louis.nl- Logo - Beoordelingen

louis.nl
Beoordelingen:

2.463 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.319 beoordelingen in totaal  

4,65
Uitstekend
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Set samengesteld uit basis rem-koppeling reservoir plaat, verbindingsarm met pin lock beveiliging, diamant basis met B kogel en Quick grip universele houder. Functioneert prima voor mijn IPhone XR. Nog maar korte trip gereden. Weinig trillingen mede doordat ik enige vilt kleef pads op de universele houder heb geplakt. Wel even goed kijken hoe je de zijdelingse pinnen bevestigd zodat deze niet je volume en aan/uit knop belemmeren! Komt wel dicht in de buurt van het hoge Givi scherm van mijn Suzuki Burgman als je goed zicht wilt hebben op de gsm. Bij geleverde inbus schroeven zijn zoals vaker gemeld van echt slechte kwaliteit, breken meteen. Direct vervangen door RVS inbus 4 mm x 20 mm. Al met al 4 sterren vanwege de slechte kwaliteit van de schroeven. Wordt vervolgd....

de meest kritische beoordeling

15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
We hebben onze bestelling tot onze grote teleurstelling nooit ontvangen. Een eerste telefonisch contact met jullie klantenservice leverde na een wachttijd van meer dan 15min tijdens een ronduit onvriendelijk gesprek de reactie op dat er niks voor ons gedaan kon worden omdat niet bekend is waar onze bestelling zich bevindt. Bovendien werd ons medegedeeld dat als onze bestelling niet retour zou komen bij Louis wij degene met een probleem waren. Bijzonder kromme gedachtegang omdat wij niet degene zijn die zaken doen met DHL. Naar mijn weten is Louis verantwoordelijk voor onze bestelling zo lang wij die niet ontvangen hebben. Wij hebben Louis bij het plaatsen van de bestelling op 3 maart wel in goed vertrouwen al betaald. Na een schriftelijke klacht via jullie website zijn wij op 10 april einde werkdag door Alexander Levy van jullie klantenservice terug gebeld en hebben wij de toezegging gekregen dat wij de op 3 april betaalde 295,49 terug geboekt zouden krijgen. Helaas hebben wij tot op heden nog geen creditnota of betaling gezien. Wij vinden de eerste kennismaking met jullie webshop van een uitzonderlijk slecht niveau en hopen van harte zsm ons geld terug te krijgen. Jullie mail van vandaag over klanttevredenheid helpt overigens ook niet echt mee bij het hebben van vertrouwen in een correcte oplossing.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor louis.nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Nemen geen contact op Levere artikelen niet en als je belt kan niemand wat zien en zeggen
Beoordeling melden
Antwoord van louis.nl
2 dagen geleden
Bedankt voor Uw moeite ons te evalueren. Volgens ons slaat het nergens op. U heeft op 06.05 besteld, op 07.05 werd U per mail verwittigt, dat een artikel niet meer te leveren valt. Dat was het tweede om niet het derde contact. Dan heeft U op 14.05. met onze tweede lijn gesproken, die vanzelfsprekend niet alle informatie ter beschikking hebben, maar wel Uw vraag hebben doorgezonden, hier is op 14.05 met een mail gereageerd. In deze mail stond, dat het artikel niet meer te leveren valt en het bedrag terug gestort word. Onze excuses, dat wij met onze reactie op Uw oordeel één dag laat zijn. Volgende keer beter. Met beste groeten van het Louis Team uit Hamburg.
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Heb mijn betaalde order van 23 april nog steeds niet ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van louis.nl
6 dagen geleden
Bedankt, dat U zich de tijd heeft genomen ons te evalueren. Helaas slaat U met Uw kritiek volledig naast de plank. Wij hebben Uw bestelling van 21.04 de volgende dag verzonden. Zover is dus alles goed. Het expeditie bedrijf (DHL) heeft het in het honderd laten lopen, niet bepaald fair om ons hiervan de schuld te geven. Met vriendelijke groeten vanuit Hamburg.
4 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
25 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling nog steeds niet binnen. Bedrijf zou mijn adres niet goed hebben neergezet. In deze tussentijd had ik niks gehoord van dit bedrijf. Na zelf bellen kreeg ik geen tot weinig informatie
Beoordeling melden
Antwoord van louis.nl
25 apr 2024
Bedankt voor de moeite ons te evalueren, Het lijkt ons eerder het geval te zijn, dat U Uw adres onjuist heeft aangegeven. Wij mogen namelijk geen wijzigingen voornemen bij bestellingen, die worden betaald met paypal, iDeal of kredit kaart. Voor ons is alles wat de klant schrijft juist, tot dat wij het terug ontvangen. Trouwens hebben wij tot nu toe niets terug gehad, daarom is het ook nog niet opnieuw verzonden en hoe kunnen wij weten, dat het adres, dat U heeft ingevuld onjuist is. Trouwens alle informatie, die wij kunnen verstrekken, behalve de foute adres gegevens en zelfs die, kunt U zelf via de track&trace vinden. Volgende keer beter
19 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Verkeerde artikel gekregen.

