Ibana.nl

78 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden731 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2023
Ibana.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 nov 2023
Ik maakte me zorgen omdat ik probleem heb met a. Mail maar collega stelde me op rust aan telefoon ik kreeg ook de code van m’n pakketje en mail echt goed van jullie ik ben zo blij dat ik met korting kopen anders is het voor mij iets te duur maar ik wacht op volgende actie gr antoinette

Ik bestelde een leren broek, in de kleur stone. Ik had echter een andere kleur verwacht, stone dan veronderstel ik grijs, echter was het meer richting violet en viel niet te combineren met overige kledingstukken ( in natuurtinten) van mijzelf! Dus broek terug gestuurd! Helaas op EIGEN kosten! Zou leuk zijn wanneer de mogelijkheid wordt geboden, indien andere kleur aangeboden deze kan worden verrekend met terugzending.
IK

20 jan 2024
IK
Ilse K.
Ootmarsum

De bestelling op zich was goed

De bestelling was goed. Ook vlot verlopen. Maar er zat een fout in de broek en de retourzending is dan toch voor eigen rekening! Jammer
Antwoord van Ibana.nl
Hi Erika, wat vervelend! Wanneer er echt een fout in een ontvangen item zit, dan is dat natuurlijk niet de bedoeling en dan hoef jij natuurlijk niet voor de retourzending te betalen. Wanneer je ons daar even voor contact op 020 240 42 28 of via webshop@ibana.nl dan kunnen wij daar direct bij helpen.
Ik heb vaker Ibana leren broeken gehad. Helaas lijkt de kwaliteit een stuk minder nu.
4 nov 2023
9 nov 2023
Aangeven per artikel in welk land is het gemaakt. Ik koop.zelf geen producten uit China. Zou mooi zijn, en heel veel kosten en CO2 uitstoot besparen om van tevoren te weten. 😊
BN
B N.
Meeuwen Nederland
4 okt 2023
Ben weer erg blij met mijn prachtige Ibana broek. Keurig verpakt, snel geleverd! Zou het erg fijn vinden als er meer artikelen in maat 32 zouden zijn.
16 dec 2023
Jammer dat je eerst op je terug storting moet wachten, en dan weer moet bestellen, nu heb ik geluk gehad dat m’n maat er nog was!!
23 dec 2023

Crossbody tas

Ondanks wat bezorgproblemen toch nog onverwachts mijn bestelling ontvangen. Super blij met mijn crossbody tas🥰🥰
WV
Wally V.
ZoerselZoersel
Zeer toegankelijke website! Geweldige kledingstukken ontvangen! Alles tip top in orde! Voor herhaling vatbaar!
2 nov 2023
Prima levering. Jammer dat ze geen melding maken dat een artikel niet op voorraad is bij een bestelling
Pakje werd bij buren geleverd terwijl ik thuis was, maar verder heel tevreden met de bestelling …
De service is gewoon heel fijn Ook betalen en retouren via Klarna is heel fijn .
14 nov 2023

Mooie kleding van voortreffelijke…

Zeer mooie kleding van voortreffelijke kwaliteit. De leren broeken zijn geweldig.
Duidelijke website, alles goed te vinden snelle levering. Goed verzorgd.
2 nov 2023
Pakketje was netjes en goed verpakt. Mis een maatlabel op de site.
27 okt 2023
Mooie jas. Snel verstuurd, mooi ingepakt in een prachtige doos.
19 okt 2023
Omruilen van artikel en achteraf betalen gaat makkelijk
Jas voldoet geweldig en was snel bezorgd👍