Mark's Miniatures

83 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden83 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 nov 2023
Mark's Miniatures voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 nov 2023
Snel geleverd, goed verpakt en ik had fout gemaakt met bestellen en had mail gezonden, kreeg zeer snel mail terug dat het opgelost was en ik de juiste bestelling kreeg top

Bestelling niet ontvangen

Beoordelingen voor Mark's Miniatures

Groot assortiment, snelle levering. Snelle oplossing bij een foute levering.
WJ
W.A.J. J.
Westkapelle
3 feb 2024
Leuk en ruim assortiment. Goede prijsstelling. Snelle levering.
Snelle levering prima verpakt en scherp geprijsd
mijn lijm en activator altijd op voorraad
27 jan 2024
20 jan 2024
Bestelling niet ontvangen
Antwoord van Mark's Miniatures
18 jan 2024
Beste Vera, Vervelend dat u het zo ervaren heeft. We waren voor deze beoordeling niet op de hoogte van een probleem met uw bestelling. Graag hadden we eerder / vooraf contact met u gehad. Zoals in ons mailverkeer achteraf is gebleken, blijkt het om een misverstand te gaan en had u niet gezien dat het door u bestelde product uitverkocht is, het product gaat alsnog z.s.m. geleverd worden. We hopen u na deze verduidelijking toch naar alle tevredenheid van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Mark Rutten Mark's Miniatures / Mark's Minitools
21 nov 2023
JD
Jouke d.
Apeldoorn
25 dec 2023
De kwalitatief goede spullen die in zijn assortiment zijn opgenomen, maken dat ik regelmatig terug kom om specifiek gereedschap te kopen.

Artikel

Je had het door mij gewenste artikel , en op voorraad. Zelfs DPD deed zijn werk goed. Ga zo door.
26 nov 2023
Ik werd gewaarschuwd dat de bestelling iets langer duurde dan gewoonlijk, perfect zo Marck.