louis.nl- Logo - Beoordelingen

louis.nl
Beoordelingen:

2.463 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.319 beoordelingen in totaal  

4,65
Uitstekend
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Set samengesteld uit basis rem-koppeling reservoir plaat, verbindingsarm met pin lock beveiliging, diamant basis met B kogel en Quick grip universele houder. Functioneert prima voor mijn IPhone XR. Nog maar korte trip gereden. Weinig trillingen mede doordat ik enige vilt kleef pads op de universele houder heb geplakt. Wel even goed kijken hoe je de zijdelingse pinnen bevestigd zodat deze niet je volume en aan/uit knop belemmeren! Komt wel dicht in de buurt van het hoge Givi scherm van mijn Suzuki Burgman als je goed zicht wilt hebben op de gsm. Bij geleverde inbus schroeven zijn zoals vaker gemeld van echt slechte kwaliteit, breken meteen. Direct vervangen door RVS inbus 4 mm x 20 mm. Al met al 4 sterren vanwege de slechte kwaliteit van de schroeven. Wordt vervolgd....

de meest kritische beoordeling

15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
We hebben onze bestelling tot onze grote teleurstelling nooit ontvangen. Een eerste telefonisch contact met jullie klantenservice leverde na een wachttijd van meer dan 15min tijdens een ronduit onvriendelijk gesprek de reactie op dat er niks voor ons gedaan kon worden omdat niet bekend is waar onze bestelling zich bevindt. Bovendien werd ons medegedeeld dat als onze bestelling niet retour zou komen bij Louis wij degene met een probleem waren. Bijzonder kromme gedachtegang omdat wij niet degene zijn die zaken doen met DHL. Naar mijn weten is Louis verantwoordelijk voor onze bestelling zo lang wij die niet ontvangen hebben. Wij hebben Louis bij het plaatsen van de bestelling op 3 maart wel in goed vertrouwen al betaald. Na een schriftelijke klacht via jullie website zijn wij op 10 april einde werkdag door Alexander Levy van jullie klantenservice terug gebeld en hebben wij de toezegging gekregen dat wij de op 3 april betaalde 295,49 terug geboekt zouden krijgen. Helaas hebben wij tot op heden nog geen creditnota of betaling gezien. Wij vinden de eerste kennismaking met jullie webshop van een uitzonderlijk slecht niveau en hopen van harte zsm ons geld terug te krijgen. Jullie mail van vandaag over klanttevredenheid helpt overigens ook niet echt mee bij het hebben van vertrouwen in een correcte oplossing.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor louis.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(57)
(34)
Resetten
22 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Ruilartikel ineens duurder

Ik wilde dit artikel, handschoenen, ruilen voor een grotere maat en belde de klantenservice. Die was niet bereikbaar. Daarom de handschoenen terug gezonden om, ná ontvangst van mijn geld, een grotere maat te bestellen. Mijn geld heb ik nog niet terug maar inmiddels zijn de handschoenen €10,- duurder geworden. Deze poging om iets bij Louis te kopen eindigt daarom nu onbevredigend. Een plotselinge prijsstijging van 20% vind ik heel erg veel en zie daarom af van de koop van deze mooie handschoenen.
Beoordeling melden
Antwoord van louis.nl
22 apr 2024
Bedankt voor de moeite om ons te evalueren. Helaas zijn wij op het moment zeer beperkt via de telefoon te bereiken. Fijn, dat het product U heeft bevallen. U kunt zeker bij een ruil voor een andere maat verwijzen na de prijs, die U heeft betaald voor het artikel, dat niet paste een deze prijs claimen voor het vervangende zelfde artikel. Dit zal zonder meer worden geaccepteerd. Probeert U het, U zult niet teleur gesteld worden. Zend ons een mail na de bestelling wij zullen het verschil terug storten op Uw rekening.
19 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Geen duidelijke beschrijving bij sommige onderdelen

