fotoflits.com- Logo - Beoordelingen

fotoflits.com

25 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden124 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 sep 2021
fotoflits.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 aug 2023
Professioneel, kennis van zaken en perfect afgewogen advies, welkom bij Fotoflits. Voor mij is dit de eerste keer dat ik ze leerde kennen en het voelde gelijk goed, nu trotse bezitter van de Manfrotto Nitrotech 608 fluid video head voor mijn Nikon Z6 II met Atomos Ninja V recorder. Eerst een probleem met de kop dat deze knarste en het batterijtje voor de waterpas ontbrak, na de melding ging Fotoflits gelijk aan de slag en heeft het perfect opgelost zodat met vertrouwen mijn reportage GAMESCOM 2023 kan gaan maken. Fotoflits jullie krijgen van mij de 🏆

2 nov 2023
na telefonisch overleg het gekochte teruggestuurd, daarna weer gebeld product was weer in de winkel en ik zou het geld teruggestort krijgen op mijn rekening. Tot op heden het geld nog niet op mijn rekening.

Beoordelingen voor fotoflits.com

2 nov 2023
Antwoord van fotoflits.com
Beste meneer Bakker, Ons excuus voor de vertraging, het bedrag is terug gestort en op 3 november van onze rekening afgeschreven. met vriendelijke groet, FotoFlits Team