louis.nl- Logo - Beoordelingen

louis.nl
Beoordelingen:

2.463 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.319 beoordelingen in totaal  

4,65
Uitstekend
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Set samengesteld uit basis rem-koppeling reservoir plaat, verbindingsarm met pin lock beveiliging, diamant basis met B kogel en Quick grip universele houder. Functioneert prima voor mijn IPhone XR. Nog maar korte trip gereden. Weinig trillingen mede doordat ik enige vilt kleef pads op de universele houder heb geplakt. Wel even goed kijken hoe je de zijdelingse pinnen bevestigd zodat deze niet je volume en aan/uit knop belemmeren! Komt wel dicht in de buurt van het hoge Givi scherm van mijn Suzuki Burgman als je goed zicht wilt hebben op de gsm. Bij geleverde inbus schroeven zijn zoals vaker gemeld van echt slechte kwaliteit, breken meteen. Direct vervangen door RVS inbus 4 mm x 20 mm. Al met al 4 sterren vanwege de slechte kwaliteit van de schroeven. Wordt vervolgd....

de meest kritische beoordeling

15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
We hebben onze bestelling tot onze grote teleurstelling nooit ontvangen. Een eerste telefonisch contact met jullie klantenservice leverde na een wachttijd van meer dan 15min tijdens een ronduit onvriendelijk gesprek de reactie op dat er niks voor ons gedaan kon worden omdat niet bekend is waar onze bestelling zich bevindt. Bovendien werd ons medegedeeld dat als onze bestelling niet retour zou komen bij Louis wij degene met een probleem waren. Bijzonder kromme gedachtegang omdat wij niet degene zijn die zaken doen met DHL. Naar mijn weten is Louis verantwoordelijk voor onze bestelling zo lang wij die niet ontvangen hebben. Wij hebben Louis bij het plaatsen van de bestelling op 3 maart wel in goed vertrouwen al betaald. Na een schriftelijke klacht via jullie website zijn wij op 10 april einde werkdag door Alexander Levy van jullie klantenservice terug gebeld en hebben wij de toezegging gekregen dat wij de op 3 april betaalde 295,49 terug geboekt zouden krijgen. Helaas hebben wij tot op heden nog geen creditnota of betaling gezien. Wij vinden de eerste kennismaking met jullie webshop van een uitzonderlijk slecht niveau en hopen van harte zsm ons geld terug te krijgen. Jullie mail van vandaag over klanttevredenheid helpt overigens ook niet echt mee bij het hebben van vertrouwen in een correcte oplossing.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor louis.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(34)
(57)
Resetten
19 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Verkeerde artikel gekregen.

Bestelde een volle matte zwarte helm, krijg ik vervolgens een matte zwarte helm met wit aan de achterkant………. Kon het niet terug sturen door examen motor. Meer dan 300 betaald maar vervolgens een verkeerde design gekregen.
Beoordeling melden
Antwoord van louis.nl
22 apr 2024
Bedankt voor de moeite, die U heeft gemaakt om ons te evalueren. Helaas slaat het, met betrekking tot het referentie nummer, nergens op! U heeft enkel en donker getint pinlock vizier bij ons gekocht maar geen helm. Wij zouden het zeer op prijs stellen als U Uw beoordeling opnieuw schrift.
