bodystore.nl

580 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.473 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 nov 2018
bodystore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 jul 2023
Voor het eerst gebruikt ondertussen is het nu een maand dat ik het gebruik, was eerst zeer sceptisch over het product... maar het werkt echt. Chocolade smaak is mijn favoriet, ik drink alle dagen 1 Shake van 575 ml met 4 a 5 scheppen poeder. Ben ondertussen op 1 maand tijd 3 kilo aangekomen🙌🏽🙌🏽, mits ik schildklier patiënt bent is het niet van zelf sprekend om bij te komen omdat ik een veel te snelle werking heb. Nu heb ik 4kg besteld om mijn kilo's bij te onderhouden.

28 sep 2023
Mijn huisnummer is cijfervormig met een letter en die mogelijkheid was er niet online bij het ingeven van mijn adres. Ik heb de letter dan bij toevoeging geplaatst en is dan weggelaten geweest om de één of andere reden dat ik niet begrijp. Dat heeft me bij levering van het pakje veel te veel stress berokkend. Dit had kunnen vermeden worden indien het vakje huisnummer het toelaat een letter toe te voegen aan de nummer. Misschien had ik een spatie tussen cijfer en letter dienen te laten, maar dat heb ik niet geprobeerd.

Beoordelingen voor bodystore.nl

KM
K. M.
Arnhem

One-Stop Webshop voor je sportvoeding

Bodystore is een fijne webwinkel voor al je sportvoeding (en andere sportspullen), die een goed uitgezocht assortiment heeft met goeie prijzen. Ze zijn compleet, houden je goed op de hoogte en zijn als er wat is goed te bereiken en behulpzaam.
Ik bestel vaker naar tevredenheid bij bodystore, maar de laatste bestelling klopte niet helemaal en na contact met ze te hebben gehad is het direct en heel netjes opgelost. Kortom een goede webshop met een uitstekende service!.
BB
BB B.
The Hague
Bodystore is excellent... easy to navigate website and great choice of products at affordable prices. Tracking service was accurate, fast delivery, and products well-packed. No improvements required. Thoroughly recommend! :-)
24 feb 2024
Bodystore heeft een royaal aanbod en is erg snel met hel leveren van de bestelde producten. Erg overzichtelijk en nette webshop.
was gemakkelijk te bestellen op de website. geleverd zoals beloofd en in goede staat
Bestel om 19 uur en de dag daarna om 11 uur thuis in Belgie, heel duidelijk site

Prima service en kwaliteit

Prima prijzen. Verzending direct. Product zoals verwacht.
Scherpe prijzen, groot assortiment, snelle levering
Goede producten en op de afgesproken tijd geleverd
Snel verzonden, niks bijzonders op aan te merken
SE
Samir E.
Amsterdam
Goed geprijsde supplementen en snel geleverd.
3 mrt 2024
Makkelijk toegankelijke website, snel geleverd
HD
Henriette d.
The Hague
Goede producten en razendsnelle verzending
alles stipt zoals het moet,,kan niet beter
18 feb 2024

Bodystore levert topproducten

Altijd een zeer snelle en perfecte levering
Ruim assortiment met een snelle levering.
Goede selectie producten, netjes bezorgd.
Super goed ik ben er heel tevreden van
3 mrt 2024
Delivered what we ordered very quickly
Supersnelle levering en mooie prijzen.