mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.799 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.122 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 sep 2017
mepal.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Het is altijd een prima broodtrommel, het probleem is echter dat wat ik gelezen heb op de website van Mepal ook klopt. De scheidingswandje is korter. Hij lijkt niet korter, hij is het gewoon. Waardoor het toch niet helemaal op de plek blijft zitten wat jammer is, gezien het oudere trommels (en ook mijn oude trommel) veel beter waren. Verder niet veel op de broodtrommel nog service aan te merken. Bestellen ging soepel en het werd snel geleverd. Mijn broodjes zijn weer vers en ik kan in ieder geval zonder problemen naar werk. Zonder de zorg dat heel mijn tas onder het beleg komt te zitten! 😂

3 aug 2023
Vorig jaar mei bij Bever 2 Lunchpot Ellipse isoleer gekocht. De middendeksel gaat te makkelijk van de onder deksel af, wat niet het geval is bij de Polypropyleen versie. Ik heb gevraagd of ik de midden deksel mag opsturen voor kwaliteits controle, maar typisch Private Equity, ze hebben dezelfde eigenaar als Action en Basic Fit die beide zijn leeggeroofd zodat ze Corona steun konden aanvragen, vonden ze dit zonde van de kosten. Terwijl ze mij ook gewoon een pakket label kunnen sturen. Ik ga, op advies van Mepal, kijken of Bever, die dit product niet meer verkoopt. Daarom meldde ik mij bij Mepal.
WA
Wouter A.
Flevoland

Beoordelingen voor mepal.com/nl

Wijziging niet mogelijk

Bestelling op vrijdag voor 7.41 uur geplaatst. In de bevestiging gezien dat ik de kleuren niet goed veranderd heb. Gelijk een mail gestuurd om 8.02 uur. Krijg ik maandagmiddag een mail dat de bestelling niet meer gewijzigd kan worden omdat deze al verzonden is
14 sep 2023

Onvolledige bestelling ontvangen. Geen reactie klantenservice

2 setjes bestek besteld voor mijn wandelvakantie. In mijn pakketje zat maar één setje terwijl ik ze wel beide betaald hebt. Heb het uiteindelijk maar ergens anders aangeschaft. Ondertussen nog geen reactie van jullie klantenservice of mijn geld terug
15 sep 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Jouw feedback helpt ons enorm om onze service te verbeteren. Bedankt daarvoor! je bericht is ondertussen beantwoord.
2 sep 2023

(Nog) geen reactie van de klantenservice

De schalen die ik besteld had zijn super! Helaas was de midden en onderdeksel voor mijn lunchpot, die ik ook besteld had, beschadigd. Ik heb 3 dagen geleden een mail met foto's naar de klantenservice gestuurd maar tot op heden geen reactie ontvangen.
3 dec 2023

Opdruk schuin

Opdruk is schuin, terwijl ik gekozen heb voor een achtergrond. Daarbij kunnen zelf de positie niet bepalen. Helaas is het volgens klantenservice mijn fout. En vervolgens reageert klantenservice niet meer. Echt een slechte service.
Antwoord van mepal.com/nl
Beste klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wij kijken heel graag wat we voor je kunnen doen. Zou je ons daarom je klacht met foto willen mailen en daarin je bestelnummer vermelden? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Dorien van Mepal

matige kwaliteit

De opdruk is leuk geworden maar ik vind de “oortjes” van de broodtrommels erg kwetsbaar. Een beetje lullige kwaliteit. Mijn zoon bevestigde dat veel vriendjes op school zulke trommels hebben en dat de oortjes meestal afbreken.
26 aug 2023
Jammer dat de doos die ik besteld had niet op voorraad was (had beter vermeld op website kunnen staan dan hadden we meteen een andere kleur kunnen kiezen). Nu kreeg ik pas een melding toen de andere bestelling al verstuurd was
16 sep 2023

Kleine beschadiging aan het deksel

Van de twee fruitbakjes die ik besteld had had er één een scherfje eraf in het deksel. Niet heel erg, ik kan het bakje gewoon gebruiken, maar als zo'n klein bakje 5 euro kost verwacht je eigenlijk dat het perfect binnenkomt.
8 jun 2023
Zeer slechte ervaring met kleine mepal bekers die al naar een jaar lekten. Blijkt dat die niet meer tegen heet water kunnen, dus niet bruikbaar voor hete koffie en thee. Het staat wel ergens vermeld, maar valt niet erg op.
13 sep 2023

