mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.802 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.132 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 sep 2017
mepal.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Het is altijd een prima broodtrommel, het probleem is echter dat wat ik gelezen heb op de website van Mepal ook klopt. De scheidingswandje is korter. Hij lijkt niet korter, hij is het gewoon. Waardoor het toch niet helemaal op de plek blijft zitten wat jammer is, gezien het oudere trommels (en ook mijn oude trommel) veel beter waren. Verder niet veel op de broodtrommel nog service aan te merken. Bestellen ging soepel en het werd snel geleverd. Mijn broodjes zijn weer vers en ik kan in ieder geval zonder problemen naar werk. Zonder de zorg dat heel mijn tas onder het beleg komt te zitten! 😂

3 aug 2023
Vorig jaar mei bij Bever 2 Lunchpot Ellipse isoleer gekocht. De middendeksel gaat te makkelijk van de onder deksel af, wat niet het geval is bij de Polypropyleen versie. Ik heb gevraagd of ik de midden deksel mag opsturen voor kwaliteits controle, maar typisch Private Equity, ze hebben dezelfde eigenaar als Action en Basic Fit die beide zijn leeggeroofd zodat ze Corona steun konden aanvragen, vonden ze dit zonde van de kosten. Terwijl ze mij ook gewoon een pakket label kunnen sturen. Ik ga, op advies van Mepal, kijken of Bever, die dit product niet meer verkoopt. Daarom meldde ik mij bij Mepal.
WA
Wouter A.
Flevoland

Beoordelingen voor mepal.com/nl

De betaling ging niet goed op de website. Hierdoor kreeg ik de melding dat de betaling en de bestelling niet was gelukt. Toen nogmaals de bestelling en betaling gedaan. Vervolgens was de betaling wel twee keer afgeboekt. Heb ik direct een mail gestuurd dat de bestelling 2x is betaald. 3 dagen later kreeg ik een mail dat niet alleen de betaling maar ook de bestelling 2x was doorgekomen. Uit coulance mocht ik 1 bestelling retour zenden en kreeg ik ook 1 betaling retour. Netjes opgelost. Het product is fantastisch. Mooie foto bedrukking.
19 sep 2023
Wij bestelden 2 losse deksels, hierbij dus ook 3 rubberen banden en 2 sets sluiting clips. Dit samen is bijna net zo duur als een geheel nieuw trommeltje. In het kader van duurzaamheid is dit, naar mijn mening, niet meer passend bij deze tijd. Juist toch stimuleren om het incomplete trommeltje toch verder te kunnen gebruiken. Of het enkele dekseltje van een nieuw bakje te voorzien. Dit zou meer gestimuleerd worden als de prijs aangenamer zou zijn voor het losse artikel.
Mijn eerst XL box was van slechte kwaliteit. Zijkantjes braken snel af. Echter de kids blij met het gepersonaliseerde deel en qua afmetingen een prima maat voor school. Dus een tweede besteld. Deze tweede kwam vervormd aan. Nooit hersteld. Nu bij de derde is het pakket niet aangekomen. Een probleem met leveren. Klantenservice verwijst naar dhl en dhl naar Mepal. Was voor sinterklaas en tot op heden niets binnen. Service slecht dus ook.
Antwoord van mepal.com/nl
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wij kijken heel graag wat we voor je kunnen doen. Zou je ons daarom je klacht met foto willen mailen en daarin je bestelnummer vermelden? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
30 aug 2023
Vriendelijkheid en kantservice ontbreekt bij het melden van mijn probleem. Reactie dat staat duidelijk beschreven op de site klopt niet, misschien als je de website bezoekt met een laptop maar via mobiel en bewerkings programma in ieder geval niet. Heel teleurstellend als je drie broodtrommels koopt met drie keer zelfde fout en geen mogelijkheid voor retour en of andere passende oplossing.
1 sep 2023
8 sep 2023
Het is nog steeds niet binnengekomen. Elke dag kan ik inloggen via een code die ik per mail kreeg en steeds wordt dan beloofd dat het die dag bezorgd wordt, maar het pakketje is nog steeds niet bezorgd. Het duurt echt idioot lang, al bijna twee weken sinds ik het bestelde. Het feestje is al een week voorbij. Toch hoop ik dat het nog bezorgd wordt en dat het dan hartstikke leuk eruit ziet.
11 sep 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat er onduidelijkheid is over de levering van jouw Mepal bestelling. Als je ons kunt voorzien van je bestelnummer en adresgegevens kijken we graag mee naar de status van jouw bestelling. Wij zijn te bereiken via klantenservice@mepal.com
22 sep 2023

