bunzlaucastle.nl- Logo - Beoordelingen

bunzlaucastle.nl

446 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.577 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 mrt 2020
bunzlaucastle.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 nov 2023
Alles snel, volgens afspraak en zorgvuldig verpakt geleverd. En wat verkopen jullie toch leuke produkten!

16 aug 2023
Begreep niet dat ik € 9.90 moest bij betalen om een gewaarborgd transport te hebben! Heb ik nooit eerder meegemaakt!???En dat dan blijkt dat die €9.90 dan niet eenmalig is, maar nota bene per jasr! Koppelverkoop waar ik niet van houd!! Omdat het een kadootje was, wat op tijd moest arriveren heb ik de extra betaling gedaan, maar ik kon deze opdringerige manier van “ koppelverkoop “ niet erg wasrderen!!!Moet op zijn mindt beter toegelicht worden!!

Beoordelingen voor bunzlaucastle.nl

CL
Caroline L.
Schiedam
13 jan 2024
De verpakking was zeer goed i.v.m. breekbaarheid. Ik vond de website niet duidelijk voor bestek, zoals de theelepeltjes.
Antwoord van bunzlaucastle.nl
Bedankt voor je reactie. We gaan kijken wat we duidelijker kunnen maken aan de shop!
Makkelijk te bestellen, veel keus

Mooie kleur blauw

Mooien kleur blauw

Kwaliteit voor een pannenonderzetter te dun

De pannenonderzetters zijn nog dunner dan gemiddelde pannenlap. Hier durf ik geen pan mee op tafel te zetten.
Snelle levering, goed verpakt, goede service. Voor één atrribuut kunnen meerdere zoektermen gemaakt worden. Want ik zocht op 'lepel' en zodoende miste ik de mogelijkheid om porseleinen lepels in verschillende maten te kunnen bestellen. Ik ontving 2x 'Espresso lepel', welke ik niet had bedoeld. Na telefonisch contact kwam ik er achter dat ik 'theelepel' als zoekterm had moeten gebruiken. Heel jammer, want ik moest dus een nabestelling doen en bezorgkosten betalen. De service is verder prima. En de keuze uit producten is groot. Ik heb op de website geen overzicht gevonden van alle beschikbare dessins. Maar wellicht heb ik weer een verkeerde zoekterm gebruikt....
16 nov 2023
Bedankt voor uw reactie. We gaan kijken we of we de zoektermen kunnen aanpassen zodat alle lepels zichtbaar zijn. Al onze decors zijn te vinden op deze pagina https://www.bunzlaucastle.nl/collecties.html We wensen u veel plezier met uw aankoop.
4 nov 2023

verkeerd afleveradres

Ik had een adres opgegeven waar het pakket zou worden opgehaald, alleen DHL heeft zich niet aan het verzoek gehouden. Het pakket werd in Leiden Noord afgegeven, terwijl ik centrum had opgegeven. Dit is niet leuk voor diegene die het pakket zou ophalen. Zeker omdat op die dag een storm door Nederland trok

Prachtig servies

Er kwamen een paar kommetjes gebroken aan. Dit werd prima opgepakt door bunzlau en er werden nieuwe kommetjes opgestuurd zonder er problemen. Wij zijn dus echt tevreden hierover en vinden ons servies nog mooier dan dat het er op de foto uitziet. Helemaal blij!
KP
Kitty P.
Breezand
1 nov 2023
Fantastische producten, niet goedkoop. Wel heel mooi. Jammer dat de laatste keer de verzending niet conform wens verliep. ( ik had gevraagd bij aflevering en er werd thuisbezorgd)?)
PB
Petra B.
Berlicum
19 mei 2023
Jullie hebben fantastische producten. Ik had een theepot besteld die niet goed schonk en direct kreeg ik een melding dat ik hem kon retourneren. Heel netjes
22 mei 2023
Bedankt voor je reactie! Fijn dat je nu een nieuwe theepot hebt en wensen je er veel plezier mee.
goed opletten als een artikel niet meer op voorraad is.Ik had iets besteld en dat bleek niet voorradig,jammer.
15 okt 2023
Goed verpakt,op tijd verzonden,misschien een leuke attentie toevoegen of gezelliger inpakken?
28 jun 2023
De bestelde goederen zijn nu nog niet geleverd. Misschien een andere pakket bezorger kiezen.
17 aug 2023
Beetje verwarrend op de site mbt factuur en verzendadres verder vriendelijk en snel
2 nov 2023
Leuke aparte theedoeken en handdoeken. Blijft kwalitatief goed. Snelle levering.
LS
Lenja S.
Noordwijkerhout
25 dec 2023
Snelle bezorging! Goed ingepakt en geweldig mooi servies! Ben er erg blij mee!
Prachtig servies, goede service, de spullen zeer goed verpakt bij verzenden.
6 aug 2023
Ze zijn goed bereikbaar. En als er iets fout gaat wordt het netjes opgelost
25 mei 2023
Mooie producten en snelle levering hiervan in stevige verpakking
binnen 24 uur was het pakketje keurig ingepakt bij ons thuis
4 jul 2023
Bedankt voor je reacit, geniet er van!
had eigenlijk wel een kerstdoosje verwacht voor de 2 mokken