alcoholvrijshop.nl

527 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.876 beoordelingen in totaal

ongeldig

alcoholvrijshop.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij alcoholvrijshop.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

Ben inmiddels al bijna 2 jaar een trouwe klant! Goed geprijsd en altijd heel snel geleverd. Echter nog belangrijker; de persoonlijke service (ja die bestaat hier wel gelukkig nog!) Ik had advies nodig omdat een bepaald merk uitverkocht was. Medewerker gaf telefonisch eerlijk advies, was zeer kundig en vriendelijk. Op basis daarvan heb ik het alternatief gekozen. Ben goed geadviseerd en zo probeer je ook weer eens andere merken! Absolute aanrader alcoholvrijshop.nl!

5 aug 2023
Tevreden over snelle verzending en werking van de website en het betaalproces. Minder tevreden over de beschikbare informatie bij de wijnen. Zo mist een ingrediëntenlijst. Nu bij aankomst verrast dat alle bestelde wijnen behalve gedealcoholiseerde wijn ook vruchtensap(lees suiker) of letterlijk toegevoegde suiker(rietsuiker/sucrose) bevatten. Dat neem ik principieel niet, dus nu maar weggeven als cadeautje. Jammer voor mij...

Beoordelingen voor alcoholvrijshop.nl

prima
3 feb 2024
👍
4 feb 2024
Had me zeer verheugd op een goede kwaliteit alcoholvrije wijn. De Kolonne Null rouge no. 2 is een dure rode druivensap gebleken waarvan de smaak wat geconcentreerd druivensap is i.p.v. een waterige. Maar dat is dan ook het enige lichtpuntje.
Ik bestel altijd via telefoon, maar website werkt heel slecht. Als je bij menu iets aanvinkt krijg je niet wat je zoekt
27 jan 2024
26 okt 2023

positief met aanbevelingen

positief: Heldere website, uitgebreid assortiment, snelle levering in een veilige verpakking. Aanbevelingen: bij de eerste aankoop of eerste aanmelding voor de nieuwsbrief is het aardig om daarvoor een korting te geven. Daarnaast zou het aardig zijn om met een puntensysteem te werken gekoppeld aan de aankoopprijs (klantenbinding), waarbij een koper kan sparen voor b.v. korting op accessoires o.i.d.
ML
Marianne L.
Bilthoven
26 aug 2023

Somee sauvignon blanc

Somee, sauvignon blanc is een heerlijke witte alcoholvrije wijn. Ik betaal 6,29 bij een een bestelling van 24 flessen. Normaal 6.99 per 1 fles. Bij de Jumbo kost 1 fles 5.99. Een aanzienlijk prijsverschil. Je zou verwachten, dat het bij jullie goedkoper is dan bij bij de Jumbo??? Jullie service is uitstekend, snelle en goede levering.
22 sep 2023

Zeer voordelig en giga snel geleverd!

Voor hetgeen naar waar ik op zoek was, hadden ze de voordeligste aanbieding en daarom bij deze webshop terechtgekomen. Is me opgevallen dat ze zeer snel leveren en minimale verzendkosten. Houden je goed op de hoogte per mail. Heb nu al een paar keer besteld en ben erg tevreden! Ik heb er nu een favo webshop bij!
8 nov 2023
Betaalbaar alcoholvrij. Tot heden alleen de whisky en pastis geprobeerd. Blij verrast. De whisky is straight from the bottle niet te knagen, maar met cola…….mmmmm. Pastis is perfect met ijs. Ga zeker nog verder experimenteren. Mag van de artsen beslist geen alcohol meer, maar zie daar, er is nog redding! Blij mee.
19 aug 2023
Ik ben super blij, vandaag besteld morgen in huis.....mijn man ongeneselijk en vind hier % drankjes die hij heerlijk vind in de winkel blijjt % wijn ineens toch 0,5 te zijn..deze site duidelijk over% en nog lkkr ook voor hem..hij geniet ervan zolang hij nog heeft..thanks enorm😥😘👍blij op foto😘
14 jun 2023
Zeer snelle en keurige levering. Eindelijk een lekker alcoholvrij biertje (Paulaner) die sinds zijn ziekte geen alcohol meer mag drinken. Voor mij (z'n vrouw) geen gesjouw, want ik hoefde alleen de voordeur maar open te doen om het bestelde in ontvangst te nemen. 😊