hardyskeuze.nl- Logo - Beoordelingen

hardyskeuze.nl

182 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.502 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
hardyskeuze.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Niet al mijn producten waren op voorraad. Hier werd ik keurig over gebeld. Ik mocht toen zelfs aangeven wanneer ik wilde dat het pakket verzonden werd zodat ik zeker wist dat ik thuis zou zijn om het te ontvangen. Er zat uiteindelijk ook nog een presentje in het pakket. Wat een goede service!

3 dec 2023
1 product van 50 euro ontbreekt, andere producten zijn beschadigd en alles zit onder shampoo. Pakketje gaat terug en nooit meer winkelen bij Hardy’s keuze. Zoals op de foto te zien, zijn de producten verzonden zonder enige bescherming. En dat voor een winkel die claim officiële Keune distributeur te zijn. Zeer teleurstellend.

Beoordelingen voor hardyskeuze.nl

Snelle levering en een goed product en prijs.
Antwoord van hardyskeuze.nl
Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service! Happy hairdays Liefs, team Hardy's keuze
Goede producten, goede uitleg
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Veel plezier van uw Keune producten! Liefs, team Hardy's keuze
20 mrt 2024
Bedankt voor uw 5 sterren Liefs, team Hardy's keuze
24 feb 2024
Bedankt voor uw 5 sterren. Liefs, team Hardy's keuze
De info m.b.t. de afhaling van de bestelde producten
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Als u voor de optie afhalen kiest, bellen wij u altijd om te vermelden dat uw producten klaar staan. Dan kunt u ze komen ophalen wanneer het u uit komt. Fijn dat u onze service waardeert! Liefs, team Hardy's keuze
4 feb 2024
Altijd snelle levering met persoonlijke touch
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn dat u tevreden bent over onze service! Liefs, team Hardy's keuze

Goed.

Snelle levering. Producten vaak met korting.
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Via onze nieuwsbrief bent u altijd op de hoogte van onze nieuwste kortingscodes. Altijd goed om die in de gaten te houden en te profiteren van de kortingen. Liefs, team Hardy's keuze
10 feb 2024
Snelle service. Ruime keuze!
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Door ons brede aanbod Keune producten, is er voor iedereen wat wils. Happy hairdays Liefs, team Hardy's keuze
MB
Marinus B.
ouddorp zh
GB
Gea B.
Groningen
Je krijgt net iets meer dan je besteld had, een paar sokken, maar vooral dat hand geschreven bedank briefje, kijk daar wordt ik vrolijk van.
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw leuke beoordeling! Ons team doet er altijd alles aan om uw bestelling als een cadeautje te verpakken. Als u als klant dat ook zo ervaart maakt dat ons natuurlijk enorm enthousiast! Fijne feestdagen! Liefs, team Hardy’s Keuze

Snelle levering en lagere prijzen

Al meerdere keren een bestelling geplaatst. Snelle levering, heldere communicatie en ook lagere prijzen t.o.v. andere aanbieders.
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw 5 sterren. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over ons! Dat is natuurlijk waar wij het uiteindelijk allemaal voor doen. Happy hairdays Liefs, team Hardy's keuze

Top zaak!

Altijd snelle levering, duidelijke communicatie en een handgeschreven kaartje. Producten zijn altijd in orde!
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw leuke beoordeling! Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel, als u als klant dat ook zo ervaart maakt dat ons enorm enthousiast! Happy hairdays Liefs, team Hardy's keuze
1 jan 2024
Levering netjes en op tijd. Leuke persoonlijke kaart in de verpakking.
6 jan 2024
Snelle levering,leuk persoonlijk kaartje en attentie erbij geleverd.
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Ons team pakt elke bestelling met de grootste zorg en aandacht in. Door ons extra cadeautje en persoonlijk handgeschreven kaartje maken wij uw bestelling nog persoonlijker. Liefs, team Hardy's keuze
Snelle levering, persoonlijk kaartje en presentje erbij.
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Ons team pakt elke bestelling met de grootste zorg en aandacht in. Door ons persoonlijk handgeschreven kaartje en extra cadeautje maken wij uw bestelling nog persoonlijker. Liefs, team Hardy's keuze
Geleverd conform afspraak
Bedankt voor uw 5 sterren. Liefs, team Hardy's keuze
Goede en snelle levering.
Bedankt voor uw beoordeling. Liefs, team Hardy's keuze