gamepc.nl

274 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.360 beoordelingen in totaal

4 dec 2023
Laat ik positief beginnen, want eerlijk is eerlijk: GamePC is een zeer correct en goed bedrijf om zaken mee te doen. De geleverde producten én service zijn uitstekend, met snelle en duidelijke communicatie van de diverse experts per tak van het bedrijf. Zeer tevreden met mijn product en alles netjes naar behoren zoals ik hem heb samengesteld. Het kantelpunt is de bezorging, waarvan ik het niet helemaal redelijk vind om hier GamePC op aan te spreken. Zij hebben me immers zo veel en goed mogelijk op de hoogte gehouden. In alle eerlijkheid, de bezorging was dramatisch: 3x vertraagd en uiteindelijk onder de trap gedropt (ik woon in een appartementencomplex) door de bezorger en zelf een handtekening gezet. Ik had het geluk dat ik heel erg op de bezorging aan het letten was en mijn buurjongen thuis was om hem veilig binnen te zetten, maar het kan toch niet zo zijn dat een product van deze prijsklasse zomaar even gedropt wordt onder de trap? Ik zou toch als GamePC zijnde de levering via DHL nog eens overdenken.

13 okt 2023
vrijdag avond PC binnen gekregen, s'nachts na mijn werk vol enthousiasme thuis om hem samen met mijn zoon aan te sluiten, maar helaas. Deed het niet, volgende dag, denk bel even om het op te lossen, maar het hele weekend niemand kunnen bereiken. Koop je een computer van mijn bijna 1400 euro, doet die het niet en kan je niemand bereiken. Mijn zoon had zich helemaal verheugd op dat weekend, maar een grote teleurstelling. Pas maandag kreeg ik iemand te pakken en heb ik zelf telefonisch de windows kaart weer vast moeten zetten. Jammer dat jullie niet met een tegemoet koming zijn gekomen om mijn zoon toch nog gelukkig te maken. Je kent het gevoel toch nog wel van vroeger, teleurstelling was groot.

Beoordelingen voor gamepc.nl

3 apr 2024
2 apr 2024
25 mrt 2024
25 feb 2024
Heel erg blij met mijn nieuwe game PC! Fijne website om je keuze te maken tussen de verschillende onderdelen volgens je eigen budget. Game pc is met zorg gebouwd en ziet er dan ook heel goed uit! Snelle levering, wel een dagje later dan ze beloofd hadden ivm drukte (maar wel netjes gecommuniceerd via e-mail) en goed verpakt. Ga zo door toppers!
28 feb 2024

Een dikke 10

Mijn pakket was plotseling vertraagd.....volgens dhl .....en zou pas dage later komen...gemailed met klantenservice van gamepc ..erg snel en vriendelijk geholpen....pc kwam erna dezelfde dag nog Geweldige service en afhandeling en de pc is super ...gamepc.nl krijgt van mij een dikke 10
29 feb 2024

Site kan beter, service is top

De site werkte niet helemaal lekker - zoals bv advertenties over belangrijke info, maar de bestelling zelf is snel en goed afgehandeld. We hadden de PC meteen de dag erna in huis (zoals geadverteerd) en zijn er erg blij mee.
8 mrt 2024

Case

Had een pc besteld en de case die erbij hoorde was niet op voorraad. Was de volgende dag direct gebeld waarbij een andere, grotere case werd aangeboden voor hetzelfde bedrag.
4 mrt 2024
snel geleverd en goed naar wens alleen was het niet duidelijk dat de ssd niet ook voor extra opslag zorgt, was wss een foutje van mijn kant
14 mrt 2024
Klantvriendelijkheid en service is super. Misschien een verbeterpunt om ook de kosten van een product weer te geven op de site.
29 feb 2024
Uitstekende service DHL bezorgde de bestelling niet, en na contact met GamePC, stuurden ze een nieuwe. Top gedaan
26 feb 2024
Eerst telefonisch uitstekend telefonisch geholpen, daarna keuze kunnen maken en de volgende dag opgehaald .
27 feb 2024
geleverd zoals beloofd, (schijnbaar - ben ik ook geen expert) interessante prijs
23 feb 2024
Fantastisch snelle levering! Binnen 20 uur binnen en netjes afgeleverd. Klasse.
26 feb 2024
Super snelle levering en fijne prijs voor wat je er voor krijgt.