Bestelde een volle matte zwarte helm, krijg ik vervolgens een matte zwarte helm met wit aan de achterkant………. Kon het niet terug sturen door examen motor. Meer dan 300 betaald maar vervolgens een verkeerde design gekregen.
Beoordeling melden
Antwoord van louis.nl
22 apr 2024
Bedankt voor de moeite, die U heeft gemaakt om ons te evalueren. Helaas slaat het, met betrekking tot het referentie nummer, nergens op! U heeft enkel en donker getint pinlock vizier bij ons gekocht maar geen helm. Wij zouden het zeer op prijs stellen als U Uw beoordeling opnieuw schrift.
15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
We hebben onze bestelling tot onze grote teleurstelling nooit ontvangen. Een eerste telefonisch contact met jullie klantenservice leverde na een wachttijd van meer dan 15min tijdens een ronduit onvriendelijk gesprek de reactie op dat er niks voor ons gedaan kon worden omdat niet bekend is waar onze bestelling zich bevindt. Bovendien werd ons medegedeeld dat als onze bestelling niet retour zou komen bij Louis wij degene met een probleem waren. Bijzonder kromme gedachtegang omdat wij niet degene zijn die zaken doen met DHL. Naar mijn weten is Louis verantwoordelijk voor onze bestelling zo lang wij die niet ontvangen hebben. Wij hebben Louis bij het plaatsen van de bestelling op 3 maart wel in goed vertrouwen al betaald. Na een schriftelijke klacht via jullie website zijn wij op 10 april einde werkdag door Alexander Levy van jullie klantenservice terug gebeld en hebben wij de toezegging gekregen dat wij de op 3 april betaalde 295,49 terug geboekt zouden krijgen. Helaas hebben wij tot op heden nog geen creditnota of betaling gezien. Wij vinden de eerste kennismaking met jullie webshop van een uitzonderlijk slecht niveau en hopen van harte zsm ons geld terug te krijgen. Jullie mail van vandaag over klanttevredenheid helpt overigens ook niet echt mee bij het hebben van vertrouwen in een correcte oplossing.
Beoordeling melden
Antwoord van louis.nl
15 apr 2024
Geachte heer Thielen, Bedankt voor Uw geduld. Het bedrag is inmiddels per iDeal terug op weg naar Uw bank rekening, zolas U op de bijgevoegde screenshot kunt zien. Onze excuses voor de overlast. Met vriendelijke groeten Alexander Levy
12 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kettingset voor een ktm rc 390 gekocht via personeel in de winkel. De kettingset was niet op voorraad dus werd bij mij thuis geleverd. Wanneer de kettingset aankwam en ik deze begon met installeren merkte ik na het voortandwiel te hebben geïnstalleerd dat het achterste tandwiel niet paste. Ik heb toen naar louis aachen gebeld maar mij werd gezegd dat ik het tandwiel niet kon ruilen voor een geschikt tandwiel omdat deze dan uit de set ging. 2 maanden geleden heb ik een kettingbeschermer gehaald voor mijn yamaha r1 die ook al niet paste en ook niet kon retourneren. Alweer teleurgesteld, jammer.
Beoordeling melden
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Zeer slechte service via Louis mail, en on line bestellingen

