skistoreswing.nl

131 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden452 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 apr. 2018
skistoreswing.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 apr. 2023
Meerdere artikelen besteld zodat ik wat verschillende maten kon passen maar uiteindelijk beviel geen 1 van de artikelen. Alles geretourneerd en dat is zonder problemen verlopen. Ik was voordat ik mijn bestelling plaatste wel zenuwachtig omdat ik een aantal negatieve reviews had gelezen. Maar bij mij is alles goed gegaan. Dat mag ook wel eens gezegd worden vind ik.

22 feb. 2023
Slechte ervaring met de winkel. Na een bestellen twv bijna 500 euro retour te hebben gestuurd was het pakketje verloren gegaan bij DHL. Natuurlijk hier kan de winkel niks aan doen, maar ze kwamen terug met dat ze een vergoeding geven van 6,50 euro vs. 450 euro die ik maar gewoon moest betalen. Ze konden hier niks aan doen en zeiden dat ik het pakketje had moeten verzekeren bij retour aanmelden. Het verzekeren van pakketje of vergoeding ivm verloren gaan van pakketje is nergens goed vermeld op de website. Maar de boodschap was duidelijk eigen risico. De winkel gebeld en die zou terug komen bij mij met een oplossing. Tot de dag van vandaag nog steeds niks gehoord. Ik heb meerdere keren de winkel aan de lijn gehad maar de eigenaar lijkt niet terug te komen. Hele slechte ervaring, maar vooral de service viel me echt tegen. Genoeg betere opties om je skikleding te halen.

Beoordelingen voor skistoreswing.nl

Goed werkendewebsite, makkelijk te bestellen. Snelle behandeling. 1 negatief puntje: wordt verstuurd per dhl.. deze keer ging het bijna goed maar weinig vertrouwen in dit bedrijf.
7 feb. 2024
Correct afgehandeld en snel geleverd. Ik heb een jas besteld van Peak Performance en dit met korting :-)
25 jan. 2024
Uistekende winkel met goede merken. Aanbiedingen die ik elders niet heb kunnen vinden.
26 jan. 2024

Snelle verzending

Veel maten op voorraad en super snelle verzending, al meerdere malen hier besteld!
8 feb. 2024
Goed en vriendelijk contact. Meedenken met de klant en goede product uitleg

Very happy with the customer service!

Very helpful, informative and fast shipping. Very satisfied!
Snelle reactie op een vraag en snelle verzending.
Makkelijk bestellen en de volgende dag bezorgt.
2 feb. 2024
1 feb. 2024
31 jan. 2024
28 jan. 2024
27 jan. 2024
24 jan. 2024
We hebben onze bestelling nog niet ontvangen maar wel een bevestiging gekregen dat het geleverd zou zijn op ons thuisadres maar niemand was thuis. Ik heb ondertussen een mail gestuurd en hoop dat jullie ons snel van antwoord kunnen voorzien waar onze bestelling zich bevindt.
5 jan. 2024
Telefonisch goed en snel geholpen. Het verwerken van de bestelling van mijn skischoenen duurde wat langer en toen ik daarover belde ondernamen ze direct actie.
27 dec. 2023
Snel verstuurd, retour instructies via eigen verzender verduidelijken. Er kwam geen bevestiging per mail
10 jan. 2024
Uitgebreid assortiment van mooie merken. Scherpe prijzen en altijd snel geleverd.
20 jan. 2024

alles verliep gewoon zoals het hoort

volgende dag kwam het pakje aan zonder pardon. niets op aan te merken
30 dec. 2023
Snelle levering. Goed ingepakt. Daar houden we van. Top