mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.804 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.144 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 sep 2017
mepal.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Het is altijd een prima broodtrommel, het probleem is echter dat wat ik gelezen heb op de website van Mepal ook klopt. De scheidingswandje is korter. Hij lijkt niet korter, hij is het gewoon. Waardoor het toch niet helemaal op de plek blijft zitten wat jammer is, gezien het oudere trommels (en ook mijn oude trommel) veel beter waren. Verder niet veel op de broodtrommel nog service aan te merken. Bestellen ging soepel en het werd snel geleverd. Mijn broodjes zijn weer vers en ik kan in ieder geval zonder problemen naar werk. Zonder de zorg dat heel mijn tas onder het beleg komt te zitten! 😂

Het concept van het zelf ontwerpen van je Mepal producten is natuurlijk erg leuk. Ruime keuze aan verschillende componenten, had voor mijn bestelling graag nog andere kleuren willen kiezen, maar ik begrijp dat je niet elke kleur op voorraad wil hebben. De ontwerp tool op de website mag wel een stukje groter, dat het duidelijker is om te zien hoe het er uit gaat zien. De print kwaliteit vind ik matig/voldoende, had er iets meer van verwacht. Wat ik wel erg jammer vond was dat de drinkbeker een duidelijke roze zweem heeft, printer verkeerd ingesteld? Bronmateriaal verkeerd? Indien het laatste misschien een idee om een info blok weer te geven met image settings (DPI / kleurindeling.. etc) Verzending was snel en netjes gecommuniceerd.

Beoordelingen voor mepal.com/nl

15 okt 2023
Ik had het verkeerde besteld, omdat de afbeelding op de site onduidelijk was Maar het terug sturen is nog duurder dan wat het bakje kostte. Dus nu heb ik een bakje liggen waar ik niets mee kan. Wel het goede besteld, wat overigens prima is. Maar de service kan beter

Wijziging niet mogelijk

Bestelling op vrijdag voor 7.41 uur geplaatst. In de bevestiging gezien dat ik de kleuren niet goed veranderd heb. Gelijk een mail gestuurd om 8.02 uur. Krijg ik maandagmiddag een mail dat de bestelling niet meer gewijzigd kan worden omdat deze al verzonden is
2 sep 2023

(Nog) geen reactie van de klantenservice

De schalen die ik besteld had zijn super! Helaas was de midden en onderdeksel voor mijn lunchpot, die ik ook besteld had, beschadigd. Ik heb 3 dagen geleden een mail met foto's naar de klantenservice gestuurd maar tot op heden geen reactie ontvangen.

matige kwaliteit

De opdruk is leuk geworden maar ik vind de “oortjes” van de broodtrommels erg kwetsbaar. Een beetje lullige kwaliteit. Mijn zoon bevestigde dat veel vriendjes op school zulke trommels hebben en dat de oortjes meestal afbreken.
26 aug 2023
Jammer dat de doos die ik besteld had niet op voorraad was (had beter vermeld op website kunnen staan dan hadden we meteen een andere kleur kunnen kiezen). Nu kreeg ik pas een melding toen de andere bestelling al verstuurd was
16 sep 2023

Kleine beschadiging aan het deksel

Van de twee fruitbakjes die ik besteld had had er één een scherfje eraf in het deksel. Niet heel erg, ik kan het bakje gewoon gebruiken, maar als zo'n klein bakje 5 euro kost verwacht je eigenlijk dat het perfect binnenkomt.
7 jul 2023

Goede producten, verzending kan stuk milieuvriendelijker

Goede producten. Ik vind het wel jammer dat als ik alleen een nieuwe dop voor een school beker bestel deze in een 10x zo grote doos via een bezorgdienst wordt geleverd. Kan ook gemakkelijk in een envelopje wat mij betreft.
4 aug 2023
Fijn dat je ons een review geeft! Het spijt me om te lezen dat je niet tevreden bent over de levering bij Mepal. Goede feedback die we meenemen bij onze ontwikkeling!
4 sep 2023
Stond binnen 1 dag geleverd uiteindelijk moest ik bijna week wachten terwijl mijn zoontje nodig had voor school. Ik had hem 4 dagen van te voren besteld was al een zoek tocht op de beker te vinden en ook in de kleur.
11 sep 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Jouw feedback helpt ons enorm om onze service te verbeteren. Bedankt daarvoor!
CL
Celesta L.
Leeuwarden
9 sep 2023
Mooie producten. Jammer dat je een set besteld en dan op de dag van verzending een bericht krijgt dat het incompleet/ niet leverbaar is. Zoek dan in overleg met de klant een oplossing ipv de gang van zaken nu.
2 jun 2023