25 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling nog steeds niet binnen. Bedrijf zou mijn adres niet goed hebben neergezet. In deze tussentijd had ik niks gehoord van dit bedrijf. Na zelf bellen kreeg ik geen tot weinig informatie
Beoordeling melden
Antwoord van louis.nl
25 apr 2024
Bedankt voor de moeite ons te evalueren, Het lijkt ons eerder het geval te zijn, dat U Uw adres onjuist heeft aangegeven. Wij mogen namelijk geen wijzigingen voornemen bij bestellingen, die worden betaald met paypal, iDeal of kredit kaart. Voor ons is alles wat de klant schrijft juist, tot dat wij het terug ontvangen. Trouwens hebben wij tot nu toe niets terug gehad, daarom is het ook nog niet opnieuw verzonden en hoe kunnen wij weten, dat het adres, dat U heeft ingevuld onjuist is. Trouwens alle informatie, die wij kunnen verstrekken, behalve de foute adres gegevens en zelfs die, kunt U zelf via de track&trace vinden. Volgende keer beter
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
verkeerd artikel gekregen daarna lang gemaild eer ik het terug kon sturen vervolgend mijn bestelling niet compleet gekregen . was opeens niet meer leverbaar ??? dus niet zo netjes
Beoordeling melden
Antwoord van louis.nl
13 dagen geleden
Geachte, bedankt voor de moeite ons te evalueren. Alhoewel U groot gelijk heeft, is de kritiek iets overdreven. Het pakket, evenals het foute, werd op 25.04 verzonden, Uw reclamatie net als onze reactie daarop, met terugzend formulier, werd op 30.04 verzonden. Daarna zijn het slechts twee dagen, dat er gewerkt werd voordat het weer weekeinde was. Het is zeker niet leuk, dat U een artikel, die U heeft besteld, zeker omdat het een aanbieding is, doordat het niet meer aangeboden zal worden, ineens niet meer verkrijgbaar is maar wilt U nog eens twee a drie weken gaan wachten voordat de zending terug komt indien het überhaupt terug komt? Er is een fout gebeurt hiervoor onze excuses, de rest van de afhandeling is, alhoewel na Uw gevoel langdurig, vrij snel afgehandelt. Volgende keer beter, wat altijd ons streven is.
28 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb vlgs de site besteld 2x slot met 2x sleutel, faar betaal ik ook voor, ik ontvang 1 slot en 1 sleutel
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Nemen geen contact op Levere artikelen niet en als je belt kan niemand wat zien en zeggen
Beoordeling melden
Antwoord van louis.nl
2 dagen geleden
Bedankt voor Uw moeite ons te evalueren. Volgens ons slaat het nergens op. U heeft op 06.05 besteld, op 07.05 werd U per mail verwittigt, dat een artikel niet meer te leveren valt. Dat was het tweede om niet het derde contact. Dan heeft U op 14.05. met onze tweede lijn gesproken, die vanzelfsprekend niet alle informatie ter beschikking hebben, maar wel Uw vraag hebben doorgezonden, hier is op 14.05 met een mail gereageerd. In deze mail stond, dat het artikel niet meer te leveren valt en het bedrag terug gestort word. Onze excuses, dat wij met onze reactie op Uw oordeel één dag laat zijn. Volgende keer beter. Met beste groeten van het Louis Team uit Hamburg.
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Heb mijn betaalde order van 23 april nog steeds niet ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van louis.nl
6 dagen geleden
Bedankt, dat U zich de tijd heeft genomen ons te evalueren. Helaas slaat U met Uw kritiek volledig naast de plank. Wij hebben Uw bestelling van 21.04 de volgende dag verzonden. Zover is dus alles goed. Het expeditie bedrijf (DHL) heeft het in het honderd laten lopen, niet bepaald fair om ons hiervan de schuld te geven. Met vriendelijke groeten vanuit Hamburg.
19 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Levering duurt veel te lang, een week voor een filter.