Geen duidelijke beschrijving bij sommige onderdelen. Door onduidelijkheid heb ik niet de complete pakking onderdelen ontvangen. Na een opmerking hierover word ik naar de documenten op de site verwezen, niet erg klantvriendelijk. De rest van de bestelde onderdelen waren prima in orde en ik ben hier dan ook tevreden over.
Beoordeling melden
Antwoord van louis.nl
19 apr 2024
Bedankt voor Uw evaluatie. Indien U niet zeker bent, bel van tevoren of schrijf een mail. Volgens ons is alles duidelijk vermeld. Op de site staat O-Ring, helaas staat op zijn Duits "Beispielbild" dwz voorbeeld, volgens ons is er, op uitzonderingen na, enkel één ring per oliefilter nodig en er zijn liefst drie mogelijkheden de juiste maat te vinden, a. door naast de foto de motor en het model in te vullen, b. door onder de omschrijving de lijst met motoren te vinden waar de ring voor geschikt is en c. dit is iets moeilijker te vinden onder documenten waar de specificaties van de ringen, zoals maat kleur en hoeveelheid. Volgende keer beter.
25 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Slechte verzending De laatste zending had ik tearoff voor helm besteld zaten in een doos samen mat een zwaar kettingslot de verpakkingen van de tearoff waren erg zwaar beschadigd ze waren nog goed maar vind dit echt een domme actie om het bij elkaar in 1 doosje te doen
Beoordeling melden
Antwoord van louis.nl
26 apr 2024
Bedankt voor Uw evaluatie. Normaal gesproken doen wij bij zulke artikelen vulmateriaal erbij om het slingeren te voorkomen. Wij zullen dit als aanleiding nemen om er meer op te gaan letten, dat er zorgvuldig verpakt wordt. Volgende keer beter. Groeten vanuit Hamburg
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Castrol Olie spuitjes besteld, als decoratie en cadeau. Deze zaten helaas onbeschermd los in de doos tegen elkaar aan te krassen. De schade viel mee, maar toch zeker een beetje jammer dit. Ze zijn waarschijnlijk uit de verpakking gehaald en los in de doos gedaan.
Beoordeling melden
Antwoord van louis.nl
4 dagen geleden
Geachte Heer Struil , Bedankt voor uw bericht. Heeft u foto's? Mocht u nog verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen per e-mail of op het onderstaande telefoonnummer. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet Besma Loucif / Servicecenter Telefoon Nederlands: 070 7111 500 Telefoon België: 02 290 5610 Detlev Louis Motorrad-Vertriebsgesellschaft mbH Rungedamm 35 21035 Hamburg Managing Directors: Joachim Grube-Nagel, Sven Karlstedt, Christian Meierhans Register court: AG Hamburg HRB 134260 --------------------------------------------- Von: info@plutorentals.nl An: info@plutorentals.nl Betreff: Channel-Bewertung (louis.nl) Eingangsdatum: 14.05.2024 info@plutorentals.nl info@plutorentals.nl Bewertung 3 Castrol Olie spuitjes besteld Castrol Olie spuitjes besteld, als decoratie en cadeau. Deze zaten helaas onbeschermd los in de doos tegen elkaar aan te krassen. De schade viel mee, maar toch zeker een beetje jammer dit. Ze zijn waarschijnlijk uit de verpakking gehaald en los in de doos gedaan. Aktueller Kommentar von info@plutorentals.nl, 14/05/2024 11:11 Bewertungsdetails Erstellt am 14/05/2024 11:11 Bearbeitet am Kanal louis.nl Referenz 2387183-861309 Transaktionsdatum 14/05/2024 11:07 Event
22 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Adapter rechts 3 weken niet leverbaar

Adapter rechts was 3 weken lang leverbaar. Daarna bestelling omgezet naar Adapter links. Voor het vergrendelstuk is een apart onderdeel nodig dat op het rek geschroefd wordt. Helaas niet bijgeleverd. Ook niet los verkrijgbaar. Daarom zelf passtuk moeten maken.
Beoordeling melden
Antwoord van louis.nl
23 apr 2024
Geachte klant, bedankt voor Uw evaluatie. Wij kunnen niet zeggen, wat bij de leverancier zo lang heeft geduurd en nog altijd duurt, om de rechter adapter plaat te leveren, Dat zijn kwesties, waar Louis helaas geen invloed op heeft. Wat de kritiek met de kleine keuze van bijhorende onderdelen betreft, zullen wij dit doorgeven aan onze inkoop, waar uiteindelijk besloten word over het product gamma . Met vriendelijke groeten vanuit Hamburg
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Verpakking en verzending zeer slecht

