louis.nl- Logo - Beoordelingen

louis.nl

2.461 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.425 beoordelingen in totaal

12 mei 2024
Set samengesteld uit basis rem-koppeling reservoir plaat, verbindingsarm met pin lock beveiliging, diamant basis met B kogel en Quick grip universele houder. Functioneert prima voor mijn IPhone XR. Nog maar korte trip gereden. Weinig trillingen mede doordat ik enige vilt kleef pads op de universele houder heb geplakt. Wel even goed kijken hoe je de zijdelingse pinnen bevestigd zodat deze niet je volume en aan/uit knop belemmeren! Komt wel dicht in de buurt van het hoge Givi scherm van mijn Suzuki Burgman als je goed zicht wilt hebben op de gsm. Bij geleverde inbus schroeven zijn zoals vaker gemeld van echt slechte kwaliteit, breken meteen. Direct vervangen door RVS inbus 4 mm x 20 mm. Al met al 4 sterren vanwege de slechte kwaliteit van de schroeven. Wordt vervolgd....

19 sep 2023
Als er niet geleverd word minstens het geld terug storten. Bestelling kwijt bij DHL wacht nu al 17 dagen op mijn geld. Wat een vreselijk bedrijf, weten dat de bestelling kwijt is en hier niks mee doen. Bestel hier nooit meer

Beoordelingen voor louis.nl

17 jun 2023
Het pakket is niet geleverd. Het zou fijn zijn als de klantenservice iets sneller contact opnam, want hij zou er woensdag al moeten zijn en hij is er nog steeds niet.
4 jul 2023
6 jul 2023
Geachte heer Renfrum , Bedankt voor uw bericht. Je had een e-mail moeten ontvangen. We ontvangen het artikel begin volgende week en sturen het naar je toe zodra we het ontvangen hebben. Mocht u nog verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen per e-mail of op het onderstaande telefoonnummer. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet Besma Loucif / Servicecenter Telefoon Nederlands: 070 7111 500 Telefoon België: 02 290 5610 Detlev Louis Motorrad-Vertriebsgesellschaft mbH Rungedamm 35 21035 Hamburg Managing Directors: Nico Frey, Joachim Grube-Nagel Register court: AG Hamburg HRB 134260 --------------------------------------------- Von: svlrenfrum@hotmail.com An: svlrenfrum@hotmail.com Betreff: Channel-Bewertung (louis.nl) Eingangsdatum: 04.07.2023 SVLRENFRUM@HOTMAIL.COM SVLRENFRUM@HOTMAIL.COM Bewertung 2 De bestelling was niet compleet De bestelling was niet compleet. Dat kan gebeuren, maar geef dan een indicatie wanneer de bestelling voltooid wordt. Ik wacht nu nog steeds op mijn schoenen. Aktueller Kommentar von SVLRENFRUM@HOTMAIL.COM, 04/07/2023 07:04 Bewertungsdetails Erstellt am 04/07/2023 07:04 Bearbeitet am Kanal louis.nl Referenz 6003841-770288 Transaktionsdatum 04/07/2023 07:02 Event
2 jun 2023
1,5wk wachten op een bestelling is niet van deze tijd. En al helemaal niet wanneer er gezegd word op vrijdag dat het op zaterdag verstuurd zal worden.
17 jun 2023
Jammer dat als je een knipperlicht besteld je er maar 1 krijgt terwijl dit nomaal altijd een set van 2 is, nu moet ik er nog een bestellen...
24 sep 2023
ik heb twee maal een helm besteld maar nooit ontvangen ze zeggen steeds verkeerd adres. Helaas wel betaald maar nooit ontvangen triest.
25 sep 2023
bedankt voor de beoordeling. De postcode blijkt niet bij het adres te passen waardoor het niet bezorgd kan worden. Waarschijnlijk werden de nummers verruild en toen het pakket opnieuw werd verstuurd, werd het ook naar hetzelfde adres gestuurd. Wij zullen u via de mail contacteren voor een oplossing.
1 sep 2023
Ik kocht een klein klokje verpakt in een 'schoenendoos' . Dit kan in een dikke envelop voor brievenbus post. Veel goedkoper voor mij.
MV
may v.
velden
Het artikel op 9-10 bij jullie verzonden en op 21-10 heb ik het pas gekregen en dat vond ik erg lang.En eris een moer te weinig bij.
Antwoord van louis.nl
bedankt voor de beoordeling. Ons excuses voor het ongemak dat het pakket pas op 21.10.2023 werd bezorgd. Zou u ons via de mail kunnen vermelden of het product verder compleet was? Dan kunnen wij kijken wat wij u aanbieden kunnen. Het emailadres is: service@louis.de
23 jun 2023

Verkeerde maat gekregen.

