Podobrace.nl

1.694 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.475 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 mei 2022
Podobrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jul 2023
Omdat eerste brace die enkele weken geleden vanwege artrose werd aangeschaft perfect voldeed, nu dezelfde brace aangeschaft als reserve. Zeer tevreden!!!

Beste ,, weet niet of ik podobrace hier op aan spreken ,, daar de bestelling wel goed verloopt ,, is het betalen dat zij aan gaan achteraf betalen .. RYVERTI ,, JAMMER dat ze zaken doen met dat bedrijf .. dit is mijn mening ,,, ben niet boos op Podobrace , voor mij gevoel klopt er iets niet ,, weet niet wat kan mijn vinger er niet op leggen ben al paar jaar aan het uitzoeken , dank u met vriendelijke groet maria

Beoordelingen voor Podobrace.nl

De gordel heeft mij goed geholpen. Het is een prima alternatief voor opereren, ik ben er blij mee.
Antwoord van Podobrace.nl
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We vinden het fijn om te vernemen dat u baat heeft bij ons product.
Bij de eerste waren wat maak kosten problemen maar deze zijn direct opgepakt en in orde gemaakt 👍
1 dag geleden
Hartelijk dank voor deze review. We zijn blij dat u tevreden bent over onze service en hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn.

Tevreden!

Had per ongeluk een foute maat besteld. Ze hebben zonder problemen gewisseld. Snel en efficiënt!
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij zijn ontzettend blij om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!
Ik heb holle voetzolen ,deze zooltjes lopen prettig en ik ben ook minder last van mijn kniepijn!
Antwoord van Podobrace.nl
Fijn om te horen dat u baat heeft bij onze zooltjes, hartelijk dank voor deze beoordeling
bevalt goed wel vervelend dat jullie bij elk paar extra sokken dit weer vragen dat stoort mij.
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, bedankt voor uw feedback. Helaas is dit een automatische ingestelde mail, onze excuses hiervoor.
Ik ben erg blij met mijn brace het help goed Ik heb er zelfs 2’ paar 1 in. De was en 1 om
Antwoord van Podobrace.nl
Wij zijn blij te horen dat de brace goed helpt. Bedankt voor uw review!
Altijd goed advies en de spullen die ik tot nog toe gekocht heb zijn absoluut een topper
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij zijn ontzettend blij om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service en producten en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!
Eerste paar steunkousen gekocht. Zitten perfect dus binnenkort bestel ik nog 2 paar.
23 mrt 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, we vinden het fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent en hopen u binnenkort nogmaals van dienst te mogen zijn.
24 mrt 2024
Zo graag 2 klittenbandjes er om heen hebben dan schuift het niet weg als ik omdraai
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, bedankt voor uw review. Helaas hebben wij geen losse onderdelen voor het kniekussen verkrijgbaar, onze excuses voor het ongemak.
24 mrt 2024
Hij zit geweldig ook al had ik hem voor mijn duim graag wat korter gehad bij de pols
Antwoord van Podobrace.nl
Hartelijk dank voor uw review. Mocht u advies willen over een alternatieve brace dan staat ons team voor u klaar!
RM
Ria M.
Heerewaarden
Ik kan altijd terecht voor hulpmiddelen bij Podobrace en daar ben ik erg blij mee
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wij zijn ontzettend blij om te lezen dat u zo tevreden bent. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!

Goede kwaliteit

Snelle bezorging en wat ik heb besteld had ik gewoon en is van goede kwaliteit.
Antwoord van Podobrace.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling!
Duidelijkheid en snelle levering, goede service en kwaliteit van de producten.
Antwoord van Podobrace.nl
Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling, dat stellen we zeer op prijs!

Goede service

Makkelijke site. Items besteld en waren de dag erna al binnen. Zeer tevreden.
Antwoord van Podobrace.nl
Hartelijk dank voor uw review. We zijn blij dat u tevreden bent over onze snelle levering. We zien u graag nog eens terug op onze website!
Hele goede artikelen voor een goede prijs en snelle levering en goede service
1 dag geleden
Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling, dat stellen we zeer op prijs!
Werkt mooi Alleen de hoes word direct al pluizig, dat vind ik heeel jammer!
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Helaas kunnen producten wat gaan pluizen door wrijving en gebruik, onze excuses hiervoor. Mocht het product echt defect raken dan horen wij dit graag en zullen dit dan uiteraard voor u oplossen.
Hele goede prijs/kwaliteitverhouding, uitstekende service snelle levering
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw positieve review, daar worden wij blij van.
Famlid is dik te Vreden met het product. Ik heb alleen maar aangeschaft.
Antwoord van Podobrace.nl
Hartelijk dank voor uw review!
LA
Lizette A.
Rhoon, Niederlanden
Goede website met beschrijvingen, makkelijk bestellen, snelle levering.
Antwoord van Podobrace.nl
Hartelijk dank voor de beoordeling. Dit wordt heel erg gewaardeerd!
correcte afhandeling, snelle levering; eenvoudig te gebruiken website
Antwoord van Podobrace.nl
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wij danken u voor uw vertrouwen en vinden het fijn dat we u voldoende van dienst zijn geweest.