Zeer slechte service via Louis mail, Navigatie besteld, geen motorhouder erbij zoals in beschrijving,na 2 weken mailen en steeds maar foto's sturen ben ik vandaag maar naar de dichts bijzijnde louis in Aken gegaan en heb zelf een motorhouder gekochy, thuis gekomen past de kabel niet erin om de navi aan de motor accu te hangen, weer terug naar aken blijkt de kabel niet bij deze navigatie te horen. Ongeveer een maand geleden een tent besteld om te kamperen, krijg ik opeens van dhl het bericht, te laat met ophalen artikel gaat terug naar afzender. Ik had nog geen melding gehad. Louis gemaild zodra wij het artikel ontvangen sturen wij het weer op. Nog steeds niets ontvangen. Louis was altijd mijn zaak maar nu niet meer. Online tenminste maar heb niet altijd de tijd om naar Aken te rijden
Beoordeling melden
Antwoord van louis.nl
12 apr 2024
Bedankt voor de moeite ons te evalueren. Wat er met Louis fout is gegaan, zou Louis regt moeten zetten! U heeft een "refurbished" toestel gekocht, d.w.z., dat er zeker iets mis kan gaan bij de onderdelen, geen excuus maar uitleg. Het had ook niet mogen gebeuren, dat U zich de missende onderdelen erbij moet gaan kopen, hiervoor zullen wij zeker een oplossing vinden, die U tevreden zal stellen. Wat in hetzelfde straatje ligt, maar waarmee wij niets te doen hebben is het falen van DHL. Dit kan de beroemde druppel zijn maar uiteraard is dit een ander bedrijf wiens slecht werk op ons afstraalt. Aan de andere kant is er een mail gezonden met het verzend nummer, waarmee U had kunnen volgen, waar Uw pakket is. Onze excuses voor de tot nu toe slechte afhandeling van Uw reclamatie, wij zullen er alles aan zetten om U tevreden te stellen. . Mocht u nog verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen per e-mail of op het onderstaande telefoonnummer. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet Alexander Levy / Servicecenter Telefoon Nederlands: 070 7111 500 Telefoon België: 02 290 5610 Detlev Louis Motorrad-Vertriebsgesellschaft mbH Rungedamm 35 21035 Hamburg Managing Directors: Joachim Grube-Nagel, Sven Karlstedt, Christian Meierhans Register court: AG Hamburg HRB 134260 --------------------------------------------- Von: erik.sijben@gmail.com An: erik.sijben@gmail.com Betreff: Channel-Bewertung (louis.nl) Eingangsdatum: 06.04.2024 erik.sijben@gmail.com erik.sijben@gmail.com Bewertung 1 Zeer slechte service via Louis mail, en on line bestellingen Zeer slechte service via Louis mail, Navigatie besteld, geen motorhouder erbij zoals in beschrijving,na 2 weken mailen en steeds maar foto's sturen ben ik vandaag maar naar de dichts bijzijnde louis in Aken gegaan en heb zelf een motorhouder gekochy, thuis gekomen past de kabel niet erin om de navi aan de motor accu te hangen, weer terug naar aken blijkt de kabel niet bij deze navigatie te horen. Ongeveer een maand geleden een tent besteld om te kamperen, krijg ik opeens van dhl het bericht, te laat met ophalen artikel gaat terug naar afzender. Ik had nog geen melding gehad. Louis gemaild zodra wij het artikel ontvangen sturen wij het weer op. Nog steeds niets ontvangen. Louis was altijd mijn zaak maar nu niet meer. Online tenminste maar heb niet altijd de tijd om naar Aken te rijden Aktueller Kommentar von erik.sijben@gmail.com, 06/04/2024 21:46 Bewertungsdetails Erstellt am 06/04/2024 21:46 Bearbeitet am Kanal louis.nl Referenz 8270231-699979 Transaktionsdatum 06/04/2024 21:37 Event
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Jammer dat we verkeerd ingelicht zijn voor het communicatie systeem.gelukkig konden we de helm nog ruilen
Beoordeling melden
Antwoord van louis.nl
4 apr 2024
Bedankt voor de evaluatie. Volgens de vestiging is alles afgelopen week reeds recht gezet ter Uw tevredenheid. Jammer dat wij des ondanks slechts één ster hebben gekregen. Met vriendelijke groeten vanuit Hamburg van het Louis Team, dat zijn best doet om U tevreden te stellen.
2 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Leveren wat je besteld en niet wat anders leveren.
Beoordeling melden
Antwoord van louis.nl
3 apr 2024
Hartelijk dank voor de evaluatie. Het klopt, U heeft het ene besteld en een ander artikel ontvangen, in dit geval een universeel artikel. Dit werd als alternatief verzonden. Indien het niet goed mocht zijn zend het dan graag terug. Wij zijn ervan uit gegaan, liever een alternatief te sturen in plaats van de bestelling te annuleren en U nieuw te laten bestellen, dat leek ons wat omslachtig. Met vriendelijke groeten vanuit Hamburg van het Louis Team, dat zijn best doet om U tevreden te stellen.
2 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Producten ook werkelijk de deur uit doen !
Beoordeling melden
18 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
pakket is niet bezorgd
Beoordeling melden
Antwoord van louis.nl
20 mrt 2024
Thanks for your opinion . Please contact us by email to open an investigation :service@louis.de
8 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling is bij DHL verdwenen en ben al die tijd bezig om dit op te lossen. Het nummer dat je kan bellen is alleen een doorgeefluik en kan niks voor je betekenen, terugbelverzoek ingediend, nog niks gehoord. Ik heb voor iets betaald en wil graag mijn bestelling, dat onderzoek tijd kost is niet mijn probleem maar die van Louis of stort het geld direct terug.
Beoordeling melden
Antwoord van louis.nl
13 mrt 2024
Bedankt, dat U zich de moeite heeft gemaakt ons te beoordelen. Helaas heeft U ons een slecht cijfer gegeven voor de gevolgen van een fout dat bij een ander bedrijf ligt. Het bedrag is reeds terug op Uw rekening gestort en de order opnieuw uitgevoerd. Met vriendelijke groeten vanuit Hamburg van het Louis Team, dat zijn best doet om U tevreden te stellen.
8 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Na 2 weken nog steeds niet bezorgd
Beoordeling melden
Antwoord van louis.nl
8 mrt 2024
Bedankt voor de moeite ons te beoordelen. Helaas lijkt dit niet zeer fair te zijjn gebeurt. De bestelling werd twee dagen na opdracht verzonden en wij krijgen het verwijt, dat een ander bedrijf zijn werk niet fatsoenlijk doet. De volgende poging ligt gereed om verzonden te worden. Groeten vanuit Hamburg van het Louis Team.
4 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Wachten 3 weken en nog steeds niks
Beoordeling melden
Antwoord van louis.nl
5 mrt 2024
Bedankt voor uw beoordeling. We nemen direct contact met je op en controleren graag de status van de verzending. Uw Louis team in Hamburg
26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerde artikel opgestuurd, klantenservice reageert niet. Meer dan €5,- aan kosten gemaakt door 20 minuten aan de lijn te wachten.
Beoordeling melden
Antwoord van louis.nl
26 feb 2024
Geachte, Bedankt voor Uw beoordeling. Wij zijn, indien niet via de telefoon, per email te bereiken. Wij hebben U gebeld i.v.m. een mogelijke verkeerde levering en hebben gezegd hoe verder te handelen namelijk het klant nummer te zenden aan ons mail adres en vervolgens het verkeerd gezonden door middel van het gratis retour biljet terug te zenden. Helaas schijnt er de kink in te zitten, en wij zullen er alles aan zetten het weer recht te zetten. De beste groeten van Louis.
19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Matige klantenservice

