stappen niet correct doorliep. Terwijl ik steeds deed wat er van mij gevraagd werd. Toen ik dit aangaf hield men voet bij stuk dat de fout absoluut bij mij moest liggen en niet bij Jennifer de website. Uiteindelijk het contact met de klantenservice maar opgezegd en met een ander e-mail adres alsnog gewoon kunnen bestellen.

de meest kritische beoordeling

26 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Winkelalarmen aan de kleding! Kreeg 2 spijkerbroeken van Garcia met winkelalarmen er nog op thuisgestuurd!! Moest dus naar de winkel toe om deze eraf te laten halen voordat ik ze kan dragen! Dit kost me tijd ( woon niet dichtbij de winkel) en geld ( benzine, en parkeergarage Amersfoort). Terugsturen was geen optie omdat ik de broek al eerder wilde dragen dan dat ik een nieuwe zou kunnen krijgen via online opnieuw bestellen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor jeanscentre.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(99)
(69)
Resetten
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
In mobiel kwam aanbieding van 2 spijkerbroeken met 50% korting in beeld. Altijd Garcia in winkel of via de site J. C. ! Koos 2 licht blauwe Garcia mt. 34/34. Moet ik gewoon 2 X 89,99 voldoen❗ 😲 Er is noodzaak weer aan te vullen. Dus die bijna 180,00 voldaan 😏 Heb nu nog KORTINGSBON van 10% Kan die hiermee verrekend worden ❓ Code: VC084143411473082341 Als vaste klant reken ik op die korting! Dan wordt vertrouwen ook beter! Mvg. Grieta Buis grieta.buis@planet.nl
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
7 dagen geleden
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review. Wij willen je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
23 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Geduld is een schone zaak maar het duurt zo lang

Bestelling op zondag, levertijd 3-5 werkdagen. Na 5 werkdagen gebeld. Ik moest nog wat geduld hebben… op werkdag 7 gebeld, was men vergeten me een berichtje te sturen dat pakket klaar lag in jeanscentre… Prima broek, (had ik al gepast), prima winkel, maar bezorgen in winkel is voor mensen met geduld… ik zal het niet meer doen!
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
24 apr 2024
Goedemorgen, bedankt voor je feedback en beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
2 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Superleuke kleding, jullie hebben altijd weer mooie designs en stoffen. Helaas is jullie productie echt onder de maat qua duurzaamheid en ethiek, waardoor ik toch bijna nooit meer iets bij jullie koop.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
3 mei 2024
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
de bediening
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
5 dagen geleden
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review. Mocht je feedback voor ons hebben omtrent jou bestelling dan willen wij je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
19 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Zit nog te wachten op me bestelling😵‍💫
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
20 apr 2024
Goedemiddag, bedankt voor de beoordeling. We hopen dat je je bestelling spoedig in ontvangst mag nemen. Met vriendelijke groet, team Customer Happiness
26 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Geen juiste maten

Mijn eigen jeansmaat verkopen jullie sowieso niet (maat 24) en voor mijn zoon is zijn maat ook bijna nooit aanwezig (zowel online als in de winkel). Hij heeft maat 28/29 met een lengte van 36 of liever nog 38. Jammer, omdat de naam jeanscentre anders doet vermoeden. Je verwacht een specialisatie in jeans.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
26 mrt 2024
Goedemorgen, bedankt voor je review en feedback. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness Jeans Centre
3 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Verschillende lengte broekspijpen

Bij een vorige bestelling kreeg ik een jeans met 2 verschillende lengtes broekspijpen en ook bij mijn recente bestelling zit er een klein lengte verschil in de pijpen (gelukkig niet erg zichtbaar tijdens dragen). Iets meer aandacht voor de kwaliteitscontrole kan geen kwaad.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
4 apr 2024
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jouw review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
FB
fineke b.
zwijndrecht
19 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Had een retourzending...was niet…

Had een retourzending...was niet verwerkt maar wel al in t magazijn (blijkt later) kreeg aan aanmaning van Riverty baalde daar enorm van.. is wel in orde gemaakt omdat t erg druk was maar daar heb ik geen boodschap aan als ik t op tijd retour stuur
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
20 mrt 2024
Goedemiddag, hartelijk dank voor jouw review. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness.
WS
Wilma S.
Hendrik-Ido-Ambacht
23 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Vandaag 2 spijkerbroeken binnen gekregen, helaas zaten daar de anti diefstal buttons aan. Ga ze terug sturen en bestel 2 nieuwe in de hoop dat deze zonder die buttons zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
25 mrt 2024
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review. Wij willen je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
23 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakket op afgesproken tijd bezorgd, maar bezorger had geen tijd om te wachten tot de deur openging. Pakketje lag al in de papier container.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
23 mrt 2024
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jou review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verwerken van de bestelling duurt veel te lang. 7e besteld, is nu de 10e en pakketje nog niet bij DHL gesorteerd.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
10 apr 2024
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jou review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Veel maten beschikbaar, goede producten. Maar de tijd tussen bestellen en bezorging duurt zo vreselijk lang.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
8 apr 2024
Goedemiddag, bedankt voor je positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
FB
fineke b.
zwijndrecht
31 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik baal ervan dat ik een blouse a 60 euro gekocht heb en 3 weken later 20 euro goedkoper is
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
2 apr 2024
Goedemorgen, hartelijk dank voor jouw review en feedback. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness Jeans Centre
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snelle bezorging. Maten verschillen, dezelfde maat is toch ruimer!
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
2 apr 2024
Goedemorgen, hartelijk dank voor jouw review. We wensen je veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness Jeans Centre
28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Tijdig en vooraf informeren dat pakket is vertraagd
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
28 mrt 2024
Goedemorgen, hartelijk dank voor jouw review. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness Jeans Centre
13 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Cadeau is geen cadeau

Omdat er wat was misgegaan kreeg ik 15 % korting. De bestelling is op woensdag aangekomen en op vrijdag geven ze 20 % korting. Mijn cadeau is geen cadeau! Had niks besteld als ik die korting niet had gekregen, omdat het een capri is die ik pas later ga dragen.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
15 apr 2024
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jouw review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Verwarrende communicatie

Bezorg svp op het aangegeven adres. Product zou op het filiaal bezorgd worden en dat gebeurde ook maar kreeg een mail dat het bij mij thuis was bezorgd. Erg verwarrend, Personeel verder prima.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
2 apr 2024
Goedemorgen, hartelijk dank voor jouw review en feedback. We wensen je veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness Jeans Centre
16 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Op andere online sites heb je volgende dag je kleren in huis. Hiet moet je wel lang wachten. En hoor je niets. Foto's toevoegen kan niet heb nog niets ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
17 apr 2024
Goedemorgen, bedankt voor je beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
16 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Als ik 2 jurken bestel,waarom krijg ik er maar 1,terwijl ik wel de mail krijg dat het verzonden is.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
17 apr 2024
Goedemorgen, bedankt voor je beoordeling en feedback. Wij zien dat je bestelling in 2 delen is verstuurd. Dit wordt vermeld in de inpakbevestiging. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
22 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
2 broeken besteld maar van 1 ontbreekt het zippertje van de rits. Slordig!
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
23 mrt 2024
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review. Wij willen je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness