louis.nl- Logo - Beoordelingen

louis.nl

2.463 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.319 beoordelingen in totaal

Set samengesteld uit basis rem-koppeling reservoir plaat, verbindingsarm met pin lock beveiliging, diamant basis met B kogel en Quick grip universele houder. Functioneert prima voor mijn IPhone XR. Nog maar korte trip gereden. Weinig trillingen mede doordat ik enige vilt kleef pads op de universele houder heb geplakt. Wel even goed kijken hoe je de zijdelingse pinnen bevestigd zodat deze niet je volume en aan/uit knop belemmeren! Komt wel dicht in de buurt van het hoge Givi scherm van mijn Suzuki Burgman als je goed zicht wilt hebben op de gsm. Bij geleverde inbus schroeven zijn zoals vaker gemeld van echt slechte kwaliteit, breken meteen. Direct vervangen door RVS inbus 4 mm x 20 mm. Al met al 4 sterren vanwege de slechte kwaliteit van de schroeven. Wordt vervolgd....

We hebben onze bestelling tot onze grote teleurstelling nooit ontvangen. Een eerste telefonisch contact met jullie klantenservice leverde na een wachttijd van meer dan 15min tijdens een ronduit onvriendelijk gesprek de reactie op dat er niks voor ons gedaan kon worden omdat niet bekend is waar onze bestelling zich bevindt. Bovendien werd ons medegedeeld dat als onze bestelling niet retour zou komen bij Louis wij degene met een probleem waren. Bijzonder kromme gedachtegang omdat wij niet degene zijn die zaken doen met DHL. Naar mijn weten is Louis verantwoordelijk voor onze bestelling zo lang wij die niet ontvangen hebben. Wij hebben Louis bij het plaatsen van de bestelling op 3 maart wel in goed vertrouwen al betaald. Na een schriftelijke klacht via jullie website zijn wij op 10 april einde werkdag door Alexander Levy van jullie klantenservice terug gebeld en hebben wij de toezegging gekregen dat wij de op 3 april betaalde 295,49 terug geboekt zouden krijgen. Helaas hebben wij tot op heden nog geen creditnota of betaling gezien. Wij vinden de eerste kennismaking met jullie webshop van een uitzonderlijk slecht niveau en hopen van harte zsm ons geld terug te krijgen. Jullie mail van vandaag over klanttevredenheid helpt overigens ook niet echt mee bij het hebben van vertrouwen in een correcte oplossing.

Beoordelingen voor louis.nl

verkeerd artikel gekregen daarna lang gemaild eer ik het terug kon sturen vervolgend mijn bestelling niet compleet gekregen . was opeens niet meer leverbaar ??? dus niet zo netjes
Antwoord van louis.nl
Geachte, bedankt voor de moeite ons te evalueren. Alhoewel U groot gelijk heeft, is de kritiek iets overdreven. Het pakket, evenals het foute, werd op 25.04 verzonden, Uw reclamatie net als onze reactie daarop, met terugzend formulier, werd op 30.04 verzonden. Daarna zijn het slechts twee dagen, dat er gewerkt werd voordat het weer weekeinde was. Het is zeker niet leuk, dat U een artikel, die U heeft besteld, zeker omdat het een aanbieding is, doordat het niet meer aangeboden zal worden, ineens niet meer verkrijgbaar is maar wilt U nog eens twee a drie weken gaan wachten voordat de zending terug komt indien het überhaupt terug komt? Er is een fout gebeurt hiervoor onze excuses, de rest van de afhandeling is, alhoewel na Uw gevoel langdurig, vrij snel afgehandelt. Volgende keer beter, wat altijd ons streven is.
28 apr 2024
Ik heb vlgs de site besteld 2x slot met 2x sleutel, faar betaal ik ook voor, ik ontvang 1 slot en 1 sleutel
19 apr 2024
Levering duurt veel te lang, een week voor een filter.
Tja wat moet ik melden? Ik heb een niet passend onderdeel terug gestuurd en nog geen reactie gekregen. Onderdeel van 11 Euro inclusief verzendkosten 18 Euro. Ik moest 10 Euro verzendkosten betalen om het terug te sturen . Dus nu 28 Euro uitgegeven en niets terug gekregen. LOUIS doe mij een credit van 28 Euro dan ben ik weer een tevreden klant.
Antwoord van louis.nl
Geachte, bedankt voor Uw beoordeling. Het onderdeel past niet? Dat is jammer maar aan de andere kant vrij snel geconstateerd. Indien Louis het artikel binnen de twee weken terug ontvangt krijgt U, de klant, het volledig bedrag terug. U maakt zich zorgen over de kosten van het terug zenden? Ga op onze site, op "Retouzending en klacht" volg de link naar het gratis retour formulier en dan kost het terug zenden U ook geen cent. In Uw geval zullen wij er zeker een mouw aan zien te passen.

