ventilatieparts.nl

56 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden357 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 jan 2022
ventilatieparts.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 mrt 2024
Zeer vriendelijke verkoper. Er was wat misgegaan na het verzenden, dit lag buiten de macht van ventilatieparts. Gebeld met VP en hij draagde meteen zorg voor een goede en snelle nieuwe zending. Deze kwam zoals beloofd nog mooi op tijd aan. Pakket was zeer netjes en goed verpakt en het belangrijkste, het product is van degelijke kwaliteit. Ook de prijs is zeker netjes te noemen.

Afleveren door MSG, is waardeloos, 4 x zeggen langs geweest te zijn(wat niet waar is), uiteindelijk s avonds laat geleverd, hierdoor een 6 dagen later pas geleverd

Beoordelingen voor ventilatieparts.nl

21 jan 2024
Snelle levering, goede kwaliteit.
Antwoord van ventilatieparts.nl
Goedemiddag, Dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven. Dit kunnen we erg waarderen. Fijn dat u blij bent met de producten en onze service. Uiteraard staan we ook open voor feedback. Graag tot ziens! Groeten, Jorieke van VP
20 jan 2024
Netjes bezorgd en goed verpakt.
Antwoord van ventilatieparts.nl
Goedemiddag, Wat fijn dat u de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten, dank hiervoor! We zien u graag terug bij ons! Groeten, het VP team
Antwoord van ventilatieparts.nl
Goedemorgen Dank voor uw review! Zijn we blij mee en doen elke dag ons best! Groeten, Jorieke van VP
Snelle service
Antwoord van ventilatieparts.nl
Goedemiddag Dank voor uw beoordeling, kunnen we echt waarderen! We zien uw graag terug bij ons. Groeten, Jorieke van VP
Goedemiddag, Dank voor uw 5 sterren! Fijne dag, Team VP
Goedemorgen, Dank voor uw positieve beoordeling! Zijn we blij mee! Groeten, VP
Antwoord van ventilatieparts.nl
Goedemiddag, Dank voor uw beoordeling! We zien u graag terug bij Ventilatieparts! Groeten, Team Ventilatieparts
1 okt 2023

Ruime keuze, goede prijs en snelle verzending

Ruime keuze op de website voor heel veel onderdelen. Mooie en goede metalen ventilatieroosters voor in de pui gevonden Prijs is lager dan elders. Goed advies over montage en snelle verzending. Goed bedrijf
17 dec 2023
Goed product, redelijke prijs. Levertijd duurt iets langer dan 1 dag, maar december is ook drukke maand.
Antwoord van ventilatieparts.nl
Goedemiddag, Dank voor uw review, fijn dat u er blij mee bent. Inderdaad is december een drukke maand, doorgaans redden onze vervoerders het binnen een dag. Dit ook vermeldt op de website. We hopen u snel weer te zien bij ons! Fijne dag. Groeten, Jorieke van VP
31 mei 2023
Uitstekend geholpen bij telefonisch contact, verdient 10 sterren, vlotte levering
13 jan 2024
Plezierig advies, snelle levering en afwikkeling van de retour! Top.
Antwoord van ventilatieparts.nl
Goedemorgen, Wat fijn om te horen dat onze service goed bevallen is. Dankuwel voor het achterlaten van een review. Erg fijn! We zien u graag terug! Groeten, Jorieke van VP
11 jun 2023
Materiaal prima, netjes bezorgt, goede communicatie.
HB
Henk B.
Zuidlaren
18 jan 2024
prima levering en op tijd. goede info op web site
Antwoord van ventilatieparts.nl
Goedemiddag, Dank voor het schrijven van deze feedback. Mochten wij zaken kunnen verbeteren horen we dit ook graag. Graag tot ziens! Jorieke van VP
snelle levering en goede kwaliteit materialen
Antwoord van ventilatieparts.nl
Goedemorgen, Dank voor de review, fijn dat u hiervoor de tijd heeft genomen. We zien u graag terug bij ons. Groeten, Jorieke van VP
18 aug 2023
Snelle levering en precies wat ik zocht.
BH
Brecht H.
MOORSLEDE
1 nov 2023
Alles voldeed aan de verwachtingen.
MV
m v.
waalwijk
20 jul 2023
momenteel nog geen mening hierover
Snelle levering en topprodukt!
Antwoord van ventilatieparts.nl
Goedemorgen, Dank voor uw positieve review! We doen elke dag ons best! Fijne dag en graag tot een volgende keer. Groeten, Jorieke van VP
RD
Reinder D.