bodystore.nl

610 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.660 beoordelingen in totaal

18 jul 2023
Voor het eerst gebruikt ondertussen is het nu een maand dat ik het gebruik, was eerst zeer sceptisch over het product... maar het werkt echt. Chocolade smaak is mijn favoriet, ik drink alle dagen 1 Shake van 575 ml met 4 a 5 scheppen poeder. Ben ondertussen op 1 maand tijd 3 kilo aangekomen🙌🏽🙌🏽, mits ik schildklier patiënt bent is het niet van zelf sprekend om bij te komen omdat ik een veel te snelle werking heb. Nu heb ik 4kg besteld om mijn kilo's bij te onderhouden.

28 sep 2023
Mijn huisnummer is cijfervormig met een letter en die mogelijkheid was er niet online bij het ingeven van mijn adres. Ik heb de letter dan bij toevoeging geplaatst en is dan weggelaten geweest om de één of andere reden dat ik niet begrijp. Dat heeft me bij levering van het pakje veel te veel stress berokkend. Dit had kunnen vermeden worden indien het vakje huisnummer het toelaat een letter toe te voegen aan de nummer. Misschien had ik een spatie tussen cijfer en letter dienen te laten, maar dat heb ik niet geprobeerd.

Beoordelingen voor bodystore.nl

De Bilt
23 mei 2024
6 jun 2024

Inaccurate website & Slow Customer Service

One of the supplements I purchased specifically because the website stated it was soy free. When it arrived, the packaging clear states it contains soy. I emailed customer service to ask about the return and refund process and have not heard a response yet.
CM
Cristina M.
Amstelveen
26 apr 2024
A simple way to buy a product, received the profuct in a couple of days. Will huy there again.
17 mei 2024
Makkelijk toegankelijke website Snel besteld, zeer snel bezorgd