Shoefresh- Logo - Beoordelingen

Shoefresh

428 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.117 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 jul 2021
Shoefresh voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 sep 2023
Wij gebruiken de shoefresh al jaren naar volle tevredenheid! Van de week heb ik het derde nieuwe apparaat gekocht. Er wordt veel gesport door ons gezin en de geur die van de schoenen / scheenbeschermers / handschoenen afkomt is ondraaglijk te noemen! Met de shoefresh wordt dit stukken minder. Bovendien houden schoenen zich veel langer netjes. Op dit moment is er een nieuw apparaat gemaakt. Mijn man heeft vrij grote voeten (mt 49). Zijn schoenen pasten eerder prima ok het apparaat. Je kon ze eerder rechtop zetten. Nu hang je ze als het ware horizontaal aan het apparaat. De steunen waaraan je ze ophangt zijn vrij kort waardoor het lastig is om grotere schoenen op de shoefresh te hangen. Ik snap dan ook niet waarom dit veranderd is. Het eerdere model was wat ons betreft dus wat praktischer.

20 sep 2023
de wandelschoenen meerdere keren(4) achter elkaar op het apparaat gezet, maar de voorkant van de schoenen aan de binnenkant blijven nat of vochtig
HM

Beoordelingen voor Shoefresh

3 sep 2023

Tevreden, wel vaak 2x drogen.

Ik zocht iets om de natte voetbalschoenen van mijn kinderen te kunnen drogen. Hij werkt super. Moet wel zeggen dat ik het programma wel 2x aan moet zetten wil ik ook de neus droog krijgen. Ik begrijp niet helemaal waardoor de houders naar voren staan, grote maten schoenen gaan er wel op maar de warme lucht komt niet tot aan de neus. Na de tweede keer zijn ze wel echt droog en redelijk geurvrij.
MG
Minka G.
Tilburg
30 aug 2023
Snelle en nette levering van de shoefresh opod. Hele overzichtelijke en duidelijke website. Voor wat betreft gebruik en effectiviteit kan ik nog niet veel mededelen dan dat het apparaat handig in gebruik is. Andere reviews geven me wel hoop dat de voetbalschoenen van mijn zoon snel zullen drogen na een regenbui en ook frisser zullen gaan ruiken dan dat ze nu doen
4 okt 2023

Doet wat het beloofd

Na door een flinke regenbui gefietst te hebben met de schoenen die ik doordeweeks gemiddeld 10uur per dag draag zijn mijn schoenen erg gaan stinken. Na 2 weken de schoenen dagelijks op de shoefresh te plaatsen is de stank al bijna geheel verdwenen. Geen 5 sterren omdat de shoefresh al een paar keer niet meer uit wilde gaan en pas na een harde reset weer werkte.
12 nov 2023

Top, behalve de levering

Nog afwachten hoe het product op langere termijn werkt, maar na 1 week doet het wat het moet doen. Minpunt: zou de dag na de bestelling geleverd worden en dan kiezen ze voor Bpost. Sorry, zeg niet dat je snel levert als je met Bpost werkt. Dat duurt 4 werkdag! Wees daar eerlijk in aub.
Prima sokken. Goed verpakt en snel bezorgd. Duurzaamheid zal de tijd moeten bewijzen. Let wel goed op: 30graden wassen en niet in de droger is voor sokken wat mij betreft niet heel erg praktisch!

Onmisbaar toestel!

Ik kan het toestel niet meer missen. Voor volledig droge schoenen moet ik het programma minstens 2x aanzetten. Vroeger moest ik 2 dagen wachten op droge schoenen, dus TOP!
Product werkt prima, maar je moet hem wel in een berging of schuur zetten. De lucht die vrij komt is niet te harden. In mijn kleine hal was dit dus geen succes.
29 apr 2023

Prima

Snelle levering en de sokken zijn van goede kwaliteit. Zacht en absorberen genoeg vocht. Alleen weinig variatie/ keuze opties
De sokken zitten heel fijn. Sluiten mooi aan en zijn heerlijk zacht. Ze pluizen wel. Heb ze nu een maand in gebruik.
5 jun 2023

Sokjes

Heren sokken zijn goed. Sport en werk sokken Dames sneaker enkel sokken gaan terug. Ga een maat groter bestellen
Werkt goed. Het klopt inderdaad dat de reuk in de schoenen verdwijnen pas na meerdere malen deze te drogen
16 nov 2023
Het 1e pakket kwam niet aan. Na contact is er een 2e pakket opgestuurd dat wel na 1 dag aangekomen is.
VV
14 nov 2023
Product zorgt dat de Neopreen surfschoentjes sneller drogen. Verder doet het product wat het beloofd.
22 sep 2023
Snelle en duidelijke bestelprocedure. Aflevering duurde iets langer dan verwacht.
4 okt 2023
Top apparaat, gemakkelijk te bedienen. Doet zijn werk goed!
3 aug 2023

Tevreden klant

Tijdige levering en product zoals afgebeeld op de site
26 nov 2023
Ik ben tevreden, maar vond het vorige model wel beter
Schoenen zijn snel droog en stinken een stuk minder
Apparaat werkt goed - maakt wel wat veel lawaai.
2 nov 2023
Het maakt te veel lawaai als het aanstaat.