mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.795 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.096 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 sep 2017
mepal.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Het is altijd een prima broodtrommel, het probleem is echter dat wat ik gelezen heb op de website van Mepal ook klopt. De scheidingswandje is korter. Hij lijkt niet korter, hij is het gewoon. Waardoor het toch niet helemaal op de plek blijft zitten wat jammer is, gezien het oudere trommels (en ook mijn oude trommel) veel beter waren. Verder niet veel op de broodtrommel nog service aan te merken. Bestellen ging soepel en het werd snel geleverd. Mijn broodjes zijn weer vers en ik kan in ieder geval zonder problemen naar werk. Zonder de zorg dat heel mijn tas onder het beleg komt te zitten! 😂

3 aug 2023
Vorig jaar mei bij Bever 2 Lunchpot Ellipse isoleer gekocht. De middendeksel gaat te makkelijk van de onder deksel af, wat niet het geval is bij de Polypropyleen versie. Ik heb gevraagd of ik de midden deksel mag opsturen voor kwaliteits controle, maar typisch Private Equity, ze hebben dezelfde eigenaar als Action en Basic Fit die beide zijn leeggeroofd zodat ze Corona steun konden aanvragen, vonden ze dit zonde van de kosten. Terwijl ze mij ook gewoon een pakket label kunnen sturen. Ik ga, op advies van Mepal, kijken of Bever, die dit product niet meer verkoopt. Daarom meldde ik mij bij Mepal.
WA
Wouter A.
Flevoland

Beoordelingen voor mepal.com/nl

5 sep 2023
Ik heb 5 broodtrommels besteld en 5 drinkbekers met naam dit was totaal niet goed koop. Maar de Bestelling klopt niet met de levering heb hierover gemaild maar geen reactie gehad
11 sep 2023
26 mei 2023
Do NOT ever send me questionnaires spam mail again. I want the product in exchange for my money...end of transaction. I'm sick and tired of your bullshit spam after each purchase.
8 jul 2023
Mooi setje (broodtrommel en drinkbeker) maar jammer dat er duidelijk kleurverschil zit in de kleur van de broodtrommel en drinkbeker terwijl het dezelfde kleur behoort te zijn.
4 aug 2023
Fijn dat je ons een review geeft! Het spijt me om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wil je zo vriendelijk zijn je klacht met foto en aankoopbewijs of bestelnummer te mailen naar ons? Dan kijken we graag mee met je mee wat we kunnen doen voor je. Dit mag naar klantenservice@mepal.com.
18 mei 2023
Tot op heden nog niks vernomen van mijn bestelling. Wilde na het weekend al persoonlijk contact opnemen met Mepal omdat voorgaande bestellingen gewoon prima in orde waren.
13 aug 2023

Niet magnetron bestendig

Magnetron schaal is niet echt een magnetron schaal. Hij kan zonder deksel paar minuten in magnetron, diens juist en schaal met deksel te hebben voor in magnetron
14 aug 2023
Fijn dat je ons een review geeft! Het spijt me om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Voor de Cirqula zijn er aparte magnetronbestendige deksels verkrijgbaar via onze webshop. Dit staat ook bij het product omschreven. Daarnaast hebben wij ook de Easyclip die een deksel heeft die in de magnetron mag. Let wel op onze voorschriften voor gebruik in magnetron.
24 aug 2023
De communicatie verbeteren via de servicedesk. En houd je klant tevreden. Bij de Ah was het product maar liefs 5 euro goedkoper en hier wordt niets mee gedaan.
25 aug 2023
Fijn dat je ons een review geeft! Het spijt me om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Elke retailer is vrij zijn eigen acties te bepalen. We nemen je feedback mee voor onze ontwikkeling!
24 mei 2023
Product was niet op voorraad werd pas verzonden toen het op voorraad was dit werd mij pas verteld toen ik vroeg wanneer mijn bestelling verzonden zou worden
Reageren niet op e-mail. En koppelen niet terug dat een product niet leverbaar is. Als ik het nu wil bestellen moet ik nog een keer verzendkosten betalen.
19 sep 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Je hebt een bericht van ons mogen ontvangen op 12-09. Je e-mail is ondertussen ook beantwoord.
Ik heb het pakket nog steeds niet ontvangen. Het is om voor mij onverklaarbare reden teruggestuurd naar Mepal. Zij reageren enigszins traag op mijn mail.
Antwoord van mepal.com/nl
Beste klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de levering van jouw Mepal bestelling. Hoewel wij hier niet altijd invloed op hebben, kijken we graag mee of we iets voor je kunnen betekenen. Neem dan ook gerust contact met ons op via klantenservice@mepal.com of 0573 82 0820 en houd je bestelnummer bij de hand. Met vriendelijke groet, Dorien, klantenservice Mepal
21 mei 2023