Mooie broodbakken maar matige online executie

1 deel kon niet geleverd worden en wordt niet nageleverd maar direct gecanceld. Geen keuze mogelijkheid 2 kortingscode werkte niet, bleek voor mymepal te zijn en dit is mepal 3 levertijd: onduidelijkheid over levertijd
14 sep 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Jouw feedback helpt ons enorm om onze service te verbeteren. Bedankt daarvoor! Als je ons kunt voorzien van je bestelnummer en adresgegevens kijken we graag mee naar de status van jouw bestelling. Wij zijn te bereiken via klantenservice@mepal.com
CL
Celesta L.
Leeuwarden
9 sep 2023
Mooie producten. Jammer dat je een set besteld en dan op de dag van verzending een bericht krijgt dat het incompleet/ niet leverbaar is. Zoek dan in overleg met de klant een oplossing ipv de gang van zaken nu.
9 sep 2023

Prima product.

Ik had een zwarte lunchpot besteld maar kreeg een lichtblauwe. Kan ook zijn dat ik het zelf niet goed heb ingevuld trouwens. De lunchpot is prima! Ik vond het alleen lang duren voordat hij binnen was
11 sep 2023
Er ging volgens mij iets mis met de betaling. Navraag naar gedaan. Want wil graag mijn bestelling krijgen. Tot op heden geen bestelling noch antwoord op mijn vraag aan de klantenservice gekregen.
12 sep 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Je bericht is ondertussen beantwoord.
7 sep 2023

Lange levertijd

Product is top. Maar zou graag alle kleuren willen kiezen voor alle onderdelen, zodat je echt mooie matches kunt maken. Daarnaast vind ik ruim een week levertijd vanaf bestellen echt heel lang.

Nog steeds niks ontvangen…

Op de site staat 1-2 werkdagen. Wij wachten al 6 werkdagen (10 dagen totaal). Nog niks geen mail of verzending ontvangen, wel al een beoordelingsmail. Jammer, we hopen dat het nog goed komt…
Antwoord van mepal.com/nl
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat er onduidelijkheid is over de levering van jouw Mepal bestelling. Als je ons kunt voorzien van je bestelnummer en adresgegevens kijken we graag mee naar de status van jouw bestelling. Wij zijn te bereiken via klantenservice@mepal.com Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
13 sep 2023
Geen producten aanbieden die niet voorradig zijn, bij mepal besteld, na een week krijg ik mail dat het niet meer op voorraad is. bij wehkamp exact hetzelfde besteld en volgende dag al binnen
5 mei 2023

Erg moeilijk vloeistof uit de beker te krijgen.

Beker ziet er goed uit maar kost aardig wat drinkkracht om het water er uit te krijgen. Heb het voornamelijk nodig in de nacht en dan kost het toch aardig wat moeite als je in bed ligt.
1 okt 2023

Niet ontvangen door DHL

Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen. Eigenlijk is het oneerlijk om Mepal dit te verwijten. Maar een andere bezorgdienst zou ik adviseren. DHL maakt veel fouten in de randstad.
2 okt 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de levering van jouw Mepal bestelling. Hoewel wij hier niet altijd invloed op hebben, kijken we graag mee of we iets voor je kunnen betekenen. Ik zie dat wij al een onderzoek hebben lopen bij de verzenddienst, dit moeten wij even afwachten. Zodra hier een reactie op is, stellen wij je via mail op de hoogte hiervan.
7 sep 2023
Het is nu al de 2 de keer dat ik spullen besteld heb en deze worden geannuleerd omdat er geen voorraad blijkt te zijn . Geef dit aan bij het bestellen van de producten en niet achteraf
17 mei 2023

Geen bestelling

Ik heb helaas nog geen bestelling ontvangen. Dit bericht is dus te vroeg gekomen. Ik heb wel een mail gekregen dat er vertraging is, maar weet helaas niet hoelang het nog gaat duren.
7 okt 2023
Producten bleken neit leverbaar. Krijg een mail met begin volgende week is het leverbaar dus dan hopen we te verstuen maar verder geen communicatie ook geen respons op mijn mail.
Antwoord van mepal.com/nl
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat er onduidelijkheid is over de levering van jouw Mepal bestelling. Wij hebben inmiddels contact gehad en willen je veel plezier met de bestelling wensen.