Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
24 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Geef vier sterren omdat eerdere bestellingen allemaal goed gingen. Laatste bestelling is een rommeltje, dit verdient eigenlijk 2 sterren. Een aantal bieren waren niet op voorraad. Daarom is de levering op hold gezet. Levering onbekend. Rest van de bestelling kwam in twee etappes. Hierover werd/wordt ook niet meet gecommuniceerd.
Dit is al de derde review die ik invul, dus ben benieuwd of er nog wat mee gedaan wordt.
1) bestelling is niet goed afgehandeld. pakket werd niet geleverd op beloofde datum. Heb zelf na 2 dagen nagebeld en kreeg te horen dat de order tuseen wal en schip verdwenen was. Uiteindelijk maandagavond 22.00 uur pakket afgeleverd.
2) geleverd pakket is geen adventskalenderbox waarmee geadverteerd wordt, maar gewoon een bruine (itt tot witte doos zoals op de website) kartonnen doos met 12 cijfers erop. had beter een pakket van 12 flesjes kunnen kopen, was goedkoper geweest.
Doos is van bruin karton, met grote adressticker erover geplakt, dus niet te gebruiken als sinterklaascadeau.
3) heb diverse malen gebeld met de Brouwerij om een en ander door te geven. belofte tot terugbellen wordt niet nagekomen, en op afhandeling van klacht heb ik ook nog niets gehoord.
btw, heb eerdere review op de site ingevuld, maar die is ook nog niet geplaatst
Zeer teleurstellend...
De levering is vlot en netjes maar bier is vlakjes
De levering is vlot en netjes. Het bier vinden wij helaas tegenvallen. Bijzondere smaken, dat zeker, maar voor wat we tot nu toe geproefd hebben vonden we het eigenlijk allemaal erg vlak. We missen de diepte in de smaak, de body van het bier. Jammer, maar voor ons geen herhaling.
Beoordeling melden
16 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Broken beers / Damaged Box
The delivery arrived with 2 of the beers broken and the box heavily damaged. A little disappointing but the other beers were still great.
Beoordeling melden
11 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Echt compleet waardeloos...
Dit is al de derde review die ik invul, dus ben benieuwd of er nog wat mee gedaan wordt.
1) bestelling is niet goed afgehandeld. pakket werd niet geleverd op beloofde datum. Heb zelf na 2 dagen nagebeld en kreeg te horen dat de order tuseen wal en schip verdwenen was. Uiteindelijk maandagavond 22.00 uur pakket afgeleverd.
2) geleverd pakket is geen adventskalenderbox waarmee geadverteerd wordt, maar gewoon een bruine (itt tot witte doos zoals op de website) kartonnen doos met 12 cijfers erop. had beter een pakket van 12 flesjes kunnen kopen, was goedkoper geweest.
Doos is van bruin karton, met grote adressticker erover geplakt, dus niet te gebruiken als sinterklaascadeau.
3) heb diverse malen gebeld met de Brouwerij om een en ander door te geven. belofte tot terugbellen wordt niet nagekomen, en op afhandeling van klacht heb ik ook nog niets gehoord.
btw, heb eerdere review op de site ingevuld, maar die is ook nog niet geplaatst
Zeer teleurstellend...
Beoordeling melden
Antwoord van shop.brouwerijdemolen.nl
15 dec 2023
hi,
Vervelend om te horen dat het product niet naar wens is. Wij zijn constant bezig met het verbeteren van onze processen en gaan je feedback hierin meenemen. Ik heb voornomen dat er inmiddels contact met je is opgenomen om je verder te helpen.
Desalniettemin hopen we dat de bieren hebben gesmaakt.
Groet,
Brouwerij de Molen
Vreselijk slechte levering. Het pakket zou op donderdag tussen 16.00 uur en 22.00 uur worden geleverd door Budbee. Ik krijg om 20.49 uur bericht we zijn er bijna. Ik wordt zelfs gebeld maar neem net te laat op. Terugbellen geen zin. Vervolgens ontvang ik het bericht Oh nee! Het is ons niet gelukt etc etc.