Nieuwe klemmen klemmen niet goed

De vorige keer nieuwe klemmen gekocht om op een bestaande deksel van een lunchtrommel te bevestigen en deze keer een nieuw deksel gekocht maar beide keren valt het op dat de deksel niet meer stevig op de trommel klemt. Klemmen gaan vanzelf open, deksel valt gewoon van de trommel af ondanks dat de klemmen op de juiste manier bevestigd zijn. Zonde van de geld dus, bijzonder teleurstellend!
25 sep 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wij kijken heel graag wat we voor je kunnen doen. Zou je ons daarom je klacht met foto willen mailen en daarin je bestelnummer vermelden? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt! Ik vermoed dat je de afdichtring niet hebt overgezet.
LP
Lydia P.
Bergschenhoek
28 aug 2023

Ik vond de levertijd bijzonder lang duren.

Ik vond de levertijd bijzonder lang, daar werd ik niet over geïnformeerd pas nadat ik zelf een mailtje stuurde, daarop wel direct antwoord en uitleg. Maar ik vindt het wel zo netjes als iets langer dan 5 dagen duurt dat een bedrijf dan zelf even een mail stuurt. 8 dagen duurde de levertijd, de producten van Mepal zijn natuurlijk zonder twijfel goed van kwaliteit en zien er mooi uit!
1 sep 2023

Niet tof

Snellere levering! Op dinsdag bestel en week later pas binnen. Nooit mail gehad over wanneer het pakket verstuurd is! Gingen naar Disney en had geen kinderfietsen meer in huis. Ja. 1 zonder ring( bestelling) voor zoon en voor dochter prinsessen week waren beide zwaar teleurgesteld dat zij niet de leuke flessen mee mochten. Doos was keurig geleverd door dhl( zoals altijd)
10 okt 2023
Uitermate slechte service! Werkelijk nog nooit zo slecht geholpen. Klacht wordt niks mee gedaan. Dat het een verjaardagscadeau betreft voor een kind interesseerde ze niks, terwijl de fout bij Mepal ligt. Productie fout (deksel sluit niet goed), maar klant wordt hiermee opgescheept en is uiteindelijk de dupe. Mepal kwaliteit is echt zeer slecht en zeker geen aanrader!!!!
11 okt 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wij hebben contact gehad en inmiddels een oplossing voor het issue geboden. Er is inmiddels mailcontact geweest.
4 okt 2023
Mepal product online besteld en betaald en een dag erna mail ontvangen dat het product niet op voorraad is. Uiteindelijk mijn geld teruggekregen, maar vond het nogal amateuristisch overkomen dat de voorraad er toch niet is. Ik kreeg een kortingscode om het product nog een keer te bestellen maar het komt maar niet op voorraad dus het is voor mij een wassen neus.
5 okt 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Jouw feedback helpt ons enorm om onze service te verbeteren. Bedankt daarvoor!
Vroeg was beter In het verleden kreeg je bij elke bestelling nog een kortingskaart. Als de kortingskaart weer wordt toegevoegd is het vier sterren waard. Als de kortingskaart per mail wordt verzonden i.p.v. op papier bij de bestelling is milieuvriendelijker en dan is de service perfect 5 sterren waard, mits de kaart een langdurige looptijd heeft.
12 sep 2023
Laat bezorgd en onduidelijke website. 2 september gepersonaliseerde bestelling gedaan en pas 12 september bezorgd. Klantenservice zat een onbeschoft persoon die alles bij de klant neerlegt. Via Mepal wordt je product bij My Mepal gepersonaliseerd onduidelijk op de wensite. Ook dat het bezorgen niet binnen 5 werkdagen zou lukken.
13 sep 2023
20 jun 2023

Formaat klopt niet

Op de site stond dat mijn bestelling het goede formaat zou zijn. Eenmaal geleverd zijn de verdeelschotjes te klein voor mijn broodtrommel. Ik heb een Xl broodtrommel, maar deze verdeelschotjes XL zijn dus kleiner. Heb helaas niks aan mijn bestelling gehad, omdat het niet klemt in mijn trommel waardoor ze gewoon vallen.

