meyerbroeken.nl

239 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.488 beoordelingen in totaal

12 jun 2024
De broek is en zit me perfect maar de vervoerder die u gebruikt is een ramp. UPS belt niet aan maar de bezorger stuurt dan een email dat je niet thuis bent. Volgende opnieuw wederom hetzelfde verhaal. Toen door laten sturen naar ophaalpunt kreeg email dat het daar lag. BoIj ophalen bleek dat niet zo te zijn. Vandaag dacht ik ga er nog maar eens heen zonder bericht en toen was het wel. Deze ervaring heb ik met UPS afleveringen meestal. Ik raad u DHL of PostNL aan die zijn stipt.

22 okt 2023
We bestellen 3 dezelfde maat broeken en krijgen 1x mini maat erbij, zo apart en heel irritant. Plus je krijgt wel mail dat je besteld hebt, maar niet het vervolg dus wanneer het binnen komt en met welke vervoerder. Voor zulke dure broeken verwacht ik eigenlijk wel meer service.
MD

22 okt 2023

Niet geheel tevreden.

Antwoord van meyerbroeken.nl
23 okt 2023
Goededag, Hartelijk dank voor uw bestelling en uw interesse in MEYER. Je hebt 2 broeken in Duitse maat 31 (taillebreedte 125 cm) besteld. Jeansmaten worden aangegeven in inches en moeten worden omgerekend. Je hebt de jeans besteld in inchmaat 31/32 (taillebreedte 85 cm). In dit geval is het getal 31 hetzelfde, maar qua grootte ver uiteen. Deze fout komt vaak voor. De jeans zou geschikt zijn in maat 48/32. Helaas bieden wij dit model niet in deze maat aan. We hebben u de e-mail met de DHL-trackingcode op 15 oktober 2023 om 10:01 uur gestuurd. Controleer ook uw spammap. Wij sturen deze e-mail nogmaals naar u door als bewijs. De te kleine spijkerbroek kun je kosteloos naar ons terugsturen met behulp van het bijgevoegde label. We sturen je per e-mail een link naar onze maatadviseur, evenals een selectie jeans in maat 48/32. Met vriendelijke groeten
30 nov 2023
Correcte levering van besteld product! Geen idee voor verbetering van bestelling en verzending!
MV
Mieke v.