Vervolgens zonder enige tijdsindicatie vooraf krijg ik op vrijdag om 16.29 uur bericht we zijn er bijna. Maar betwijfel of ik ooit via de site opnieuw zal bestellen
:( MAAR HET BIER IS ECHTER HEERLIJK! NOG EVEN HET GEVOEL TERUG KUNNEN HALEN VAN HET BORFEST!
Beoordeling melden
Antwoord van shop.brouwerijdemolen.nl
9 okt 2023
Hi Barbara,
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat je geen prettige ervaring hebt gehad.
Wij streven er naar om het pakket op de door jou gekozen tijd te laten leveren, maar helaas zien we het wel eens voorkomen dat Budbee onze pakketten niet tijdig levert.
Daar hebben we helaas geen invloed op. Hopende op je begrip daarvoor en wij gaan dit terugkoppelen aan onze partner Budbee. Hopelijk heb je wel kunnen genieten van je bestelling.
Proost!
Groet, De klantenservice van Brouwerij De Molen
11 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
Helaas Budbee als bezorgdienst
Bestelproces ging prima, op een donderdag een zwik bieren besteld zodat de bieren vrijdag avond en desnoods zaterdag in huis zouden zijn.
Helaas is de molen overgegaan naar een andere bezorgdienst (Budbee).
Deze besloten uit zichzelf de bezorging maar te verplaatsen naar maandag i.p.v. vrijdag. Achteraf bleken ze ook nog eens geen zaterdagbezorging te doen.
Dat is fijn met bier..
Uiteindelijk wel maandag geleverd en klacht serieus opgepakt door de molen.
Ik hoop dat ze de keuze maken om weer terug te gaan naar PostNL, dit was geen prettige ervaring.
Bestellen op zich ging prima, kon zelfs aangeven wanneer het moest worden bezorgd, zelfs in de avond. Bezorgmoment aangegeven, kreeg ik op de dag van bezorging een bericht dat er helaas door omstandigheden niet kon worden bezorgd. Kan gebeuren, dus nieuw bezorgmoment afgesproken. Helaas weer een bericht dat er niet kon worden bezorgd, het pakket was beschadigd. De verkoper zou zijn geinformeerd en zou contact met mij opnemen, helaas is dit ook nog niet gebeurt. Ben inmiddels aardig teleurgesteld
Beoordeling melden
Antwoord van shop.brouwerijdemolen.nl
16 okt 2023
Hee Johan,
Ik heb voornomen dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice. Hopelijk ben je tevreden met de uitkomsten van dit gesprek. Onze excuses voor het ongemak en wij zullen dit gaan terugkoppelen aan onze partner Budbee. Hopelijk heb je wel kunnen genieten van je bestelling.
Groet, De klantenservice van Brouwerij De Molen
8 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Gewoon veel te laat geleverd
Gewoon veeel te laat geleverd.
Vrijdags besteld, aangegeven bij de bezorgopties bezorgen op de volgende vrijdag. Hadden ze de tijd om de Black Friday leveringen te doen. Al wat er kwam, nakkes nada. Gebeld maar antwoord was ook vaag en weinig overtuigend. Uiteindelijk de dinsdag geleverd.
Beetje jammer. Vorige leveringen waren wel prima, zonder bezorg optie.
Dus, geef niet aan om het later te leveren want blijkbaar verdwijnt het dan in het verdom hoekje.
Beoordeling melden
Antwoord van shop.brouwerijdemolen.nl
14 dec 2023
Hi Eric,
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat je geen prettige ervaring hebt gehad bij het uitleveren van je pakket. Wij doen er altijd alles aan om onze verzendingen op tijd aan te bieden bij onze vervoerders, maar helaas zien we het wel eens voorkomen dat de vervoerders onze pakketten niet tijdig leveren. Daar hebben we helaas geen invloed op. Wat betreft de klantenservice zijn wij constant bezig om de service optimaal te maken, we zullen je feedback hierin meenemen. Hopelijk heb je ondanks de te late levering toch kunnen genieten van je bestelling. Proost!
