profipack.nl- Logo - Beoordelingen

profipack.nl

684 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.704 beoordelingen in totaal

15 jul 2024
Duidelijke webshop en uitgebreide extra informatie en advies gekregen toen ik telefonisch contact op nam. Wel werd mij toen gezegd: vóór 16.00 uur besteld heb je het de volgende dag in huis. Dus toen ik vóór 14.00 uur besteld had en de volgende ochtend mijn track&trace code nog steeds een ERROR gaf, maar weer contact opgenomen. Bleek het daar nog op een pellet te liggen… Daar was ik niet blij mee aangezien ik voor de volgende dag (vroeg) extra hulp had geregeld en zonder spullen kon ik niet verder. In overleg tot de compromis gekomen dat ik het zelf direct kon komen halen en dan nog 5% korting op de factuur kreeg. Koste mij wel twee uur extra van mijn dag maar was blij met de oplossing.

Zijdepapier besteld - was heel slecht verstuurd want de grote vellen waren opgerold in verpakking en die stak gewoon uit de doos omdat de doos te klein was. Papier is van slechte kwaliteit - niet het zijdevloeipapier wat ik gewend ben - daargelaten dat door de manier waarop het verpakt is de randjes van het papier helemaal gerafeld en gekreukt zijn. Aangezien ik het gebruik om mijn kunstwerken te beschermen moet het er enigszins netjes uitzien. Dit kan ik hier niet voor gebruiken helaas. Als je het gebruikt om spulletjes in te pakken is het waarschijnlijk prima maar wel hele goedkope kwaliteit papier - niet iets wat mooi is om een doosje mee te vullen bijvoorbeeld.

Beoordelingen voor profipack.nl

Goede service snelle verzending

Goede service en snelle verzending. Ik was wat in mijn bestelling vergeten, gebeld en het artikel kon nog bij de bestelling gedaan worden. Ik ben tevreden over de kwaliteit van de verpakkingen. Wat betreft kwaliteit ik lees matige reviews, maar het is wat je besteld hebt. Er zijn meestal 3 verschillende versies van een verpakking van zeer goedkoop naar duurder. Ook de goedkopere zijn goed, maar heeft niet de kwaliteit van de duurde wat logisch is. Dus daar moet men wel op letten als je iets besteld.
6 okt 2024
Snelle afhandeling van mijn bestelling. Vriendelijke transporteur en goede kwaliteit van materialen. Ik had een klein beetje pech met mijn bestelling (kartonnen dozen). Die werden geleverd op een regenachtige dag. De kartonnen dozen waren wel ingewikkeld in folie, maar daar was ergens een scheurtje in geraakt waardoor een paar dozen onbruikbaar geworden waren.
25 sep 2024
Goede service ik miste een deel van de zending en toen ik profipack belde werd ik gelijk te woord gestaan en werd gekeken in het systeem van DHL waar het deel van de zending was. Dezelfde avond wed het deel wat ik miste nog bezorgd door DHL.
7 okt 2024

Goede service en communicatie

Artikel was helaas niet op voorraad. Kreeg netjes een telefoontje of het ok was, dat het artikel 2 dagen later geleverd zou worden. goede service en uiteraard geen probleem.
26 sep 2024
snelle levering, alleen de asbestzakken konden niet luchtdicht worden verpakt. Moest alles nog met ducttape vastzetten.
8 okt 2024
Prima verzenddoosjes, Onlangs verzenddoosjes besteld, werden binnen een paar dagen geleverd. Goed verpakt.
7 okt 2024
Direct via de klantenservice geholpen, snelle levering, goede kwaliteit. Ik blijf bij Profipack bestellen.
HN
Heidi N.
Beringen
6 okt 2024
Snel geleverd. Alles prima ontvangen. De prijs viel eveneens mee. Dus happy als klant. Ik kom nog terug :)

Profipak is fantastisch

De verpakking van de verpakking was zeer goed ingepakt en beschermd voor transport. Wat een top service
2 okt 2024
Top service, snelle levering en persoonlijke aandacht als het onverwacht toch iets langer duurder
Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor de mooie beoordeling, we zien je graag weer terug in onze webshop!
28 sep 2024

Snelle levering in een goed passende verpakking.

Snel geleverd, mooie kwaliteit en goed verpakt, geen onnodige grote doos, top!
8 okt 2024
Beste Misschien wel de manier van stapelen van de stucrollen voor transport.
29 sep 2024
Snelle levering en zeer goede prijzen! Product voldoet aan de verwachting.
2 okt 2024
Telefonisch snel contact. Pakket snel geleverd!
4 okt 2024

Topleverancier!

Snelle levering van kwalitatief goede producten
25 sep 2024
Hartstikke netjes aangekomen en mooi verpakt
9 okt 2024
binnen 1 dag geleverd, exact zoals besteld
2 okt 2024
Snel verzonden en goede kwaliteit zakken.
24 sep 2024
Snelle bezorging en heel erg goed verpakt!
5 okt 2024
Netjes ingepakt en een snelle levering