profipack.nl- Logo - Beoordelingen

profipack.nl

837 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.438 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 mei 2019
profipack.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 jul 2023
Er zijn producten verkeerd geleverd. Daar kan ik een negatieve review over schrijven, maar een fout kan gemaakt worden. Het is echter dan hoe wordt het opgelost? Dat bepaald voor mij de kwaliteit. Na kort mail contact zijn de juiste producten ontvangen. De verkeerd geleverde producten mag ik behouden. TOP! De producten zijn van goede kwaliteit ( dat is uiteraard ook belangrijk)

Zijdepapier besteld - was heel slecht verstuurd want de grote vellen waren opgerold in verpakking en die stak gewoon uit de doos omdat de doos te klein was. Papier is van slechte kwaliteit - niet het zijdevloeipapier wat ik gewend ben - daargelaten dat door de manier waarop het verpakt is de randjes van het papier helemaal gerafeld en gekreukt zijn. Aangezien ik het gebruik om mijn kunstwerken te beschermen moet het er enigszins netjes uitzien. Dit kan ik hier niet voor gebruiken helaas. Als je het gebruikt om spulletjes in te pakken is het waarschijnlijk prima maar wel hele goedkope kwaliteit papier - niet iets wat mooi is om een doosje mee te vullen bijvoorbeeld.

Beoordelingen voor profipack.nl

Zorg dat het rekeningnummer klopt bij de bedrijfsnaam, en niet via mondu..
Antwoord van profipack.nl
Beste Leon, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We hebben dit even voor u nagekeken. U heeft een online bestelling geplaatst op onze website en daarbij gekozen voor de betaalmethode Mondu. Mondu is een onafhankelijk financieel bedrijf. Wanneer u via Mondu bestelt, ontvangt u ook de bankgegevens van Mondu en niet van Profipack. Op basis van ons onderzoek lijkt het erop dat u verder geen contact heeft opgenomen met Profipack voor andere verzoeken, dus alles lijkt volgens de normale gang van zaken te zijn verlopen. We hopen dat u wel blij bent met de tape die u heeft ontvangen en wensen u dan ook veel plak-plezier! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Heeft ons uit de brand geholpen bij een te late bestelling
Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor deze positieve beoordeling. Fijn dat we jullie uit de brand konden helpen door snel te leveren!
Bestellingen worden snel verwerkt en verstuurd.
Antwoord van profipack.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn blij om te horen dat uw bestellingen snel verwerkt en verzonden worden.
snelle levering en op rekening
Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor deze fijne beoordeling! Fijne dag!
Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor de beoordeling!
De foto was erg onduidelijk, het leek alsof ik 3 maten dozen bestelde met deksels. Dit is niet duidelijk vermeld. Heb nu iets besteld dat niet voldoet aan het geen dat ik nodig ben.
Antwoord van profipack.nl
Beste heer Boersma, bedankt voor je beoordeling. Op de foto staan A4 paraatdozen met een bodem en deksel. De foto is een gezamenlijke foto van de verschillende beschikbare hoogtes paraatdozen. U besteld de dozen met een afmeting van 305 x 215 x 100mm hoogte. (25 stuks staat erbij) Dan kun je niet verwachten dat we 3 andere maten opsturen. Dit staat ook niet zo bij het product vermeld. We nemen even contact met je op om te kijken wat je dan wel nodig zou hebben, misschien kunnen we je alsnog helpen. Fijne dag!
Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor de fijne beoordeling! Fijne dag!
Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor de fijne beoordeling! Fijne dag!
RB
Rene B.
Bergschenhoek
VEEEEELSTE LAAT ONTVANGEN
Antwoord van profipack.nl
Goedendag Ebrunu, Bedankt voor uw beoordeling, we kijken even met u mee. Op vrijdag om 17.29 uur heeft u een bestelling gedaan. Aangezien wij dan net met weekend gaan is deze zending maandag verzonden. Dinsdag geeft DHL de status: "Bezorging verhinderd, bezorgdatum gewijzigd", dus is het woensdag om 13.18 uur geleverd. Er zijn daarom geen rare dingen te zien door ons. Eerder bestellen mag wel altijd, zodat we eerder kunnen leveren! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Dozen waren beschadigd
Antwoord van profipack.nl
Wat vervelend om te horen dat de dozen zijn beschadigd tijdens het transport. Wij gaan contact met u opnemen en zorgen dat we het oplossen!
Het is nu beter te bestellen omdat de mogelijkheid is een keuze te maken om factuur sturen. Wel zouden wij graag zien dat de vulkussentjes in een grote zak wordt verpakt en niet in een grote doos, de eerste keer dat er bij jullie besteld was ontvingen wij die nog in een grote zak.
2 aug 2023
Snel geleverd, ook het telefoontje dat het product ik besteld had niet op vooraad was en vervangen kon worden tegen een soort gelijk product wat dan wel duurder zou zijn zonder extra kosten voor mij of ik hier me akkoord ging! Ja goede ervaring oja het product is ook zeer degelijk
22 aug 2023
Wat goed te lezen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad, we zien u graag weer terug. Hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
13 jul 2023
Positief: prompte reactie op mail en teruggave verzendkosten. Negatief: de hoekbeschermers zaten ongeordend in een gigantisch grote doos. Ik ben wel zeker een uur bezig geweest om de boel te ordenen en in meerdere dozen te herverpakken.
Antwoord van profipack.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling, we nemen uw tip mee en gaan kijken hoe dit beter kan! Met vriendelijke groet, Team Profipack
3 okt 2023
Wellicht op de foto's wat spullen in beeld brengen waardoor je een zekere context hebt mbt welke maat je koopt. (ik kocht pijnzakken, wellicht zoiets als een melkfles erbij zetten zodat men een goede indruk heeft van het formaat)