dakdragerexpert.nl- Logo - Beoordelingen

dakdragerexpert.nl

321 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden771 beoordelingen in totaal

25 okt 2023
Product geleverd zoals omschreven. Zoals in andere reviews terug is te zien, klopte de opgegeven levertijd in mijn geval ook niet. (dit was ruim een week i.p.v. de volgende dag). Het vooraf opgeven van een realistische levertijd en deze bij de gebruikersprofiel beter up-to-date te houden, zijn wat mij betreft de verbeterpunten. De telefonische bereikbaarheid is ook wat minimaal, echter, gekeken naar de prijzen vind ik het niet gek dat hierop "bespaard" is. Ondanks deze kritische punten, voor de prijs zou ik in ieder geval hier nog een keer bestellen.

28 jul 2023
Via de site een set dakdragers en een daktas besteld. Beide kwamen zoals op de site weergegeven een paar dagen later thuis aan. Wat wel tegen viel is de staat waarin het geheel binnen kwam. De dakdragers zaten niet verpakt behalve dan in de overdoos waar het geheel in vervoerd is, de daktas in een doos die al open was. Het geheel oogde niet "nieuw" op de dakdragers leken al gebruikssporen te zitten. Doordat we te weinig tijd hadden voor ons eigen vakantie vertrek hier verder geen aktie op ondernomen maar het gevoel dat hierdoor blijft hangen is wel jammer. Geheel is wel compleet en prima functioneel.

Beoordelingen voor dakdragerexpert.nl

7 jan 2024
28 jul 2023
21 aug 2023

Uitstekend, vakkundig en professioneel!

S’ochtends om 10 uur naar de showroom gereden. Verteld wat onze wensen waren en wat ik zelf al had uitgezocht via de website. Alles was in voorraad en werd direct vakkundig gemonteerd! Heerlijk kop koffie gehad terwijl we konden wachten in de showroom. Binnen 45 minuten was alles geregeld. Ik adviseer dit bedrijf dan nu ook aan iedereen die een dakkoffer en drager zoekt.
29 aug 2023

Érg comptetente medewerkers

Op de site stond iets van : "Als je het niet zeker weet, neem dan contact op" En inderdaad. Ik wist het niet zeker. Na 1 telefoontje was het hartstikke duidelijk (had bijna het verkeerde besteld) wat ik nodig had. Het was dan ook direct geregeld. Wanneer ik weer iets nodig heb, is dit 1 van de eerste sites waar ik ga kijken.
14 aug 2023
Fantastische service Product is snel en correct geleverd. Had echter zelf een fout gemaakt bij model wagen. Ben snel en correct geholpen door dakdrager.nl, de verkeerde kit teruggestuurd en 2 dagen later had ik de correcte kit ontvangen zonder meerkost. Top service
3 aug 2023

Top bedrijf

Zelf langs geweest in Groningen. Geweldig geholpen! De dakkoffer en dragers zijn zelfs door de eigenaars gemonteerd op onze auto. Top service en fijn contact. Indien nodig kom ik zeker terug. Pieter en Jarno hebben ons op zeer korte termijn geholpen.
11 nov 2023

Vriendelijk geholpen

Bestelproces heel gemakkelijk. Bij het ophalen van de dakkoffer heel fijn geholpen bij het monteren. Zeer vriendelijk en deskundig. We konden met 10-15 minuten wegrijden met de koffer op het dak. Zo kan het dus ook!!

Kennis van zaken en een duidelijke uitleg

Ik had gebeld omdat de tijd voor op vakantie krap was om ze op te laten sturen. Alles op voorraad en dat was ook zo. In mijn beleving kennis van zaken een duidelijke uitleg en met een goed gevoel naar huis.
24 jul 2023

Snelle levering en goede service

Vooraf gebeld over levertijd. De dakkoffer werd eerder geleverd dan verwacht. Alles zat netjes ingepakt en de dakkoffer en dakdragers zien er super uit!
PP
Pascal P.
Wijdewormer
21 sep 2023
Super service ! Nadat ik zelf de verkeerde dakdragers had besteld, heeft dakdragerexpert zonder problemen of extra kosten een andere set opgestuurd.
KB
2 okt 2023
Prima service, houdt je ook op de hoogte bij vertraging (post.nl) ook al kunnen ze er niets aan doen.
13 jun 2023
Goede ervaring, transparant en snel. Alleen was in systeem niet in 1 keer duidelijk geregistreerd welke lengte dakdragers van type Thule Wingbar Evo ik besteld had dus daarvoor namen ze nog even contact met me op nadat ik bestelling geplaatst had.

Hier ben je echt een klant

Goed telefonisch bereikbaar. Doen moeite voor je. Denken met je mee. Bieden oplossing aan om buiten openingstijden toch nog bestelling op te kunnen halen. Hier ben je echt een klant en niet iemand waar ze even geld aan gaan verdienen.
3 sep 2023
Bestelling is nog steeds niet geleverd, ik krijg ook geen updates over de levertijd. Ik ga er van uit dat het nog wel goed komt maar het zou fijn zijn als ik op de hoogte gehouden werd
25 jun 2023

Lange levertijd

Een week voor de levering van Nederland naar België is toch overdreven tegenwoordig. Spijtig genoeg de communicatie met de transport firma levert niks op...
27 jul 2023
Snelle verzending. Alleen jammer dat er verkeerde onderdelen bij zaten. Helemaal vervelend als je op vakantie gaat
Snelheid bij levering. Product is zeer goed bevonden. Precies wat ik wilde, beter dan origineel en goedkoper
20 jul 2023

Telefonisch overleg mogelijk

Na telefonisch informatie opgevraagd te hebben, volgde een correcte levering van het gevraagde product. Top!
25 jul 2023

Deskundig en servicegericht

Ze verkopen goede spullen, kennen hun producten goed en leveren goede service, ook na aankoop.
19 sep 2023
Goede voorlichting en uitleg over de fietsdrager. Geduldig personeel. In 1 woord TOP.