Motorschoenen besteld maar verkeerde maat gekregen. Direct teruggestuurd. Had in kortingsbon erbij, en die ben ik dus kwijt.
7 jul 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Ik stuur u direct nog een mail.
6 jul 2023
2 keer een helm besteld die zou moeten passen volgens de maatvoering op de site, maar helaas pasten beide helmen niet.
Antwoord van louis.nl
bedankt voor de beoordeling. Ons excuses voor het ongemak dat beide helmen niet passen. Helaas heeft niet elke helm dezelfde pasvorm. U heeft natuurlijk altijd de optie om de helmen kosteloos retourneren. U kunt ook in een van onze filialen een helm passen.
6 jul 2023
Geachte heer Driessen, Bedankt voor uw bericht. Als wordt aangegeven dat een artikel op voorraad is terwijl dat niet meer het geval is, betekent dit dat we het artikel wel op voorraad hebben, maar dat we het na controle niet naar de klant kunnen sturen, omdat het artikel een onherstelbaar defect heeft of omdat het een onbestelbare retourzending is. We rekenen op uw begrip en danken u voor uw vertrouwen. Mocht u nog verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen per e-mail of op het onderstaande telefoonnummer. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet Besma Loucif / Servicecenter Telefoon Nederlands: 070 7111 500 Telefoon België: 02 290 5610 Detlev Louis Motorrad-Vertriebsgesellschaft mbH Rungedamm 35 21035 Hamburg Managing Directors: Nico Frey, Joachim Grube-Nagel Register court: AG Hamburg HRB 134260 --------------------------------------------- Von: rwdriessen@cs.com An: rwdriessen@cs.com Betreff: Channel-Bewertung (louis.nl) Eingangsdatum: 03.07.2023 RWDRIESSEN@CS.COM RWDRIESSEN@CS.COM Bewertung 1 Online voorraad klopt niet met de… Online voorraad klopt niet met de Actuele voorraad. Had een helm besteld maar was achteraf niet meer voorradig. Aktueller Kommentar von RWDRIESSEN@CS.COM, 03/07/2023 16:39 Bewertungsdetails Erstellt am 03/07/2023 16:39 Bearbeitet am Kanal louis.nl Referenz 9991178-771116 Transaktionsdatum 03/07/2023 16:37 Event
RS
Ray S.
Delft
7 okt 2023
De artikelen zijn nog steeds niet bij mij thuis bezorgd. Laatste keer dat ik wat besteld heb bij Louis.nl
22 aug 2023
Ik heb zijn bestelling betaald en vervolgens op 1/8 tot 10 geannuleerd omdat ik mijn geld niet terug kreeg
SO
susanna o.
Huisduinen Hollland
12 aug 2023
Veel sneller leveren nu duurt het 24 uur voordat het eindelijk op de post gaat in deze tijd zeg pfffff
5 jun 2023
Er wordt geclaimd dat mijn bestelling 26/5 is verzonden. Het is nu 5/6 maar nog niets mogen ontvangen
12 okt 2023

Een betere transporteur gebruiken

Een transporter gebruiken die wel het pakje afleverd. Ik wacht nog steeds op het pakje
26 jun 2023
Onduidelijke mails en heb er erg achteraan moeten zitten. Alles in deelleveringen ontvangen.
7 jul 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Helaas hadden we een aantal van de producten in uw bestelling niet in ons hoofdmagazijn in Hamburg, wat heeft geleid tot de genoemde gedeeltelijke leveringen. We willen ons graag verontschuldigen voor het ongemak en het extra werk (en de e-mails) dat dit heeft veroorzaakt. Groeten uit Hamburg - Uw Detlev Louis-team
De helpdesk is slecht bereikbaar en de toezegging terug te bellen wordt niet nagevolgd.
24 nov 2023
Hartelijk dank voor uw recensie! Helaas hebben we drie opeenvolgende dagen zonder succes geprobeerd contact met u op te nemen. We willen graag met u praten om uit te vinden hoe we u kunnen helpen. Neem gerust contact met ons op via e-mail op "Service@louis.de" - hartelijk dank! Uw Louis Team
30 jun 2023
Pakket nooit ontvangen, geen reactie op mail en telefoon wordt niet opgenomen.
6 aug 2023
Product wordt aangeboden maar is niet op voorraad, duurt vervolgens maanden.
8 aug 2023
Bedankt voor uw beoordeling. We hadden het bestelde product niet op voorraad en daarom is het nabesteld. Helaas was de leverancier niet in staat om volgens schema aan ons te leveren, waardoor de daaropvolgende levering aan u verschillende keren vertraging opliep (zoals gevraagd, hebben we de backlog uiteindelijk verwijderd). We willen onze excuses aanbieden voor de nutteloze wachttijd. Groeten uit Hamburg - Uw Detlev Louis-team
Levertijd is erg lang, geen mogelijkheid om pas te betalen bij verzending,