Klantenservice kan je niet verder helpen als je bel. Alles gaat via mail contact en de omschrijving van het product staat niet goed op de website.
Beoordeling melden
Antwoord van louis.nl
19 feb 2024
Bedankt voor Uw moeite ons te evalueren. Indien noodzakelijk nemen bellen wij ook terug. En indien er specifieke vragen gesteld worden, worden deze door gezonden aan onze technische afdeling, die op alles een antwoord hebben. U heeft besteld helaas ervoor gekozen het artikel niet eens te bekijken. Wij hopen een volgende keer tot Uw tevredenheid te kunnen handelen.
1 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Artikel niet aangekomen
Beoordeling melden
Antwoord van louis.nl
2 jan 2024
Geachte, Hartelijk dank voor Uw moeite om ons te beoordelen. Helaas is dit ongerechtvaardigd negatief uitgevallen. U heeft vast en zeker en bericht met het verzend nummer ontvangen. Wij hebben Uw bestelling bij de bezorger opgegeven en houden het zeker niet in de gate of het pakket is bezorgt of niet, daar verwachten wij van U een seintje of er iets misloopt, daarmee wij in actie kunnen treden, wat wij nu gaan doen. Maar houd er wel rekening mee, dat U ons een slecht cijfer geeft voor de prestaties van een ander. Des al niet te min doen wij ons best om zulke rampen te voorkomen, zoals wij dit geval nu ook aan zullen pakken. . If you have any further questions, please do not hesitate to contact us via e-mail or under the telephone number you find below. Thank you in advance.
29 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Oplichting

Als kerstcadeau zocht ik een Cole & Mason pepermolen. Deze vond ik op de website van Louis en heb ik besteld (stond ook op de factuur). Uiteindelijk kreeg ik een pakket met hierin een zelfde soort molen van een goedkoper merk, welke niet eens op de website werd aangeboden. Het was te laat om te retourneren, een andere bestelling zou niet zeker op tijd binnen zijn voor kerst. Als was aangegeven dat ze de molen niet meer hebben en ze een ander merk zouden versturen had ik hier nog op kunnen reageren. Dat was de nette manier geweest. Dit soort praktijken vind ik schandalig.
Beoordeling melden
11 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Slecht verwachting gemanaged

Niet duidelijk dat product uit Duitsland moet komen. Duurde 10 dagen tot levering. Geen updates of excuses. En daar bovenop DHL die dezelfde service laat zien. Belofte niet nakomen, geen bericht.
Beoordeling melden
Antwoord van louis.nl
11 dec 2023
bedankt voor de beoordeling. Door Black Friday en de weersomstandigheden kan de levering momenteel helaas langer duren. Ons excuses voor dit ongemak.