mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.799 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.122 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 sep 2017
mepal.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Het is altijd een prima broodtrommel, het probleem is echter dat wat ik gelezen heb op de website van Mepal ook klopt. De scheidingswandje is korter. Hij lijkt niet korter, hij is het gewoon. Waardoor het toch niet helemaal op de plek blijft zitten wat jammer is, gezien het oudere trommels (en ook mijn oude trommel) veel beter waren. Verder niet veel op de broodtrommel nog service aan te merken. Bestellen ging soepel en het werd snel geleverd. Mijn broodjes zijn weer vers en ik kan in ieder geval zonder problemen naar werk. Zonder de zorg dat heel mijn tas onder het beleg komt te zitten! 😂

3 aug 2023
Vorig jaar mei bij Bever 2 Lunchpot Ellipse isoleer gekocht. De middendeksel gaat te makkelijk van de onder deksel af, wat niet het geval is bij de Polypropyleen versie. Ik heb gevraagd of ik de midden deksel mag opsturen voor kwaliteits controle, maar typisch Private Equity, ze hebben dezelfde eigenaar als Action en Basic Fit die beide zijn leeggeroofd zodat ze Corona steun konden aanvragen, vonden ze dit zonde van de kosten. Terwijl ze mij ook gewoon een pakket label kunnen sturen. Ik ga, op advies van Mepal, kijken of Bever, die dit product niet meer verkoopt. Daarom meldde ik mij bij Mepal.
WA
Wouter A.
Flevoland

Beoordelingen voor mepal.com/nl

13 okt 2023
Eerste bestelling niet goed doorgekomen. Outlet voorbij. Tweede bestelling nog niet ontvangen.
16 okt 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wij zien dat de goed doorgekomen bestelling inmiddels aangekomen is. Ik wens je veel plezier van de aankoop!
10 okt 2023
Verkeerde kleurstelling geleverd. Er wordt niet gereageerd op een mail hierover.
11 okt 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wij zoeken graag voor je uit wat er mis is gegaan, op jouw mailtje is inmiddels gereageerd.
2 sep 2023
Bestelling kwam pas 7 dagen later aan. Snel krassen en snel kapot opening bakje.
9 sep 2023

Verzenden duurt erg lang

Ik vind dat het te lang duurt voordat het product verzonden wordt door Mepal.
11 sep 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de levering van jouw Mepal bestelling. Hoewel wij hier niet altijd invloed op hebben, kijken we graag mee of we iets voor je kunnen betekenen. Neem dan ook gerust contact met ons op via klantenservice@mepal.com of 0573 82 0820 en houd je bestelnummer bij de hand.
20 aug 2023
Ik vind dat er veel tijd zit tussen bestellen tot dat jullie het verzenden.
22 aug 2023
Fijn dat je ons een review geeft! Het spijt me om te lezen dat je niet tevreden bent over het leveren van jouw bestelling van Mepal. Helaas kan het voorkomen door bijvoorbeeld door ziekte of vakanties aan onze kant, dat jouw bestelling wat later geleverd wordt. Je mag ons altijd bellen over de status van jouw bestelling via 0573-820820 of via klantenservice@mepal.com
Glazen waren niet van glas maar helaas denkt de klantenservice niet mee.
Antwoord van mepal.com/nl
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wij kijken heel graag wat we voor je kunnen doen. Zou je ons daarom je klacht met foto willen mailen en daarin je bestelnummer vermelden? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
13 jun 2023

Deksel past niet.

Prima bestelling en levering, maar de deksel blijkt niet te passen.
23 nov 2023
Je bestelling wordt geannuleerd door belabberd voorraadbeheer…
Antwoord van mepal.com/nl
Beste Barry, bedankt voor je feedback. We vinden het vervelend dat je de niet tevreden bent. We nemen deze mee om te kijken wat hierin verbeterd kan worden. Mochten we nog iets anders voor je kunnen betekenen, neem dan ook gerust contact met ons op via klantenservice@mepal.com . Met vriendelijke groet, Renate van Mepal
15 sep 2023
Flesje laten bedrukken. Lijkt wel alsof de inkt op was.
12 okt 2023

Minder mails sturen over bestelling

Minder mails sturen over één enkele bestelling.
12 okt 2023
Doppen gaan snel kapot, moet blijven bestellen
13 okt 2023
Deksel andere kleur dan beker is best jammer
4 mei 2023
Sneller verzenden. Duurt veeeel te lang.
15 mei 2023
Duurde lang voordat ik het product had.
13 sep 2023
Artikel is geleverd met kort rietje
14 sep 2023
1 sep 2023
Veel te lange verzend tijd.
15 jun 2023
Verkeerde kleur ontvangen
9 jun 2023
Levering erg traag
18 nov 2023
Antwoord van mepal.com/nl
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het ontvangen product niet voldoet aan je verwachtingen. We kijken graag naar een passende oplossing. Zou je ons een e-mail willen sturen met je probleem? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
14 sep 2023