10 dagen geleden besteld en betaald nog geen producten

10 dagen geleden besteld en betaald, Wel een mail(bevestiging) gehad geen track en tracé. Op de site staat dat het verzonden wordt in 1 tot 2 dagen. Ook niks gehoord. Bij drukte tot 5 dagen. Nog niks gehoord l. Nu 10 dagen verder nog niks. Nu zelf gemaild en nog in afwachting. Jammer want de producten zijn goed
10 sep 2023
Ik vond de fruitbox erg klein en dezelfde maat met opdruk was 5 euro goedkoper. Ook was de bedrukking op de beker maar voor de helft, maar dat laat ik dan maar voor wat het is. Hier ook een mail voor verstuurd, maar geen reactie op ontvangen. Vond de service en snelheid een aantal jaar geleden beter.

Slecht

Mijn foto kwam wel degelijk buiten de stippellijn, helaas zegt Mepal van niet en heeft de beker helaas nu niet een hele bedekking van de foto. De beker is opzich erg mooi maar dat de foto niet sluit over de hele beker is wel echt een grote min punt. Andere beker die we besteld hebben was wel perfect.
4 aug 2023
Fijn dat je ons een review geeft! Het spijt me om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wil je zo vriendelijk zijn je klacht met foto en aankoopbewijs of bestelnummer te mailen naar ons? Dan kijken we graag mee met je mee wat we kunnen doen voor je. Dit mag naar klantenservice@mepal.com.
22 jul 2023

Kruidenpotje pin en touwtje…

Ik heb de kruidenpotje pin en touwtje besteld. Helaas zijn de touwtjes een stuk korter dan de oorspronkelijke touwtjes die bij mijn kruidenpotjes zaten. Daardoor hangt het touwtje maar een klein stukje in het reservoir met water. Teleurstellend. De levering en bezorgtijd was op orde.
9 jul 2023

See yourself :)

Bekijk de bestelling maar, dat spreek voor zich. Het was netjes geweest als ik een melding had gekregen dat er delen van de foto niet zichtbaar zouden zijn ivm met die twee gaten in de deksel.. we hebben nu een ander cadeautje moeten bestellen, de deze thee doos weg gedaan.
4 aug 2023
Fijn dat je ons een review geeft! Het spijt me om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Bij het bestellen van de Theedoos is er een foto zichtbaar geweest van jouw ontwerp. Daarbij is zichtbaar dat de theedoos 2 gaten heeft zitten, die dus door de foto gaan. Deze gaten zijn nodig voor het openen van de deksel. Je mag altijd vooraf of na vragen stellen over jouw product via klantenservice@mepal.com.
25 aug 2023

Geen duidelijke communicatie

Had een bestelling geplaatst, kreeg bericht dat het bijna verzonden werd. Hierna hoorde ik niets meer. Na een mail na mepal bleek het product uitverkocht te zijn. Ik kreeg een nieuwe keuze, maar heb het product nog steeds niet ontvangen. Ben hier wel teleurgesteld over.
25 aug 2023
Fijn dat je ons een review geeft! Het spijt me om te lezen dat je niet tevreden bent over het leveren van jouw bestelling van Mepal. Ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd.
15 okt 2023
Ik had het verkeerde besteld, omdat de afbeelding op de site onduidelijk was Maar het terug sturen is nog duurder dan wat het bakje kostte. Dus nu heb ik een bakje liggen waar ik niets mee kan. Wel het goede besteld, wat overigens prima is. Maar de service kan beter