Beoordeling melden
4 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
We hebben onze bestelling tot onze grote teleurstelling nooit ontvangen. Een eerste telefonisch contact met jullie klantenservice leverde na een wachttijd van meer dan 15min tijdens een ronduit onvriendelijk gesprek de reactie op dat er niks voor ons gedaan kon worden omdat niet bekend is waar onze bestelling zich bevindt. Bovendien werd ons medegedeeld dat als onze bestelling niet retour zou komen bij Louis wij degene met een probleem waren. Bijzonder kromme gedachtegang omdat wij niet degene zijn die zaken doen met DHL. Naar mijn weten is Louis verantwoordelijk voor onze bestelling zo lang wij die niet ontvangen hebben. Wij hebben Louis bij het plaatsen van de bestelling op 3 maart wel in goed vertrouwen al betaald. Na een schriftelijke klacht via jullie website zijn wij op 10 april einde werkdag door Alexander Levy van jullie klantenservice terug gebeld en hebben wij de toezegging gekregen dat wij de op 3 april betaalde 295,49 terug geboekt zouden krijgen. Helaas hebben wij tot op heden nog geen creditnota of betaling gezien. Wij vinden de eerste kennismaking met jullie webshop van een uitzonderlijk slecht niveau en hopen van harte zsm ons geld terug te krijgen. Jullie mail van vandaag over klanttevredenheid helpt overigens ook niet echt mee bij het hebben van vertrouwen in een correcte oplossing.
Beoordeling melden
Antwoord van louis.nl
15 apr 2024
Geachte heer Thielen, Bedankt voor Uw geduld. Het bedrag is inmiddels per iDeal terug op weg naar Uw bank rekening, zolas U op de bijgevoegde screenshot kunt zien. Onze excuses voor de overlast. Met vriendelijke groeten Alexander Levy
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Zeer slechte service via Louis mail, en on line bestellingen

Zeer slechte service via Louis mail, Navigatie besteld, geen motorhouder erbij zoals in beschrijving,na 2 weken mailen en steeds maar foto's sturen ben ik vandaag maar naar de dichts bijzijnde louis in Aken gegaan en heb zelf een motorhouder gekochy, thuis gekomen past de kabel niet erin om de navi aan de motor accu te hangen, weer terug naar aken blijkt de kabel niet bij deze navigatie te horen. Ongeveer een maand geleden een tent besteld om te kamperen, krijg ik opeens van dhl het bericht, te laat met ophalen artikel gaat terug naar afzender. Ik had nog geen melding gehad. Louis gemaild zodra wij het artikel ontvangen sturen wij het weer op. Nog steeds niets ontvangen. Louis was altijd mijn zaak maar nu niet meer. Online tenminste maar heb niet altijd de tijd om naar Aken te rijden
Beoordeling melden
Antwoord van louis.nl
12 apr 2024
Bedankt voor de moeite ons te evalueren. Wat er met Louis fout is gegaan, zou Louis regt moeten zetten! U heeft een "refurbished" toestel gekocht, d.w.z., dat er zeker iets mis kan gaan bij de onderdelen, geen excuus maar uitleg. Het had ook niet mogen gebeuren, dat U zich de missende onderdelen erbij moet gaan kopen, hiervoor zullen wij zeker een oplossing vinden, die U tevreden zal stellen. Wat in hetzelfde straatje ligt, maar waarmee wij niets te doen hebben is het falen van DHL. Dit kan de beroemde druppel zijn maar uiteraard is dit een ander bedrijf wiens slecht werk op ons afstraalt. Aan de andere kant is er een mail gezonden met het verzend nummer, waarmee U had kunnen volgen, waar Uw pakket is. Onze excuses voor de tot nu toe slechte afhandeling van Uw reclamatie, wij zullen er alles aan zetten om U tevreden te stellen. . Mocht u nog verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen per e-mail of op het onderstaande telefoonnummer. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet Alexander Levy / Servicecenter Telefoon Nederlands: 070 7111 500 Telefoon België: 02 290 5610 Detlev Louis Motorrad-Vertriebsgesellschaft mbH Rungedamm 35 21035 Hamburg Managing Directors: Joachim Grube-Nagel, Sven Karlstedt, Christian Meierhans Register court: AG Hamburg HRB 134260 --------------------------------------------- Von: erik.sijben@gmail.com An: erik.sijben@gmail.com Betreff: Channel-Bewertung (louis.nl) Eingangsdatum: 06.04.2024 erik.sijben@gmail.com erik.sijben@gmail.com Bewertung 1 Zeer slechte service via Louis mail, en on line bestellingen Zeer slechte service via Louis mail, Navigatie besteld, geen motorhouder erbij zoals in beschrijving,na 2 weken mailen en steeds maar foto's sturen ben ik vandaag maar naar de dichts bijzijnde louis in Aken gegaan en heb zelf een motorhouder gekochy, thuis gekomen past de kabel niet erin om de navi aan de motor accu te hangen, weer terug naar aken blijkt de kabel niet bij deze navigatie te horen. Ongeveer een maand geleden een tent besteld om te kamperen, krijg ik opeens van dhl het bericht, te laat met ophalen artikel gaat terug naar afzender. Ik had nog geen melding gehad. Louis gemaild zodra wij het artikel ontvangen sturen wij het weer op. Nog steeds niets ontvangen. Louis was altijd mijn zaak maar nu niet meer. Online tenminste maar heb niet altijd de tijd om naar Aken te rijden Aktueller Kommentar von erik.sijben@gmail.com, 06/04/2024 21:46 Bewertungsdetails Erstellt am 06/04/2024 21:46 Bearbeitet am Kanal louis.nl Referenz 8270231-699979 Transaktionsdatum 06/04/2024 21:37 Event
12 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kettingset voor een ktm rc 390 gekocht via personeel in de winkel. De kettingset was niet op voorraad dus werd bij mij thuis geleverd. Wanneer de kettingset aankwam en ik deze begon met installeren merkte ik na het voortandwiel te hebben geïnstalleerd dat het achterste tandwiel niet paste. Ik heb toen naar louis aachen gebeld maar mij werd gezegd dat ik het tandwiel niet kon ruilen voor een geschikt tandwiel omdat deze dan uit de set ging. 2 maanden geleden heb ik een kettingbeschermer gehaald voor mijn yamaha r1 die ook al niet paste en ook niet kon retourneren. Alweer teleurgesteld, jammer.
Beoordeling melden
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Helaas maar één ritje

De verzending ging redelijk snel, omdat ik geen overdekte mogelijkheid had om de brandstofpomp te instaleren enkele weken moeten wachten voordat de weersomstandigheden wat beter waren. Na eindelijk geïnstalleerd te hebben heeft de brandstofpomp het helaas maar één ritje volgehouden voordat deze mankementen begon te vertonen en ik helaas weer met pech langs de weg kwam te staan. Daarna de motor toch maar naar een specialist gebracht die constateerde dat de brandstofpomp de veroorzaker was van het slechte/niet lopen van de motor. Waarna deze weer een nieuwe geïnstalleerd heeft..
Beoordeling melden
Antwoord van louis.nl
12 apr 2024
Geachte, bedankt voor de beoordeling. Het artikel dat U heeft besteld en ontvangen is er een van dezelfde kwaliteit als het onderdeel dat dooor de fabrikant word gebruikt. We hebben het over techniek en daar kan altijd iets mis gaan. Wij hopen natuurlijk, dat het inderdaad aan de brandstofpomp ligt en niet aan iets anders. Zend het artikel terug voor een volledige restitutie.
12 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Tja wat moet ik melden? Ik heb een niet passend onderdeel terug gestuurd en nog geen reactie gekregen. Onderdeel van 11 Euro inclusief verzendkosten 18 Euro. Ik moest 10 Euro verzendkosten betalen om het terug te sturen . Dus nu 28 Euro uitgegeven en niets terug gekregen. LOUIS doe mij een credit van 28 Euro dan ben ik weer een tevreden klant.
Beoordeling melden
Antwoord van louis.nl
12 apr 2024
Geachte, bedankt voor Uw beoordeling. Het onderdeel past niet? Dat is jammer maar aan de andere kant vrij snel geconstateerd. Indien Louis het artikel binnen de twee weken terug ontvangt krijgt U, de klant, het volledig bedrag terug. U maakt zich zorgen over de kosten van het terug zenden? Ga op onze site, op "Retouzending en klacht" volg de link naar het gratis retour formulier en dan kost het terug zenden U ook geen cent. In Uw geval zullen wij er zeker een mouw aan zien te passen.
