skistoreswing.nl- Logo - Beoordelingen

skistoreswing.nl

86 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden477 beoordelingen in totaal

18 feb 2024
Goed werkendewebsite, makkelijk te bestellen. Snelle behandeling. 1 negatief puntje: wordt verstuurd per dhl.. deze keer ging het bijna goed maar weinig vertrouwen in dit bedrijf.

Goede afhandeling, fijne website. Maar de kosten voor de retourzending zijn redelijk hoog en een reden om een nieuwe bestelling te heroverwegen. Terugsturen is vaak gratis, wat voor mij ook niet hoeft. Deze week bij andere Leverancier 3,95 zendkosten. Misschien heroverwegen. Dank voor de nog te verrichten terugstorting.

Beoordelingen voor skistoreswing.nl

Fijne webshop en snelle levering! Goeie kwaliteit producten! Ik heb het nooit meer koud!
Snel, goeie prijs.
11 jul 2024
29 jun 2024
20 jun 2024
30 mei 2024
6 mei 2024
Mooie aanbieding en snelle levering
24 mei 2024
30 mrt 2024

Goede prijs

Snelle levering, goede prijs!
21 apr 2024

Nvt

Mvg
18 feb 2024

Snelle levering en goede service

Snelle levering. Goed bereikbaar en vriendelijk te woord gestaan. DHL heeft van de levering een potje gemaakt, maar Skistore Swing heeft het heel snel opgelost zodat we toch snel de jas hadden die we hadden besteld. Helemaal top!
21 jan 2024

Fijn en snel bedrijf!

Ivm twijfel over de maat had ik telefonisch contact met een medewerkster van Skistore Swing; super vriendelijk en behulpzaam en de volgende dag had ik de andere maat al in huis. Retour zenden ging ook makkelijk.
3 dec 2023
Bestelling is geleverd zoals afgesproken. Netjes verpakt en… nu hoefde ik het niet te doen… maar een heldere beschrijving voor retourneren mocht het bestelde item niet passeb
25 sep 2023
Ski jas besteld en precies afgeleverd zoals besteld. Afbeeldingen klopte met wat geleverd is, top! En binnen een paar dagen keurig met post pakketdienst geleverd.
Telefonisch goed en snel geholpen. Het verwerken van de bestelling van mijn skischoenen duurde wat langer en toen ik daarover belde ondernamen ze direct actie.
25 nov 2023
Dachten per direct constructief mee toen ik een verkeerde bestelling had geplaatst. Order kon worden ingetrokken. Bedankt! Ook namens het milieu :-)
6 aug 2023
Passend advies binnen 24h, kwaliteitproducten tegen scherpe prijs, snelle versturing. Heb er twee maal gekocht en de site aan bekenden aangeraden.
Fantastische shop, al vaker besteld en altijd vlot en correct geleverd. Wanneer express levering door weekend geen voordeel had geld teruggestort!