Confetti Campus Nederland / België- Logo - Beoordelingen

Confetti Campus Nederland / BelgiëReviews

Gecertificeerd sinds: 12 jul. 2018
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023
Confetti Campus Nederland / België is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Confetti Campus Nederland / België kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 12 jul. 2018
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023

Beoordelingen voor Confetti Campus Nederland / België

159 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

10 okt. 2022
Ik had een grote bestelling gedaan. Deze is zeer snel bezorgd. Echter bleek er iets te ontbreken. Ik heb per mail contact opgenomen. De situatie uitgelegd. Het ontbrekende artikel is zonder problemen direct nageleverd met een kleine attentie als excuus. Ik ben zeer tevreden en bestel zeker weer opnieuw!

23 mrt. 2022
Ik had verwacht dat de kaartjes net iets harder / steviger zouden zijn. Levering was snel. De kaartjes aan de bovenkant in de doos kwamen helaas wat gekreukeld aan. Met leren werkt het best handig. Zelf vind ik toch de iets grotere kaarten het handigst, al hadden die nog groter mogen zijn.

Beoordelingen voor Confetti Campus Nederland / België

Supergoeie webshop! Uitgebreid gamma, verzending werd stipt op tijd geleverd en alles was netjes verpakt. Veel waar voor je geld. Ik kreeg er nog een mooi kaartje bij. Extra pluspunt: bij geen enkele flashcard was er een beschadiging of plooi oid aan de hoekjes, mijn artikelen werden dus met zorg behandeld bij het inpakken.
Antwoord van Confetti Campus Nederland / België
Dank je wel Stephanie! Heel veel succes met studeren en veel plezier gewenst met je mooie bestelling. Groetjes Team CC
4 jan. 2023
Na een slechte ervaring te hebben gehad met andere webwinkels die merk schoolspullen verkopen was ik aangenaam verrast toen ik alles binnen kreeg. Het zag er mooi en netjes uit en was er eerder dan voorspeld
3 jan. 2023
Los papier A4 ook per kleur kunnen bestellen ipv alleen per 5 kleuren (ik weet dat hieraan al gewerkt wordt)
9 jan. 2023
Snelle bezorging, goed verpakt en makkelijk in gebruik te nemen d.m.v. alle handige tips op de site.
6 jan. 2023
Goed materiaal en hele goede vlotte service .
snelle levering en van goede kwaliteit
11 jan. 2023
4 jan. 2023
31 dec. 2022
11 jan. 2023
24 dec. 2022
Hele mooie schoolspullen. Echt anders dan gemiddeld. Kwaliteit en snel verzonden.