Helaas maar één ritje

De verzending ging redelijk snel, omdat ik geen overdekte mogelijkheid had om de brandstofpomp te instaleren enkele weken moeten wachten voordat de weersomstandigheden wat beter waren. Na eindelijk geïnstalleerd te hebben heeft de brandstofpomp het helaas maar één ritje volgehouden voordat deze mankementen begon te vertonen en ik helaas weer met pech langs de weg kwam te staan. Daarna de motor toch maar naar een specialist gebracht die constateerde dat de brandstofpomp de veroorzaker was van het slechte/niet lopen van de motor. Waarna deze weer een nieuwe geïnstalleerd heeft..
Antwoord van louis.nl
Geachte, bedankt voor de beoordeling. Het artikel dat U heeft besteld en ontvangen is er een van dezelfde kwaliteit als het onderdeel dat dooor de fabrikant word gebruikt. We hebben het over techniek en daar kan altijd iets mis gaan. Wij hopen natuurlijk, dat het inderdaad aan de brandstofpomp ligt en niet aan iets anders. Zend het artikel terug voor een volledige restitutie.
Prima website, verzend methode duurt lang helaas
Antwoord van louis.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Levering vindt meestal plaats vanuit Hamburg, daarom kan het soms 3 tot 4 werkdagen duren voordat een pakket in Nederland wordt afgeleverd (mits de goederen direct in Hamburg op voorraad zijn). Onze excuses voor de iets langere wachttijd voor onze pakketten. Groeten uit Hamburg - Uw Detlev Louis Team
Er is geen terugkoppeling met klantenservice. Echt jammer.
Antwoord van louis.nl
Thanks for your opinion. We do have send you an email that the order number 21130731 has reach our main warehouse and you will receive the refund automatically .
23 mrt 2024
Helaas na 10 dagen nog niks binnen gekregen. Zal vast niet aan Louis liggen maar wederom aan het prutbedrijf DHL. Ben benieuwd hoe Louis het gaat oplossen.
Antwoord van louis.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Volgens DHL zou uw pakket al enige tijd klaar moeten liggen om opgehaald te worden bij uw lokale pakketwinkel, maar wij zijn al bezig met uw zaak. Hopelijk zal dit ertoe leiden dat het pakket zo snel mogelijk bij u wordt afgeleverd. Onze excuses voor de vertraging. Groeten uit Hamburg - Uw Detlev Louis-team
BETER INPAKKEN ZODAT DE GBEZORGER MIJN STUUR NIET UIT DE VERPAKKING KAN LATEN VALLEN EN DUS MIJN STUUR BESCHADIGD IS, WAAR DOOR IN HET TERUG MOEST STUREN. ANDERS HAD IK NU MIJN NIEUW STUURT OP MIJN MOTOR. HELAAS....
Antwoord van louis.nl
Bedankt voor uw beoordeling. We zullen uw zaak doorgeven aan onze verzendafdeling - zodat het stuur in de toekomst nog beter verpakt naar onze klanten gaat... en onbeschadigd aankomen. We willen ons graag verontschuldigen voor het ongemak en de vertraging bij je omzetting. Groeten uit Hamburg - Uw Detlev Louis Team
10 mrt 2024
