Meyer-mode.nl- Logo - Beoordelingen

Meyer-mode.nl

507 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.364 beoordelingen in totaal

27 jan 2024
Dat is wat onmogelijk online kan het juiste model en de goede maat en het is een grotematen site waarom staan er dan kleineren tussen ik dacht dit is een helemooirbroek maar nog maar een paar maten beschikbaar en meestal maat 50 en hoger die uitverkocht zijn of niet meer leverbaar zet ze dan niet op de site want als je een product bekeken hebt slaat hij dat op maar nog steeds niet on mijn maat ik weet ik heb een veel gangbare maat dus altijd sneller uitverkocht maar bij een grotematen site zou het product op voorraad moeten zijn mensen bekijken niet voor niks tussen de grotematen

Wij hebben 2 bestellingen gedaan met 2 klantnummer. 1 op 21 januari ideal betaald en 1 op 31 januari op rekening. De bestelling van 31 januari is afgeleverd en die van 21 januari staat op de site dat deze word samengesteld. Meyer houd vol dat deze bestelling is afgeleverd maar dat is die van 31 januari. Al menig maal gebeld en krijgen telkens een ander antwoord. Wij hebben voorgesteld dat ze de bestelling van 21 januari maar moeten annuleren en verrekenen met die van 31 januari. Nog geen antwoord.

Beoordelingen voor Meyer-mode.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters