Surprose.nl- Logo - Beoordelingen

Surprose.nl

381 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden735 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 jun 2020
Surprose.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik wil graag mijn oprechte dank uitspreken aan Surprose voor de geweldige ervaring die ik heb gehad met hun producten en klantenservice. Onlangs heb ik een bestelling geplaatst voor een prachtig boeket rozen, en ik kan niet genoeg benadrukken hoe blij ik ben met zowel de kwaliteit van de rozen als de service die ik heb ontvangen. Helaas liep mijn levering vertraging op vanwege problemen bij het logistiek bedrijf. Maar wat een opluchting was het om te zien hoe Surprose snel en doeltreffend reageerde op mijn zorgen. Hun klantenserviceteam was buitengewoon behulpzaam en stond direct voor me klaar met een fantastische oplossing. Ik was echt onder de indruk van hun toewijding om ervoor te zorgen dat ik tevreden was als klant. Niet alleen boden ze me een snelle oplossing, maar ze deden dat ook met een vriendelijke en professionele houding die me echt het gevoel gaf gewaardeerd te worden als klant. En dan natuurlijk de rozen zelf! Ze waren absoluut prachtig en van uitstekende kwaliteit. Elk detail was perfect, van de versheid van de bloemen tot de zorgvuldige schikking van het boeket. Al met al kan ik Surprose van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar prachtige bloemen en een klantenservice die echt boven en buiten gaat. Bedankt Surprose!

Vrijdag besteld voor maandag na het weekend. Hier bijna 8 euro extra voor betaald zodat het op tijd zou aankomen. Week later pas bezorgd. Was een anonieme bestelling. Als vervolgens door ontvanger geklaagd wordt, vergeet men de regels en is het ineens niet meer anoniem. Kortom.. Ik bestel voortaan lekker ergens anders dan bij dit onbetrouwbare bedrijf

Beoordelingen voor Surprose.nl

Bloemen besteld en nooit bezorgd.....wel prima opgepakt door Suprose

Bloemen besteld en nooit bezorgd ; vandaar 4 sterren. Echter ze hebben dat prima opgepakt en 3 dagen later kwamen de bloemen wel aan. Fout DHL , jammer want de verrassing was er in de tussentijd uiteraard van af.
Antwoord van Surprose.nl
Ik zie inderdaad dat u een nieuw en vers boeket heeft gekregen, fijn dat het alsnog op een goede manier is opgelost en er nog genoten kon worden van de rozen, dat zien wij natuurlijk het liefst! - Team Surprose 🌹
16 mei 2023
Prachtig rozenboeket en gebruiksaanwijzing. Wat meer water in washand gewenst. Gelukkig is watertekort tijdens transport niet fataal geweest voor 20 rozen. Pfff Laat in de middag begin avond geleverd ...
22 mei 2023
Fijn dat er van de rozen kan worden genoten. Bedankt voor de feedback, we nemen het zeker mee! - Team Surprose 🌹
13 jul 2023
Mooie pioenrozen besteld, kwamen in een mooie stevige doos. Vond wel dat ze snel doodgingen na 3 dagen lag de tafel al vol met blaadjes en na 5 dagen heeft mijn vrouw ze al weg moeten gooien
13 jul 2023
Fijn om te horen dat de pioenen mooi zijn aangekomen. Zou u nog even contact willen opnemen met onze klantenservice over het vaasleven van de pioenen? Onze klantenservice zou er graag even naar willen kijken met u. - Team Surprose
31 okt 2023
Mooie Roos. Ik heb 6 rozen met vaasje besteld. Helaas maar 1 kaartje erbij. En maar 4 zakjes voeding. Was voor 6 personen die ik wou verrassen.
1 nov 2023
Die informatie hadden wij helaas niet, we hadden hier graag van gehoord, dan hadden we u vast en zeker kunnen helpen, voor de volgende keer dan maar! - Team Surprose 🌹
31 aug 2023
Bloemen zijn vers afgeleverd en zorgvuldig ingepakt! Kleuren springen eruit! Het was een hele mooie 1ste ervaring. Zeker van herhaling vatbaar!
1 sep 2023
Bedankt voor de review. Goed om te horen dat alles goed is gegaan en er van de rozen genoten wordt! Volgende keer proberen we er een 5-sterren ervaring van te maken. - Team Surprose 🌹
21 sep 2023

