profipack.nl- Logo - Beoordelingen

profipack.nl

770 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.555 beoordelingen in totaal

Duidelijke webshop en uitgebreide extra informatie en advies gekregen toen ik telefonisch contact op nam. Wel werd mij toen gezegd: vóór 16.00 uur besteld heb je het de volgende dag in huis. Dus toen ik vóór 14.00 uur besteld had en de volgende ochtend mijn track&trace code nog steeds een ERROR gaf, maar weer contact opgenomen. Bleek het daar nog op een pellet te liggen… Daar was ik niet blij mee aangezien ik voor de volgende dag (vroeg) extra hulp had geregeld en zonder spullen kon ik niet verder. In overleg tot de compromis gekomen dat ik het zelf direct kon komen halen en dan nog 5% korting op de factuur kreeg. Koste mij wel twee uur extra van mijn dag maar was blij met de oplossing.

12 dec 2023
Zijdepapier besteld - was heel slecht verstuurd want de grote vellen waren opgerold in verpakking en die stak gewoon uit de doos omdat de doos te klein was. Papier is van slechte kwaliteit - niet het zijdevloeipapier wat ik gewend ben - daargelaten dat door de manier waarop het verpakt is de randjes van het papier helemaal gerafeld en gekreukt zijn. Aangezien ik het gebruik om mijn kunstwerken te beschermen moet het er enigszins netjes uitzien. Dit kan ik hier niet voor gebruiken helaas. Als je het gebruikt om spulletjes in te pakken is het waarschijnlijk prima maar wel hele goedkope kwaliteit papier - niet iets wat mooi is om een doosje mee te vullen bijvoorbeeld.

Beoordelingen voor profipack.nl

Overall tevreden.

Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor de beoordeling! Dit moet inderdaad een foutje zijn geweest in communicatie. Alles voor 16:00 uur wordt dezelfde dag verzonden. In de meeste gevallen de volgende dag geleverd, maar het kan helaas nog wel eens zijn dat het dan wat vertraagd. Gelukkig is het goed opgelost. We helpen je graag een volgende keer weer!
20 jun 2024
Al meerdere keren iets besteld en telkens tevreden over snelheid en leverwijze. Indien iets niet voorradig bleek te zijn werd ik persoonlijk opgebeld door een vriendelijke en hulpvaardige man. En daar ben ik helemaal OK mee, niets vervelender dan bij levering te moeten vaststellen dat er zaken ontbreken om dan zelf contact op te gaan nemen enz... topbedrijf, ik heb mijn leverancier gevonden en blijf hier ook bij!
24 jun 2024
Bedankt voor deze top review! Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn. Tot een volgende keer!

Heel tevreden!

Makkelijk bestellen, leuke prijzen, snel verzonden & goed verpakt! Pakket was door pakketbezorger voor de deur neergezet, vervolgens heeft het heel de dag in de regen gestaan maar de verzendzakken waren nog steeds droog!
25 jun 2024

Alles is super

Alles op voorraad. Goed verpakt. En snel geleverd. Meer hoef ik niet te zeggen. Top service. Wij gebruiken de steigerfolie om onze wanden in te pakken. En gebruiken de brander om alles om de wand strak in te pakken
28 jun 2024
Bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn dat de folies bevallen, we helpen jullie graag een volgende keer weer!
19 jun 2024
Fijne website en hele vlotte levering. Alleen heel jammer dat het beneden in de ontvangsthal gezet is en niet op de 5e etage. Voor ons dames is het bijna niet te doen deze grote dozen naar boven te brengen.
20 jun 2024
Bedankt voor deze positieve beoordeling! Fijne dag!

top service

snelle levering, en zeer goede feedback. bestelde item niet genoeg op voorraad en hier werd onmiddellijk contact over gemaakt en oplossing voor gezocht. super tevreden alles netjes geleverd zoals gevraagd
Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor deze top beoordeling! Fijne dag!
26 jun 2024
Snelle en goede service, onlangs wat besteld en heel snel geleverd. goede kwaliteit en scherpe prijzen. Als ik weer iets nodig heb maak ik zeker gebruik van Profipack.
28 jun 2024
Fijn dat jullie tevreden zijn over onze services! We gaan er bij een volgende bestelling alles aan doen om weer alles netjes te leveren! Fijne dag!
28 jun 2024

+ eenvoudige site om te bestellen. + groot aanbod. + goede prijzen + goed verpakt geleverd. - Franco orderbedrag is wel wat aan de hoge kant, maar te begrijpen.
4 jul 2024
Uitstekende beoordeling! Tot een volgende keer!
Geweldige levering, kwam mooi aangeleverd De dozen zijn ook prachtig in kwaliteit, zien er ook netjes uit Ben erg blij met de aankoop en zal zeker terug komen
Antwoord van profipack.nl
Fantastische beoordeling, bedankt! Wij helpen je graag een volgende keer weer!
SV
25 jun 2024
Wij zijn steeds terugkerende klant, onze orders gaan altijd zeer snel, en het verpakkingsmateriaal voldoet aan onze wensen. Groetjes Sandy Catz'n wood
28 jun 2024
Top beoordeling, bedankt! Tot een volgende keer!
30 jun 2024

Goede prijs kwaliteit verhouding!

Snelle levering voor een hele nette prijs. Product en prijs kwaliteitsverhouding zoals het miet wezen. Volgende bestelling doen wij weer bij jullie.
4 jul 2024
Bedankt voor deze fijne beoordeling! Tot een volgende keer!
Snelle levering, goede producten tegen goede prijzen. Wij doen al jaren zaken met Profipack en zullen dat blijven doen.
Antwoord van profipack.nl
Fantastische beoordeling, bedankt! Wij hopen nog jaren aan jullie te mogen leveren!
Altijd super goed product voor een mooie prijs en snelle verzending. Al lang een tevreden klant.
Antwoord van profipack.nl
Super beoordeling! Wij hopen jullie nog lang te kunnen voorzien van verpakkingsmateriaal!
23 jun 2024
Nix beter doen houden zo!! Ik bestelde het, en de volgende dag werd het al geleverd, top!!!
24 jun 2024
Bedankt voor deze top beoordeling! Fijne dag!
19 jun 2024

Altijd vlotte levering en service

Altijd vlotte levering en goede communicatie! Ook als het eens misloopt! Dus heel tevreden!
20 jun 2024
Bedankt voor deze perfecte beoordeling! Tot een volgende keer!

Super Goede kwaliteit

Goede kwaliteit, snelle levering. Super prijzen goede prijs kwaliteit verhouding
Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor deze super beoordeling! Tot een volgende keer!
MS
Mary S.
Waddinxveen
1 jul 2024
Duidelijke website - ruim assortiment - snelle levering - goed en netjes verpakt
4 jul 2024
Bedankt voor deze TOP beoordeling! Tot een volgende keer!
Snelle levering en goede prijs Verder niets te melden! Geen nieuws goed nieuws.
Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor deze fantastische beoordeling! Tot een volgende keer!
Goede verhuisdekens. Niet te duur en snel bezorgd. Alleen te veel besteld.
Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor deze fantastische beoordeling en fijn dat je tevreden bent met onze verhuisdekens!
zeer duidelijke website, makkelijk bijbestellen en zeer snelle levering.
Antwoord van profipack.nl
Top beoordeling! Fijne dag!