21 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
BETER INPAKKEN ZODAT DE GBEZORGER MIJN STUUR NIET UIT DE VERPAKKING KAN LATEN VALLEN EN DUS MIJN STUUR BESCHADIGD IS, WAAR DOOR IN HET TERUG MOEST STUREN. ANDERS HAD IK NU MIJN NIEUW STUURT OP MIJN MOTOR. HELAAS....
Beoordeling melden
Antwoord van louis.nl
22 mrt 2024
Bedankt voor uw beoordeling. We zullen uw zaak doorgeven aan onze verzendafdeling - zodat het stuur in de toekomst nog beter verpakt naar onze klanten gaat... en onbeschadigd aankomen. We willen ons graag verontschuldigen voor het ongemak en de vertraging bij je omzetting. Groeten uit Hamburg - Uw Detlev Louis Team
23 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Helaas na 10 dagen nog niks binnen gekregen. Zal vast niet aan Louis liggen maar wederom aan het prutbedrijf DHL. Ben benieuwd hoe Louis het gaat oplossen.
Beoordeling melden
Antwoord van louis.nl
25 mrt 2024
Bedankt voor uw beoordeling. Volgens DHL zou uw pakket al enige tijd klaar moeten liggen om opgehaald te worden bij uw lokale pakketwinkel, maar wij zijn al bezig met uw zaak. Hopelijk zal dit ertoe leiden dat het pakket zo snel mogelijk bij u wordt afgeleverd. Onze excuses voor de vertraging. Groeten uit Hamburg - Uw Detlev Louis-team
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Jammer dat we verkeerd ingelicht zijn voor het communicatie systeem.gelukkig konden we de helm nog ruilen
Beoordeling melden
Antwoord van louis.nl
4 apr 2024
Bedankt voor de evaluatie. Volgens de vestiging is alles afgelopen week reeds recht gezet ter Uw tevredenheid. Jammer dat wij des ondanks slechts één ster hebben gekregen. Met vriendelijke groeten vanuit Hamburg van het Louis Team, dat zijn best doet om U tevreden te stellen.
25 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Er is geen terugkoppeling met klantenservice. Echt jammer.
Beoordeling melden
Antwoord van louis.nl
25 mrt 2024
Thanks for your opinion. We do have send you an email that the order number 21130731 has reach our main warehouse and you will receive the refund automatically .
2 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Leveren wat je besteld en niet wat anders leveren.
Beoordeling melden
Antwoord van louis.nl
3 apr 2024
Hartelijk dank voor de evaluatie. Het klopt, U heeft het ene besteld en een ander artikel ontvangen, in dit geval een universeel artikel. Dit werd als alternatief verzonden. Indien het niet goed mocht zijn zend het dan graag terug. Wij zijn ervan uit gegaan, liever een alternatief te sturen in plaats van de bestelling te annuleren en U nieuw te laten bestellen, dat leek ons wat omslachtig. Met vriendelijke groeten vanuit Hamburg van het Louis Team, dat zijn best doet om U tevreden te stellen.
28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Prima website, verzend methode duurt lang helaas
Beoordeling melden
Antwoord van louis.nl
2 apr 2024
Bedankt voor uw beoordeling. Levering vindt meestal plaats vanuit Hamburg, daarom kan het soms 3 tot 4 werkdagen duren voordat een pakket in Nederland wordt afgeleverd (mits de goederen direct in Hamburg op voorraad zijn). Onze excuses voor de iets langere wachttijd voor onze pakketten. Groeten uit Hamburg - Uw Detlev Louis Team
2 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Producten ook werkelijk de deur uit doen !
Beoordeling melden