Rozen

Netjes en op tijd en verpakkingen was super Heb ze al 1 week staan en nog steeds mooi ,zie foto Niks aan doen , gewoon Super
21 sep 2023
Bedankt voor deze mooie review, fijn dat alles naar wens is gegaan! - Team Surprose 🌹
PV

slechte bloemen ontvangen

Toch een oplossing gevonden, en krijg netjes mijn geld terug, jammer dat het zo is gegaan, maar kan helaas altijd gebeuren.
23 jun 2023
Er was een probleem met de levering, maar dit was snel opgelost nadat ik contact via de mail had.
26 jun 2023
Fijn om te horen dat alles goed is gekomen, geniet van de rozen! - Team Surprose 🌹

3/10

Van de 10 rozen kon ik er 3 helaas vlug wegdoen. De overige 7 zijn nog wel lang goed gebleven.
24 okt 2023
Wat jammer om te horen dat niet alle blauwe rozen lang zijn blijven staan. Zou u daarover contact willen opnemen met onze klantenservice? - Team Surprose 🌹
27 jul 2023
Prijs-Kwaliteit is prima! Mooi op tijd bezorgd. Mijn echtgenote geniet er nog elke dag van...
3 aug 2023
Bedankt voor de positieve beoordeling. Ontzettend fijn om te horen dat er genoten wordt van de rozen! - Team Surprose 🌹

Rozen

Een mooie bos rozen hebben jullie geleverd! Eén tip: kijk in de envelop
Antwoord van Surprose.nl
Fijn om te horen dat de bos rozen goed is aangekomen. Wij horen nog wel graag meer over de tip over de envelop. Als u feedback voor ons heeft, dan horen wij dat graag (verkoop@surprose.nl)! - Team Surprose 🌹
27 sep 2023
Goede service en vlotte reactie op de mail
29 sep 2023
Fijn om te horen dat u tevreden bent over de rozen. Bedankt voor de complimenten! - Team Surprose 🌹
23 aug 2023
Snelle service en mooie en sterke bloemen
25 aug 2023
Bedankt voor het compliment! Dat vinden we altijd fijn om te horen. - Team Surprose 🌹
mooi boeket voor en goed prijs.
Antwoord van Surprose.nl
Fijn om te horen dat u de rozen mooi vond, mocht u nog feedback voor ons hebben, dan horen wij deze graag op: verkoop@surprose.nl! - Team Surprose 🌹
4 okt 2023

Rozen XXL

Mooie bos rozen
Antwoord van Surprose.nl
Fijn om te horen dat u de rozen mooi vond! Mocht u verdere feedback hebben dan horen wij die graag. - Team Surprose 🌹

Mooie bloeml

Mooie bloempot
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor de positieve review, mocht u nog verdere feedback voor ons hebben, dan horen wij deze graag op: verkoop@surprose.nl. - Team Surprose 🌹
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor uw review, mocht u nog feedback voor ons hebben, dan horen we die graag! - Team Surprose 🌹
26 jul 2023
Voor de 1 ste x een grote bos rozen besteld hebben net een week gestaan en toen konden ze de prullenbak in jammer je betaald er genoeg voor verwacht je ook een beetje kwaliteit had niet verwacht dat ze zo snel dood zouden gaan
3 aug 2023
Wat jammer dat u onze rozen zo heeft ervaren. Zou u hierover contact willen opnemen met onze klantenservice? We zouden graag samen kijken naar een oplossing. - Team Surprose
14 jun 2023
Eerst komt de bestelling twee dagen later ook al had ik 8 euro betaald. Dit werd netjes opgelost door een nieuw bos bloemen te sturen en als excuse chocolade erbij te doen. Chocolade zat er niet bij beloof dan niks
14 jun 2023
Bedankt voor uw review. Teleurstellend om te lezen dat u niet tevreden bent. Zeker nadat u in plaats van één boeket, twee boeketten hebt ontvangen. Onze excuses voor het niet leveren van de chocolade, deze zouden we nog graag willen opsturen. Zou u een mail naar onze klantenservice kunnen sturen? Dan kunnen we dit oplossen. - Team Surprose
29 aug 2023
Kwalitatief zeer matig. Het is duidelijk een massaproduct, waar kwaliteit ten kosten gaat van kwantiteit. Met een bos bloemen van 75 euro verwacht ik de show te stelen, maar dat was absoluut niet het geval.
30 aug 2023
Vervelend om te horen dat dit uw ervaring is geweest. Zou u hierover contact willen opnemen met onze klantenservice? Er wordt bij ons namelijk niet bezuinigd op de kwaliteit. We horen hier graag meer over! - Team Surprose