De helm die ik heb gekocht was 359€ op de site, toen ik hem wilde bestellen was hij 399€. Met de klantenservice gebeld en die begrepen het ook niet. Toen toch besteld en als de helm goed bevonden was door mij, zou er een creditnota gemaakt worden van 40€. Tot op heden is er niet gereageerd op mijn mails om de creditnota op te laten maken zodat ik het verschil van 40€ op mijn rekening terug gestort zou krijgen.
Het produkt was niet wat het leek☹️
Antwoord van louis.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons dat u niet tevreden was met het product. Neemt u alstublieft contact met ons op per telefoon op 070 7111500 of per e-mail op service@louis.de zodat we uw zaak individueel kunnen bespreken. Vriendelijke groeten Uw Louis Team
1e bestelling van dezelfde helm (winkellevering) Word na 2 weken telefonisch geannuleerd door de winkel (niet kenbaar meer) Geen alternatief aangeboden. Opnieuw besteld naar huisadres. Gewoon aangekomen. Vreemd
Antwoord van louis.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Het is spijtig, dat de bestelling naar de vestiging niet is gelukt, wij nemen aan, dat het aan het beperkte aantal artikelen lag. Gelukkig heeft U de helm nog ontvangen en wij hopen, dat het naar Uw zin is. Met vriendelijke groten vanuit Hamburg van het Louis Team, dat zijn best doet om U tevreden te stellen.
Product terug gestuurd door DHL na een week nog niks gehoord
Er was weinig bereidheid tot helpen. Het was ook al half 6 en ons werd op het hart gedrukt dat om 6 uur de winkel dicht zou gaan. We hebben er wel voor 1500 euro kleding gekocht, maar waren nog lang niet klaar. Jammer, we hebben voor 2000 euro ergens anders besteedt.
De helpdesk is slecht bereikbaar en de toezegging terug te bellen wordt niet nagevolgd.
24 nov 2023
Hartelijk dank voor uw recensie! Helaas hebben we drie opeenvolgende dagen zonder succes geprobeerd contact met u op te nemen. We willen graag met u praten om uit te vinden hoe we u kunnen helpen. Neem gerust contact met ons op via e-mail op "Service@louis.de" - hartelijk dank! Uw Louis Team
Levertijd is erg lang, geen mogelijkheid om pas te betalen bij verzending,
4 nov 2023
Na 2 weken nog niets ontvangen
7 nov 2023
Bedankt voor uw beoordeling. We hebben het onderzoek uitgevoerd. Volgens de trackinggegevens van DHL is het pakket op 11 november bij u afgeleverd. We wensen u veel plezier met de goederen! Uw Louis Team
MV
may v.
velden
Het artikel op 9-10 bij jullie verzonden en op 21-10 heb ik het pas gekregen en dat vond ik erg lang.En eris een moer te weinig bij.
Antwoord van louis.nl
bedankt voor de beoordeling. Ons excuses voor het ongemak dat het pakket pas op 21.10.2023 werd bezorgd. Zou u ons via de mail kunnen vermelden of het product verder compleet was? Dan kunnen wij kijken wat wij u aanbieden kunnen. Het emailadres is: service@louis.de
9 sep 2023
Verpakking van mijn multitool was al open. Misschien een keer retour gestuurd ofzo verzegeling was er al af. Waardoor de tool uit de verpakking viel en gelijk was beschadigd.
1 sep 2023
Ik kocht een klein klokje verpakt in een 'schoenendoos' . Dit kan in een dikke envelop voor brievenbus post. Veel goedkoper voor mij.