Deze keer was "Swing" voor mij telefonisch 2 dagen niet bereikbaar. Daarna pogingen gestopt. Iedere keer: alle medewerkers "bezet". Lastig wanneer je een aanvullende vraag hebt.
Besteld product verder ok, had wellicht iets anders uitgezocht na (telefonisch) advies.
Hoop dat het in de toekomst weer "als vanouds" zal zijn.
Slechte ervaring met de winkel. Na een bestellen twv bijna 500 euro retour te hebben gestuurd was het pakketje verloren gegaan bij DHL. Natuurlijk hier kan de winkel niks aan doen, maar ze kwamen terug met dat ze een vergoeding geven van 6,50 euro vs. 450 euro die ik maar gewoon moest betalen. Ze konden hier niks aan doen en zeiden dat ik het pakketje had moeten verzekeren bij retour aanmelden. Het verzekeren van pakketje of vergoeding ivm verloren gaan van pakketje is nergens goed vermeld op de website. Maar de boodschap was duidelijk eigen risico. De winkel gebeld en die zou terug komen bij mij met een oplossing. Tot de dag van vandaag nog steeds niks gehoord. Ik heb meerdere keren de winkel aan de lijn gehad maar de eigenaar lijkt niet terug te komen. Hele slechte ervaring, maar vooral de service viel me echt tegen. Genoeg betere opties om je skikleding te halen.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen:
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.