baptist.nl- Logo - Beoordelingen

baptist.nl

1.419 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.844 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 feb 2022
baptist.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 sep 2023
Ik heb een week geleden een bestelling geplaatst die ik nog niet gekregen heb. Een medewerkster van Baptist heeft gisteren telefonisch contact met me opgenomen en excuseerde zich omdat 1 van de 3 bestelde items niet meer voorradig was maar dat ze snel een levering van dat item verwachten. Ze vroeg me of ik hierop graag wil wachten en zo de hele bestelling in één keer zou ontvangen of dat ik de twee andere items al wenste te ontvangen en dan het derde later zou krijgen. Ik heb geopteerd om te wachten tot de bestelling volledig was. Nu DAT noem ik klantvriendelijkheid! Zo moet het! Top Baptist!

22 dec 2023
Alles was perfect maar de mindere score… Ik bestel iets bij julie en 2 min later krijg ik een mail of ik het paketje extern wil verzekeren … Geeft een raar gevoel van is het niet gewoon de bedoeling dat het aankomt ? Als ik in de toekomst iets bestel moet ik rekening houden dat het verloren gaat beschadigt wordt en dat dat dat voor mij is …

Beoordelingen voor baptist.nl

8 feb 2024
Heel toegankelijke website met kwaliteitsproducten. En dit alles rijkelijk geïllustreerd met vakkundige uitleg en gedetailleerde foto's en filmpjes. Een aanrader voor elke gepassioneerde vakman en doe-het-zelver. De bestelling wordt vlug verwerkt en reeds de tweede dag geleverd in België. De bijlen van Hultafors en Gransfors zijn grandioos, getuigen van puur vakmanschap, zijn een streling voor het oog en een plezier om mee te werken. Baptist forever.
Een gespecialiseerde winkel in m.n. gereedschappen mbt hout. utigebreid assortiment. Veel kennis aanwezig en bij aanpassingen wordt er meegedacht. Mooi ook de diverse workshops die jaarlijks worden aangeboden. Een winkel waar je blijft komen al was het maar om je ogen uit te kijken en een lkeer kopje thee/koffie.
17 feb 2024
Goede adviezen, benaderbaar, ook “on line’. En bereid tot maatwerk als je een bestelling wil aanpassen. Een verademing vergeleken bij de meeste on line gereedschapsshops. En een mooi compleet assortiment voor de houtbewerker. Een feest om de winkel zelf te bezoeken, maar 3 uur met de auto is voor mij wat veel.

Kreg boormal vervangen

Een artikel dat vanuit de leverancier verkeerd in de verpakking zat, is op dezelfde dag opnieuw toegestuurd. Het verkeerde product hoefde ik niet eerst terug te sturen (vertrouwen). Dit kon ook een dag later.
RV
Roger V.
MESSELBROEK
17 feb 2024

Een winkel waar een klant nog klant is .

Het gereedschap dat ik gekocht heb is van uitstekende kwaliteit . Zeer stevig verpakt snel geleverd kan gewoonweg niet beter ik ben uiterst tevreden over de service bij Baptist .
BV
Bert v.
Kalmthout

foutje recht gezet

Ze hadden een fout gemaakt bij het versturen van mijn bestelling, een ander product opgestuurd dan ik had besteld. Dit is meteen recht gezet. Ben heel tevreden over hun service.
8 feb 2024
Perfect geholpen Wist niet zeker welk onderdeel ik zou moeten bestellen. Ff gebeld. Samen op site gekeken en prima, nee; perfect geholpen. Vlotte bezorging. Top!
12 feb 2024

luchtreiniger van Record Power AC 400

De luchtreiniger van Record Power hing binnen 1 dag. De online winkel van Baptist werkt erg goed, is overzichtelijk en duidelijk met goede omschrijvingen.
8 feb 2024
Werd telefonisch goed geadviseerd. De levering was snel. Ik had teveel betaald en deze werden automatisch terug betaald. Dat noem ik klantvriendelijk.

Top!

vriendelijke en kundige klantenservice, goed advies, ruim assortiment en snel verzonden (dus snel ontvangen). Top!
Goede retourregeling. Terugbetaling is toegezegd en komt ongetwijfeld, maar duurt langer dan ik zou verwachten.
14 feb 2024
Super assortiment en zeer deskundige medewerkers. Zeker geen verkopers, maar adviseurs met passie.
9 feb 2024
Goed advies, aardige en kundige mensen. Prettig dat ze goede service verlenen.
Snelle en juiste levering, first time right Helemaal goed en tevreden!
17 feb 2024
Goeie spullen, niet altijd goedkoop maar wél voor het leven zeg maar.
11 feb 2024
Sluit voor mij goed aan wat ik zoek echt professioneel gereedschap
Groot assortiment, goede prijs, vlotte levering, voor elk wat wils
WB
Willem B.
Rijsenhout
Snelle levering, goed verpakt en professioneel gereedschap
15 feb 2024
Altijd het juiste product en netjes op tijd, klasse
14 feb 2024
Voor mij top shop. Top servis. Super snel levering.