Groet,
Brouwerij De Molen
5 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Een lang verhaal kort maken, heb 14 dagen op de bestelling moeten wachten, die ook nog eens incompleet geleverd werd.
Antwoord op een eerste mail waar de bestelling bleef duurde een week.
Geen enkele verontschuldiging vanuit het bedrijf.
Zeer teleurstellende ervaring. 1 ster omdat het bier erg lekker is.
Beoordeling melden
Antwoord van shop.brouwerijdemolen.nl
15 jan 2024
Hi Suzan,
Bedankt voor je beoordeling, vervelend om te horen dat je geen prettige ervaring hebt gehad met het uitleveren van je pakket. Wij zijn constant bezig met het verbeteren van onze processen en gaan je feedback hierin meenemen. Desalniettemin hopen we dat de bieren hebben gesmaakt.
Ons advies is om 3 werkdagen na de geplande leverdatum contact met ons op te nemen. In de meeste gevallen is je pakket dan namelijk kwijtgeraakt of evt. met breuk retour gekomen.
Groet, de klantenservice van De Molen
1 jun 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik heb een bestelling gedaan voor 3 cadeau pakketten special bier a 10 flesjes. Leuk om aan 3 personen cadeau te geven.
Helaas ontving ik een grote doos met 30 flesjes.
Bij navraag bij de Klantenservice om 3 doosjes op te sturen, heb ik tot op heden geen reactie ontvangen.
Beoordeling melden
26 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Bestelling ook in tweede instantie niet goed geleverd.
Ik bestelde twee bierpakketten en een hoodie. In eerste instantie ontvang ik slechts één bierpakket. Nadat ik contact op had genomen met de klantenservice en om de rest van de bestelling vroeg, kreeg ik ook het tweede bierpakket maar nog steeds niet de hoodie.
Beoordeling melden
Antwoord van shop.brouwerijdemolen.nl
5 dec 2023
Hee Heinco,
Bedankt voor je beoordeling, vervelend om te horen dat je geen prettige ervaring hebt gehad met het uitleveren van je pakket. Wij zijn constant bezig met het verbeteren van onze processen en gaan je feedback hierin meenemen. De hoodie sturen we naar je op zodra deze weer op voorraad zijn!
Desalniettemin hopen we dat de bieren hebben gesmaakt.
Groet, de klantenservice van De Molen
12 okt 2023
Geverifieerde beoordeling
slechte klantenservice
Levering zou na 1 dag geschieden. Melding dat pakket beschadig is en dat er contact opgenomen zou worden nu een week later geen nieuws en geen bierpakket.
Beoordeling melden
Antwoord van shop.brouwerijdemolen.nl
24 okt 2023
Hee Justin,
Bedankt voor je beoordeling, vervelend om te horen dat je geen prettige ervaring hebt gehad met het uitleveren van je pakket. Wij zijn constant bezig met het verbeteren van onze processen en gaan je feedback hierin meenemen.
Desalniettemin hopen we dat de bieren hebben gesmaakt.
Groet,
de klantenservice van De Molen.
19 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
Verzending
Mijn pakket zou een week geleden geleverd worden maar heb niks ontvangen. Krijg vervolgens geen antwoord op belletjes en emails
Beoordeling melden
Antwoord van shop.brouwerijdemolen.nl
21 aug 2023
Beste klant,
Vervelend om te horen dat je bestelling nog niet is geleverd. Ik heb onze klantenservice gevraagd zo snel mogelijk contact met je op te nemen om een passende oplossing te bieden.
Helaas hebben wij niet altijd invloed op de verzending via onze vervoerder, Budbee in dit geval.
Met vriendelijke groeten,
Klantenservice Brouwerij De Molen.
15 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
Budbee is heel naar. Alleen avond bezorging en dit was een zakelijke bestelling en dat kan alleen overdag bezorgd worden.
Beoordeling melden
12 jul 2023
Geverifieerde beoordeling
Prima bier, matige bezorgpartner
Prima bier, goede verpakking maar vreselijke slechte ervaring met bezorgpartner Budbee. Komen bezorgafspraken niet na.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.