Gabor Shoes AG- Logo - Beoordelingen

Gabor Shoes AG

337 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden452 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 okt 2022
Gabor Shoes AG voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De levering ging redelijk goed. De track/trace stopte in Duitsland en vermeldde dat PostNL in Nederland zou bezorgen. Dit bleek DHL te zijn. Voor de rest waren de schoenen heel goed verpakt en ging de levering goed. De kwaliteit van de schoenen is ook heel goed. Gezien het prijsverschil en de grotere keuze, vergeleken met Nederland, zeker een aanrader.
MD
Marga D.
Drechtsteden

Het versturen, duurt te lang 1. Men had vooraf duidelijk moeten maken hoe lang het versturen en ontvangen van het pakket zou duren, San had ik de keuze om niet te bestellen. 2. Het feit dat ik geen keuze heb gehad om het pakket op woonadres te laten bezorgen. Ik dien het af te halen op een DHL servicepunt. Wat is dan nog het voordeel om online te bestellen. De prijs is gelijk aan de winkelprijs. 2. Ik diende ook een inspanning te leveren om naar de winkel toe te gaan, nu moet ik dat doen om na het service toe te komen. Sorry, dit is 1 x maar zeker géén 2de keer.

Beoordelingen voor Gabor Shoes AG

Goede service en snelle levering
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt voor uw vriendelijke woorden over onze service en snelle levering. Bij Gabor doen we er alles aan om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden tijdens het winkelen bij ons. We zijn blij om te lezen dat u een positieve ervaring hebt gehad en we hopen dat u van onze producten blijft genieten. Hartelijk dank voor uw steun!

Top kwaliteit en snelle leveting

Top kwaliteit en snelle levering
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt voor uw positieve feedback over de kwaliteit van onze Gabor-schoenen en de snelle levering. We zijn zo blij dat uw ervaring positief was en dat onze producten aan uw verwachtingen hebben voldaan. Wij streven ernaar om onze klanten producten van de beste kwaliteit en een betrouwbare service te bieden, dus het doet ons genoegen om te horen dat u over beide tevreden bent. Bedankt dat u een trouwe Gabor-klant bent!
26 apr 2024
Mooie schoen die héérlijk zitten
26 apr 2024
Bedankt voor uw vriendelijke woorden over onze Gabor schoenen! We zijn zo blij om te horen dat ze u perfect passen, want dat is een van onze topprioriteiten. Bij Gabor streven we ernaar om schoenen van hoge kwaliteit te leveren die bij elke stap comfort en kwaliteit bieden. We zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen!
In een woord geweldig
5 mei 2024
Snel en goed geleverd
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn zo blij om te horen dat uw levering zowel snel als bevredigend was. Bij Gabor streven we er altijd naar om kwaliteitsproducten met een uitstekende service te leveren. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen - we stellen dit zeer op prijs!
7 mei 2024
Correcte levering
Antwoord van Gabor Shoes AG
Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij om te horen dat u een correcte levering hebt ervaren. Bij Gabor streven we ernaar om altijd de hoogst mogelijke kwaliteit van dienstverlening te bieden en uw feedback wordt zeer op prijs gesteld.
snelle levering
alles
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling voor Gabor schoenen achter te laten. Wij waarderen uw feedback omdat het ons helpt onze service te verbeteren en de behoeften van onze klanten te begrijpen. We zijn erg trots op onze Gabor schoenen en streven ernaar om producten van hoge kwaliteit te leveren die aan de verwachtingen van onze klanten voldoen. Wij waarderen uw mening en danken u nogmaals voor uw beoordeling.
AV
A.A. v.
Capelle a/d IJssel
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt voor uw lovende recensie over Gabor. We zijn blij om te horen dat u zo'n positieve ervaring had met onze producten, levering en service. Bij Gabor streven we ernaar om de best mogelijke klantervaring te bieden, dus uw feedback wordt zeer op prijs gesteld. We kijken ernaar uit om u ook in de toekomst van dienst te kunnen zijn.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt dat u de tijd neemt om Gabor te beoordelen. We zijn zo blij om te horen dat u over het algemeen een positieve ervaring met ons had. Wij waarderen uw feedback en zullen blijven streven naar uitmuntendheid in de levering, producten en klantenservice die wij bieden. Bij Gabor is het onze missie om kwaliteitsproducten en een uitstekende klantenservice te bieden, en het is geweldig om te zien dat we deze doelen hebben bereikt in uw ervaring met ons. Nogmaals bedankt dat u voor Gabor hebt gekozen!
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt voor uw positieve feedback en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij dat u een goede ervaring had en van onze Gabor-schoenen hebt genoten. We willen u bedanken voor uw steun en voor uw vertrouwen in ons merk. Hier bij Gabor streven we ernaar om onze klanten kwaliteitsproducten, een uitstekende klantenservice en een prettige winkelervaring te bieden. Nogmaals hartelijk dank voor uw steun!
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van onze Gabor schoenen! We zijn blij om te horen dat u een uitstekende ervaring heeft gehad. Bij Gabor streven we ernaar om producten van de hoogste kwaliteit en een voorbeeldige klantenservice te bieden. Wij waarderen uw feedback en waarderen uw steun voor ons merk. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw vriendelijke woorden achter te laten!
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw lovende recensie over Gabor schoenen! We vinden het geweldig om te horen dat u zo tevreden bent over ons product. Uw tevredenheid is onze prioriteit en we zijn blij dat we uw verwachtingen hebben overtroffen. Bij Gabor streven we ernaar dat al onze klanten de best mogelijke ervaring hebben en het is geweldig om te weten dat dat in uw geval gelukt is. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen. We stellen het zeer op prijs!
5 mei 2024
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback, dat stellen wij zeer op prijs. We zijn blij om te horen dat u tevreden was met de levering en service, en dat u onze producten bevredigend vond. Bij Gabor streven we ernaar om onze klanten kwaliteitsproducten en een uitstekende klantenservice te bieden. We zullen hard blijven werken om ervoor te zorgen dat klanten zoals u tevreden zijn met hun Gabor-ervaring. Nogmaals bedankt voor uw recensie!