fotoflits.com- Logo - Beoordelingen

fotoflits.com

24 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden122 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 sep 2021
fotoflits.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 aug 2023
Professioneel, kennis van zaken en perfect afgewogen advies, welkom bij Fotoflits. Voor mij is dit de eerste keer dat ik ze leerde kennen en het voelde gelijk goed, nu trotse bezitter van de Manfrotto Nitrotech 608 fluid video head voor mijn Nikon Z6 II met Atomos Ninja V recorder. Eerst een probleem met de kop dat deze knarste en het batterijtje voor de waterpas ontbrak, na de melding ging Fotoflits gelijk aan de slag en heeft het perfect opgelost zodat met vertrouwen mijn reportage GAMESCOM 2023 kan gaan maken. Fotoflits jullie krijgen van mij de 🏆

2 nov 2023
na telefonisch overleg het gekochte teruggestuurd, daarna weer gebeld product was weer in de winkel en ik zou het geld teruggestort krijgen op mijn rekening. Tot op heden het geld nog niet op mijn rekening.

Beoordelingen voor fotoflits.com

Lamp gebroken van mijn Elinchrom flitslamp, meteen een nieuwe lamp opgestuurd en volgende dag al binnen. Met leuk persoonlijk berichtje van de eigenaar. Zo kan het ook!
Ik heb gekregen wat ik besteld heb. Wat zou je nog meer willen :-)
4 feb 2024
Snelle reactie keurige verzending
Prima bediening, ik tevreden !
23 dec 2023
Super bedrijf, hebben erg veel op voorraad en wat mij erg verraste waren de kleine presenties die in de doos ingepakt waren met een handgeschreven persoonlijk dank voor de bestelling en fijne feestdagen op een briefje! Het zijn de kleine dingen die het verschil maken, en bij FotoFlits begrijpen ze het helemaal!! En natuurlijk de kennis die ze daar in huis hebben!! Ga zo door!!
30 dec 2023
RV
Robert V.
Lommel Belgien
1 aug 2023

Professioneel en zeer klantvriendelijk

16 okt 2023
Dank je wel Hans, die beker nemen wij graag aan 😊En de koffie/thee staat klaar als je een keer in de buurt bent!
8 sep 2023

Supersnelle levering!!

Supersnelle levering van twee Elinchrom elc500 flitsers! Daarnaast ook een reparatieonderdeel geleverd. Alles top geregeld! Ik ga snel eens de winkel bezoeken...
16 okt 2023
Dank je wel Henk! Leuk als je langs komt, de koffie en thee zullen wij klaar hebben staan voor je.
3 jun 2023
Goed advies voor studioverlichting en daardoor kwaliteit geleverd. Al jaren plezier van. Nu even de instellichten vervangen voor nog meer jaren werkplezier.
16 okt 2023
Dank je wel Frans, dat doen wij graag!

Goed bedrijf, erg prettig

Gert begrijpt de vraag en hoe je denkt en komt dan met een praktische oplossing en met een prima en professioneel advies. En dat zet 'ie dan voor je klaar in jouw winkelmandje, zodat je meteen kunt kiezen en bestellen. En als het op voorraad is heb je het de volgende werkdag in huis. Goed bedrijf! Erg prettig.
Dank je wel Jeroen.
12 apr 2023

Dikke 10

De persoonlijke service die je krijgt is meer dan top Nemen de tijd voor je Beantwoorden al je vragen Geven tips en adviezen En dringen niks op Apparatuur word zover mogelijk in elkaar gezet voor je En netjes naar de auto gedragen
29 sep 2023

Goed advies & super klantgericht

Goed advies, zeer ter zake kundig en persoonlijke benadering.
Dank je wel Caspar!
RV
Rob v.
Zoetermeer
29 mei 2023

Top service

Snelle levering, goed advies en goede service, Top!
Graag gedaan Rob!
10 jun 2023
Uitstekende service en snelle levering
16 okt 2023
Dank je wel Thomas! Het was goed je weer te zien!
5 sep 2023
Mensen die verstand hebben over de producten die ze verkopen goede uitleg en top winkel
16 okt 2023
Dank je wel Michel! Veel plezier met je nieuwe flitsers.