Confetti Campus Nederland / België- Logo - Beoordelingen

Confetti Campus Nederland / België

173 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.988 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 jul. 2018
Confetti Campus Nederland / België voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

31 jul. 2023
Super snel binnen, er was 1 onderdeel niet geleverd hier heb ik voor gebeld buiten kantoortijd en er werd gewoon opgenomen. De vraag was of ik een mail wilde sturen zodat ze het konden regelen. Dit gedaan. En paar dagen later had ik het in de brievenbus liggen. Met een extraatje. Ik zeg top geregeld en jullie zien mij snel weer terug.

17 apr. 2023
ik heb een 1! stift besteld en ik moest er 5 euro voor betalen, dus ik haal niks meer bij dit bedrijf! veel de dure prijzen en verzendkosten!!!!!!!!!!

Beoordelingen voor Confetti Campus Nederland / België

7 feb. 2024
Erg fijne en snelle service! Een keer een foutje meegemaakt, maar deze is keurig en snel opgelost! Dankjewel
1 feb. 2024
Goede service, snelle levering! Kwalitatief goed product 😀
30 jan. 2024
Heel vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon
Product zoals beschreven en snel geleverd.
Snelle goede levering.Groot assortiment.
4 feb. 2024
Snelle correcte service!
4 feb. 2024
2 feb. 2024
27 jan. 2024
Ik heb mijn product tot op heden nog niet ontvangen en krijg geen antwoord op mijn mail
16 jan. 2024
Snelle levering. Superhandige kaartjes. Het is trouwens niet de eerste keer dat ik bestel en zeker ook niet de laatste. Vooral voor het aanleren van woordenschat zijn ze een must. Mijn zoon wou er eerst niet van weten, maar gebruikt ze nu vol overgave.
5 jan. 2024

Snelle levering in drukke kersttijd

Soepele bestelprocedure, ik werd goed op de hoogte gehouden en de levering kwam ondanks de drukte bij de bezorgdiensten binnen de beloofde tijd.
3 jan. 2024
Super leuke webshop. Verzending erg snel en netjes en compact ingepakt. Niet een mega doos voor maar een paar dingetjes.
27 dec. 2023
Alles gaat zoals het moet. Bestellen is eenvoudig, alles wordt netjes aan je bevestigd en levering is zoals afgesproken.
JS
23 dec. 2023
Mijn pakket was bezorgd maar niet waar toen is het gratis opgestuurd en wel ontvangen hele goede service