graszaaddirect.nl

362 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden362 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 jan 2024
graszaaddirect.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Direct geleverd ,misschien foutief graszaad gekozen staat bij voor koude temperatuur ´maar groeit nog steeds maar matig tot niet.

Op de website stond 1-2 dagen levertijd vanwege drukte, dus daar had ik al rekening mee gehouden. Het werk uiteindelijk 4 dagen levertijd. Geef dat dan gewoon eerlijk aan.
IK

18 apr 2024
17 apr 2024
16 apr 2024
20 apr 2024
Het pakje is véél te laat toegekomen. Waarschijnlijk heeft PostNL het op een fout adres afgeleverd, heb Mulder retail daarvan per mail op de hoogte gebracht. Zij hebben nog niet gereageerd. De inhoud van het pakje komt overeen met wat ik besteld heb.
Antwoord van graszaaddirect.nl
26 apr 2024
Wat jammer om te horen dat het zo is gelopen bij u. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven.
PD
Peter d.
Heemstede
Betaling wordt steeds moeilijker via Paypal Kosten Goede aflevering
Antwoord van graszaaddirect.nl
24 apr 2024
Dat is heel vervelend om te horen dat het steeds moeilijker wordt via Paypal. Maar daar kunnen we niks aan doen. Fijn dat de rest wel goed verlopen is
24 apr 2024
HB
Henk B.
Krimpen aan den ijssel
19 apr 2024
31 mrt 2024
Verbeterpunt wat betreft mijn ervaring : Geef het de klant te kennen wanneer in redelijkheid te verwachten is, dat u een product weer kan leveren in het geval u te kennen moet geven iets niet op voorraad te hebben !!! In mijn geval ging het om schapengras, waarvan ik een kilo wilde afnemen. Om niet geheel zonder te zitten heb ik toen slecht 1 ons besteld. Een zeer onvoordelige actie blijkt achteraf.... Want 3 dagen later juist bij de aflevering van dat onsje, kreeg ik de melding dat u het graszaad in kiloverpakking weer op voorraad had ! Heeft voor mij zo'n E 20,-- onnodige extra kosten bezorgd . Want liet zich dit mogelijk voorzien, dan had ik mijn bestelling van 100 gr. natuurlijk achter wegen gelaten. Vr.grt., Jós Bongers
Bestelling keurig en degelijk verpakt. Ging ook om zware producten. Wij hebben o.a. Lavameel gekocht om probleem Heermoes in plantentuin en tussen de voegen van de stoepen hier mee te gaan bestrijden, doordat je door de Lava en Wormenmest eraan toe te voegen de grond/aarde hiermee verbeterd. Hoe het product in de praktijk werkt, hier valt door ons nu nog niet wat over te zeggen, dit is pas op termijn. Bij de gelezen recensies, schijnt dit goed te werken. Verbetering zou kunnen zijn : Een Globaal overzicht waarbij je kunt waarnemen hoe vaak je dit dient te herhalen voor het beste resultaat.
AB
Ad B.
Heiloo

Tot nu toe blij, nog even zien wat er opkomt

Nog even zien wat er opkomt. Maar in ieder geval de bestelde hoeveelheid bloemenzaak heeft een billijke prijs. E.e.a. is netjes verpakt snel geleverd. Als brievenbus pakket, voor iets van 2 eu bezorgkosten. Mijns inziens netjes.
17 mrt 2024
Prima kalk en gazonmest. Gebruikt het al voor het 3e jaar. De levering duurde wat langer door de drukte. Klantenservice reageerde snel op mijn vraag via de mail