mooistekinderkamer.nl

161 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden210 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 jul 2022
mooistekinderkamer.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 jun 2023
Beter kan bijna niet en geloof me als ik dit zeg is het echt zo. Mijn pakket kwam keurig netjes en goed beschermd aan. Met een prachtige gezellige kaart en een bedankje erbij. Is dit niet helemaal fantastisch? Ja het was een vrolijke ontvangst en zo keurig verpakt en zo netjes. ik kan er over blijven roepen. ik zal zeker reclame maken voor Mireille met de mooiste kinderkamer,want hun producten zijn echt prachtig.

28 sep 2023
Mijn retour wordt niet terugbetaald sinds 17 augustus ondanks dat ik het meeste heb gehouden. De gehele bestelling vooraf betaald. Op 30 augustus krijg ik nog reactie op mijn vraag naar de status van het pakket, inclusief het verzendbewijs meegestuurd en reageer ik op een wedervraag. Op mijn e-mails van 2, 9 en 25 september wordt niet gereageerd. Jammer dat er anders wordt beweerd… frauduleus?

Beoordelingen voor mooistekinderkamer.nl

Supervlot en keurig
Antwoord van mooistekinderkamer.nl
Dank je wel voor de mooie review!

ordered two only got one

I ordered two cocoon sheets two months ago and only one was delivered. I emailed the customer service twice about it and haven’t gotten any answers or my money back!! I’ll never buy from here again.
Zeer snelle nette levering
Antwoord van mooistekinderkamer.nl
Dank voor het delen van je ervaring en veel knuffel plezier! Mvg mireille
HV
Hanneke v.
Eindhoven
Alles goed gegaan
Antwoord van mooistekinderkamer.nl
Dank voor je review en fijn dat het bijtspeeltje bevalt
Op 9-1 bestelling geplaatst maar nog niets ontvangen, ook geen mail met informatie
18 jan 2024
Hi petra, Heel gek, dit pakket is niet goed door post.nl verwerkt en daardoor heb je ook geen track trace ontvangen. Ik heb d e muziekballon vandaag nog een keer naar je opgestuurd en zal de levering in de gaten houden. Fijne dag en vriendelijke groet
28 jun 2023

De mooiste kinderkamer levert u de mooiste maar ook de gezelligste en vrolijkste spullen.

7 okt 2023
Snelle Updates en Bezorging. Ik heb netjes mijn pakket ontvangen. Alleen via de Postnl app stond dat mijn pakket niet fysiek was afgegeven.. Met een andere track and tracé? En het staat nog steeds in mijn postnl app dat het onderweg is en nooit bezorgd? Het gebeurt helaas vaker foutieve berichten van postnl.
4 sep 2023

Zeer vriendelijk en mooie producten

Mooie producten van goede kwaliteit ontvangen. Keurig verpakt in een niet te grote verpakking, zoals vaak bij online winkelen het geval is. Een van de producten werd beschadigd geleverd. Erg vriendelijk te woord gestaan en gekeken naar een passende oplossing.
10 sep 2023
Prima geleverd, snel geregeld, prima prijs. Ik heb alleen geen mail ontvangen dat hij onderweg zou zijn, maar als dat je enige mindere aantekening is, dan doe je het erg goed toch?!
20 jul 2023
De leuke lieve kaart er bij Het keurige zorgvuldig ingerichte pakket. De snelle levering. De enorme moeite die iemand voor je doet met zoveel liefde.
13 jun 2023
Snel en mooi ingepakt verstuurd. Daar wordt je blij van als klant. Je ziet dat er tijd en moeite wordt gestopt in het product. Super leuk en lief!