skistoreswing.nl

87 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden470 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 apr 2018
skistoreswing.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 feb 2024
Goed werkendewebsite, makkelijk te bestellen. Snelle behandeling. 1 negatief puntje: wordt verstuurd per dhl.. deze keer ging het bijna goed maar weinig vertrouwen in dit bedrijf.

Goede afhandeling, fijne website. Maar de kosten voor de retourzending zijn redelijk hoog en een reden om een nieuwe bestelling te heroverwegen. Terugsturen is vaak gratis, wat voor mij ook niet hoeft. Deze week bij andere Leverancier 3,95 zendkosten. Misschien heroverwegen. Dank voor de nog te verrichten terugstorting.

Beoordelingen voor skistoreswing.nl

3 dec 2023
Bestelling is geleverd zoals afgesproken. Netjes verpakt en… nu hoefde ik het niet te doen… maar een heldere beschrijving voor retourneren mocht het bestelde item niet passeb
25 sep 2023
Ski jas besteld en precies afgeleverd zoals besteld. Afbeeldingen klopte met wat geleverd is, top! En binnen een paar dagen keurig met post pakketdienst geleverd.
Telefonisch goed en snel geholpen. Het verwerken van de bestelling van mijn skischoenen duurde wat langer en toen ik daarover belde ondernamen ze direct actie.
25 nov 2023
Dachten per direct constructief mee toen ik een verkeerde bestelling had geplaatst. Order kon worden ingetrokken. Bedankt! Ook namens het milieu :-)
6 aug 2023
Passend advies binnen 24h, kwaliteitproducten tegen scherpe prijs, snelle versturing. Heb er twee maal gekocht en de site aan bekenden aangeraden.
Fantastische shop, al vaker besteld en altijd vlot en correct geleverd. Wanneer express levering door weekend geen voordeel had geld teruggestort!
7 jun 2023

Fijne webshop!

Makkelijk online bestellen, door PostNL iets vertraagd maar alsnog binnen een paar dagen. Mooie spullen en retourneren is ook gemakkelijk.
15 sep 2023
Bedrijf houd je keurig op de hoogte over de status van je opgestuurde pakketje. Je hoeft PostNL niet te checken. Razendsnelle levering,top
10 aug 2023

Fast delivery

We ordered our ski jackets and it literally arrived the day after we ordered it. Great quality and would definitely recommend!
14 jun 2023
Goede begeleiding wat betreft de verzending, eventuele vertraging Postnl noemen. De verpakking van het artikel was goed.
2 okt 2023
Zeer snelle afhandeling en levering van de bestelling. Tevens goede en regelmatige communicatie via de mail
14 sep 2023

Peak performance Jas

Snel ontvangen, mooie jas en maat klopt. Duidelijke communicatie via mail en met retour label en formulier
Snel verstuurd, retour instructies via eigen verzender verduidelijken. Er kwam geen bevestiging per mail
Zeer snelle levering, broek was te klein, toen op locatie om kunnen wisselen en kunnen passen. Flexibel
Vlotte bestelling - snelle en correcte levering . De Tracker van DPD loopt wel behoorlijk achter....
Snelle service, vriendelijk telefonisch geholpen met mijn keuze. Dag later in huis.

Top service

Duidelijke website, snelle respond via de chat, super snelle levering.
22 sep 2023

absoluut positief

Duidelijke website, zeer snelle levering, prettige communicatie.

Snel en bestelling correct geleverd.

Super. Snelle levering en pakket in goede orde ontvangen!
30 dec 2023
Snelle levering. Goed ingepakt. Daar houden we van. Top