mooistekinderkamer.nl

161 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden210 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 jul 2022
mooistekinderkamer.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 jun 2023
Beter kan bijna niet en geloof me als ik dit zeg is het echt zo. Mijn pakket kwam keurig netjes en goed beschermd aan. Met een prachtige gezellige kaart en een bedankje erbij. Is dit niet helemaal fantastisch? Ja het was een vrolijke ontvangst en zo keurig verpakt en zo netjes. ik kan er over blijven roepen. ik zal zeker reclame maken voor Mireille met de mooiste kinderkamer,want hun producten zijn echt prachtig.

28 sep 2023
Mijn retour wordt niet terugbetaald sinds 17 augustus ondanks dat ik het meeste heb gehouden. De gehele bestelling vooraf betaald. Op 30 augustus krijg ik nog reactie op mijn vraag naar de status van het pakket, inclusief het verzendbewijs meegestuurd en reageer ik op een wedervraag. Op mijn e-mails van 2, 9 en 25 september wordt niet gereageerd. Jammer dat er anders wordt beweerd… frauduleus?

Beoordelingen voor mooistekinderkamer.nl

13 jun 2023
Snel en mooi ingepakt verstuurd. Daar wordt je blij van als klant. Je ziet dat er tijd en moeite wordt gestopt in het product. Super leuk en lief!
Goede service, bellen om te controleren of je aanwezig bent zodat ze de levering van de bestelling door kunnen geven aan postnl.
Antwoord van mooistekinderkamer.nl
18 jan 2024
Fijn om te lezen dat je tevreden bent, veel plezier met de prachtige commode
19 aug 2023
De diversiteit aan kwaliteit producten En zo gezellig Mooie kleuren Wordt ik heel blij van als aanstaande Oma in september
3 dec 2023

Goede service

Gevraagd of het kon worden ingepakt en dat was geen probleem. Bestelling snel ontvangen en mooi product gekregen.
16 okt 2023
Bijzonder: Snel en oplossingsgericht. Wat beter kan: verschillende transport en betalings mogelijkheden.
Snelle levering Kleur is anders dan op site 😔 Een beetje jammer. Artikel is wel van goede kwaliteit!
23 dec 2023
Snelle service, goed verpakt
14 jun 2023
Mooi product van erg goede kwaliteit, nette mails wat betreft informatie over de bestelling.
14 sep 2023

Perfect, aanrader, goede betrouwbare webshop

Leuke badbootjes, snelle afwikkeling, gratis verzonden. Nb liep wel even vast in de webshop
9 jun 2023

Toppers!

Super lieve en vriendelijke communicatie! En de spullen waren ontzettend snel geleverd!!
5 nov 2023
Wat een leuke winkel met mooie spullen. De bestelde spulletjes waren ook snel binnen.
24 nov 2023
Het contact, zeer klantvriendelijk, snelle bezorging, mooi ingepakt. Prettig contact
Mooie actie en goede service, vandaag ontvangen en super tevreden met mijn aankopen!
Antwoord van mooistekinderkamer.nl
18 jan 2024
Dank voor je review, wij streven er naar de beste prijzen voor de mooiste merken aan te bieden, veel plezier met de prachtige spullen!
29 aug 2023
Makkelijk te bestellen en te betalen en de levering was ook super snel! Geen gedoe
28 aug 2023
Superleuke framboos bijtring! Snelle levering, top verpakt! Precies wat ik hoopte.
18 okt 2023
Snel en goed geleverd. De Cottonbaby producten zijn heel goed van kwaliteit.
4 nov 2023
De quilt wabi sadi mooi verpakt ontvangen. Een mooie quilt, lekker warm.
Wat een fijne site en beleving. Cadeautjes mooi ingepakt, service!
8 sep 2023

Prima webshop

Gebruikersvriendelijke site, duidelijke foto’s, snelle levering
2 jun 2023

Leuke en mooie producten

Leuke, mooie producten. Super levering, altijd snel en op tijd.