skistoreswing.nl

87 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden470 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 apr 2018
skistoreswing.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 feb 2024
Goed werkendewebsite, makkelijk te bestellen. Snelle behandeling. 1 negatief puntje: wordt verstuurd per dhl.. deze keer ging het bijna goed maar weinig vertrouwen in dit bedrijf.

Goede afhandeling, fijne website. Maar de kosten voor de retourzending zijn redelijk hoog en een reden om een nieuwe bestelling te heroverwegen. Terugsturen is vaak gratis, wat voor mij ook niet hoeft. Deze week bij andere Leverancier 3,95 zendkosten. Misschien heroverwegen. Dank voor de nog te verrichten terugstorting.

Beoordelingen voor skistoreswing.nl

Goede service
Slechte communicatie en voorraad beheer niet op orde. Moest er zelf achteraan en kwamen niet met oplossingen en/of compensatie. Slechte organisatie!
21 jan 2024

Fijn en snel bedrijf!

Ivm twijfel over de maat had ik telefonisch contact met een medewerkster van Skistore Swing; super vriendelijk en behulpzaam en de volgende dag had ik de andere maat al in huis. Retour zenden ging ook makkelijk.
Correct afgehandeld en snel geleverd. Ik heb een jas besteld van Peak Performance en dit met korting :-)
Uistekende winkel met goede merken. Aanbiedingen die ik elders niet heb kunnen vinden.

Snelle verzending

Veel maten op voorraad en super snelle verzending, al meerdere malen hier besteld!
Uitgebreid assortiment van mooie merken. Scherpe prijzen en altijd snel geleverd.
Goed en vriendelijk contact. Meedenken met de klant en goede product uitleg
20 jan 2024

alles verliep gewoon zoals het hoort

volgende dag kwam het pakje aan zonder pardon. niets op aan te merken
Voldoet geheel aan de omschrijving en snel geleverd
Zeer goed verpakt. Snelle service
Snel geleverd. Scherpe prijzen.
28 jan 2024
27 jan 2024

Goede afhandeling, denk aan de retourkosten

We hebben onze bestelling nog niet ontvangen maar wel een bevestiging gekregen dat het geleverd zou zijn op ons thuisadres maar niemand was thuis. Ik heb ondertussen een mail gestuurd en hoop dat jullie ons snel van antwoord kunnen voorzien waar onze bestelling zich bevindt.