Slechte communicatie

Bellen op het moment dat een levering niet compleet verzonden kan worden. Niet tot 2x toe de klant laten bellen omdat de bestelling niet geleverd wordt.
20 sep 2023
Verkeerde levering van bestelde artikelen Hele late reactie op e-mail Retourneren kost geld, ondanks dat ik een niet besteld product ontving! Bah
21 sep 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Jouw feedback helpt ons enorm om onze service te verbeteren. Bedankt daarvoor! Je bericht is ondertussen beantwoord.
1 sep 2023
Levering veel te lang. Op de site staat 2-5 dagen. Ik heb bestelling na 8 dagen gekregen. Kinderen teleurgesteld. Zonder lunch bakjes naar school
11 sep 2023
11 mei 2023
Na bestelling niets meer gehoord over verzending of verwachte verzending. Ik weet nog steeds niet of een wanneer ik mijn pakketje ga krijgen.
19 mei 2023
Mijn bestelling is gecanceld door jullie en ik kan tzt opnieuw bestellen, zonder verzendkosten, maar dat had ik nu ook, mét 15% korting. Bah
13 mei 2023
3 mei een bestelling gedaan en nog steeds niks gekregen en ook niks gehoord.ik heb gemaild naar hun maar ook hier geen reactie op gehad!!

Spullen worden niet geleverd

18 december wat kleine spullen besteld. 29 december nog steeds niets geleverd. Wegblijven dus bij de webshop van dit bedrijf!
Antwoord van mepal.com/nl
Beste klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de levering van jouw Mepal bestelling. Gezien er meerdere reviews geplaatst zijn heb ik net via de mail meer informatie over jouw bestelling gegeven. Hopende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. En anders vernemen wij dit natuurlijk graag, je mag dan op onze email reageren. Met vriendelijke groet, Dorien , klantenservice Mepal
27 jul 2023

Slecht

De helft van mijn bestelling is niet aangekomen en ik weet niet zeker hoe ik contact met hen kan opnemen om dit op te lossen.
4 aug 2023
Fijn dat je ons een review geeft! Het spijt me om te lezen dat je niet tevreden bent over jouw bestelling van Mepal. Wil je zo vriendelijk zijn je gegevens aan ons door te geven ? Dan kijken we graag me je mee wat de status van jouw bestelling is. Dit mag naar klantenservice@mepal.com.
De afdruk op beker viel mij erg tegen de foto heel smal afgedrukt en de naam ook zoiets zou ik toch niet iemand adviseren.
Antwoord van mepal.com/nl
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wij kijken heel graag wat we voor je kunnen doen. Zou je ons daarom je klacht met foto willen mailen en daarin je bestelnummer vermelden? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
28 aug 2023
Niet duidelijk aangegeven dat de doppen niet compleet zijn zonder lipje/hengsels. Nu alsnog geen volledige nieuwe doppen.
29 aug 2023
Fijn dat je ons een review geeft! Het spijt me om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Bij ons product hebben wij dit vermeld staan: Vervangende dop voor de waterfles Ellipse 500 en 700 ml. Let op: zonder lusje / afdichting. We nemen je feedback mee voor onze ontwikkeling.
17 mei 2023
Ik heb mijn spullen nog steeds niet. Heb maar weer gemaild en reageren vinden ze ook moeilijk.. Wat een slechte service!