Nog steeds niet bezorgd

Het is al bijna twee weken sinds de bestelling en het heeft nog niet de magazijn verlaten. De producten zijn prima maar de bezorging is een ramp. Volgende keer ga ik ze via andere websites of niet bestellen.
9 sep 2023

Prima product.

Ik had een zwarte lunchpot besteld maar kreeg een lichtblauwe. Kan ook zijn dat ik het zelf niet goed heb ingevuld trouwens. De lunchpot is prima! Ik vond het alleen lang duren voordat hij binnen was
7 sep 2023

Lange levertijd

Product is top. Maar zou graag alle kleuren willen kiezen voor alle onderdelen, zodat je echt mooie matches kunt maken. Daarnaast vind ik ruim een week levertijd vanaf bestellen echt heel lang.
25 jun 2023
Na 1,5 week nog niks ontvangen. Helaas niet op tijd voor de vakantie. Geen enkele communicatie vanuit Mepal over waarom het nog niet geleverd is. Website geeft aan levertijd rond 3 werkdagen...
26 aug 2023
Levertijd bleek (veel) langer dan aangegeven, maar ik werd hier niet proactief over geïnformeerd. Zelf achteraan moeten gaan. Daarna de bestelling wel kunnen annuleren en snel geld terug.
28 aug 2023
Fijn dat je ons een review geeft! Het spijt me om te lezen dat je niet tevreden bent over het leveren van jouw bestelling van Mepal. Helaas kan het voorkomen door bijvoorbeeld door ziekte of vakanties aan onze kant, dat jouw bestelling wat later geleverd wordt. Je mag ons altijd bellen over de status van jouw bestelling via 0573-820820 of via klantenservice@mepal.com
15 aug 2023

Geen reactie na klacht.

We hebben na ontvangst van het pakket een mail gestuurd dat er in1 ontbijtbord een rare vlek in de rand zit, tot op heden geen reactie gehad, dat verwacht je niet bij een bedrijf als dit.
15 aug 2023
Fijn dat je ons een review geeft! Het spijt me om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wij hebben helaas geen bericht van jou ontvangen op klantenservice@mepal.com. Ik stuur je even een persoonlijk bericht om tot een oplossing te komen.
5 mei 2023

Erg moeilijk vloeistof uit de beker te krijgen.

Beker ziet er goed uit maar kost aardig wat drinkkracht om het water er uit te krijgen. Heb het voornamelijk nodig in de nacht en dan kost het toch aardig wat moeite als je in bed ligt.
7 sep 2023
Het is nu al de 2 de keer dat ik spullen besteld heb en deze worden geannuleerd omdat er geen voorraad blijkt te zijn . Geef dit aan bij het bestellen van de producten en niet achteraf
Het ontwerpprogramma geeft niet duidelijk aan of het plaatje goed is/groot genoeg is als je zelf gaat ontwerpen. Dat zou enorm schelen. Want terugsturen mag niet. Bitse klantenservice.
8 jul 2023
Mooi setje (broodtrommel en drinkbeker) maar jammer dat er duidelijk kleurverschil zit in de kleur van de broodtrommel en drinkbeker terwijl het dezelfde kleur behoort te zijn.
4 aug 2023
Fijn dat je ons een review geeft! Het spijt me om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wil je zo vriendelijk zijn je klacht met foto en aankoopbewijs of bestelnummer te mailen naar ons? Dan kijken we graag mee met je mee wat we kunnen doen voor je. Dit mag naar klantenservice@mepal.com.
21 nov 2023

Slecht geprint, maar snelle levering

Snelle levering ondanks het een zelf ontworpen product is. Echter kon je zien dat het logo twee keer over elkaar was heen geprint, onder er een dubbele lijn was. Erg jammer.