Verpakking zeer slecht en zwaar beschadigd ontvangen. Kleine zware doos in een grote niet opgevulde doos. Artikel slingert rond in de doos. Gelukkig een metalen doos binnen in. Manier van verpakken en verzending zeer slecht. Foto bij het dhl afhaalpunt.
Beoordeling melden
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
verkeerd artikel gekregen daarna lang gemaild eer ik het terug kon sturen vervolgend mijn bestelling niet compleet gekregen . was opeens niet meer leverbaar ??? dus niet zo netjes
Beoordeling melden
Antwoord van louis.nl
13 dagen geleden
Geachte, bedankt voor de moeite ons te evalueren. Alhoewel U groot gelijk heeft, is de kritiek iets overdreven. Het pakket, evenals het foute, werd op 25.04 verzonden, Uw reclamatie net als onze reactie daarop, met terugzend formulier, werd op 30.04 verzonden. Daarna zijn het slechts twee dagen, dat er gewerkt werd voordat het weer weekeinde was. Het is zeker niet leuk, dat U een artikel, die U heeft besteld, zeker omdat het een aanbieding is, doordat het niet meer aangeboden zal worden, ineens niet meer verkrijgbaar is maar wilt U nog eens twee a drie weken gaan wachten voordat de zending terug komt indien het überhaupt terug komt? Er is een fout gebeurt hiervoor onze excuses, de rest van de afhandeling is, alhoewel na Uw gevoel langdurig, vrij snel afgehandelt. Volgende keer beter, wat altijd ons streven is.
ND
Norbert D.
Vlaardingen
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Het zou een enorme verbetering zijn om 1) sneller te leveren (2 dagen max ipv 4) 2) informatie verschaft wanneer de levering wordt verwacht
Beoordeling melden
Antwoord van louis.nl
6 dagen geleden
Bedankt voor de evaluatie. Even niet vergeten, wij zijn een Duits bedrijf en alles word vanuit Hamburg verzonden. De bezorgtijd in Duitsland ligt bij twee tot vijf (werk)dagen na bestelling. Zodra het is verzonden ontvangt U, de klant, een mail met het verzend nummer en zo weet U waneer U de zending kunt verwachten. Als U zegt, dat de informatie van DHL niet betrouwbaar is, hoe moeten wij het dan weten? Wij proberen het altijd beter te doen. Met vriendelijke groet vanuit Hamburg.
28 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb vlgs de site besteld 2x slot met 2x sleutel, faar betaal ik ook voor, ik ontvang 1 slot en 1 sleutel
Beoordeling melden
19 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Levering duurt veel te lang, een week voor een filter.
Beoordeling melden
RD
Ron d.
Schore
22 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestellen prima alleen lange levertijd

Bestellen gaat prima alleen is de levertijd wat lang
Beoordeling melden
2 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Geen defecte artikellen verzenden

Geen defecte artikelen verzenden
Beoordeling melden
Antwoord van louis.nl
2 mei 2024
Thanks for your opinion . We have refund you the payment back . Sorry for the invonvenience .
21 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Levering duurde erg lang
Beoordeling melden
Antwoord van louis.nl
23 apr 2024
Thanks for your opinion . We are sorry, one item was not immediately available and that took a few days longer for the delivery .
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Trage levering
Beoordeling melden
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Helaas maar één ritje

De verzending ging redelijk snel, omdat ik geen overdekte mogelijkheid had om de brandstofpomp te instaleren enkele weken moeten wachten voordat de weersomstandigheden wat beter waren. Na eindelijk geïnstalleerd te hebben heeft de brandstofpomp het helaas maar één ritje volgehouden voordat deze mankementen begon te vertonen en ik helaas weer met pech langs de weg kwam te staan. Daarna de motor toch maar naar een specialist gebracht die constateerde dat de brandstofpomp de veroorzaker was van het slechte/niet lopen van de motor. Waarna deze weer een nieuwe geïnstalleerd heeft..
Beoordeling melden
Antwoord van louis.nl
12 apr 2024
Geachte, bedankt voor de beoordeling. Het artikel dat U heeft besteld en ontvangen is er een van dezelfde kwaliteit als het onderdeel dat dooor de fabrikant word gebruikt. We hebben het over techniek en daar kan altijd iets mis gaan. Wij hopen natuurlijk, dat het inderdaad aan de brandstofpomp ligt en niet aan iets anders. Zend het artikel terug voor een volledige restitutie.
12 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Tja wat moet ik melden? Ik heb een niet passend onderdeel terug gestuurd en nog geen reactie gekregen. Onderdeel van 11 Euro inclusief verzendkosten 18 Euro. Ik moest 10 Euro verzendkosten betalen om het terug te sturen . Dus nu 28 Euro uitgegeven en niets terug gekregen. LOUIS doe mij een credit van 28 Euro dan ben ik weer een tevreden klant.
Beoordeling melden
Antwoord van louis.nl
12 apr 2024
Geachte, bedankt voor Uw beoordeling. Het onderdeel past niet? Dat is jammer maar aan de andere kant vrij snel geconstateerd. Indien Louis het artikel binnen de twee weken terug ontvangt krijgt U, de klant, het volledig bedrag terug. U maakt zich zorgen over de kosten van het terug zenden? Ga op onze site, op "Retouzending en klacht" volg de link naar het gratis retour formulier en dan kost het terug zenden U ook geen cent. In Uw geval zullen wij er zeker een mouw aan zien te passen.
21 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
BETER INPAKKEN ZODAT DE GBEZORGER MIJN STUUR NIET UIT DE VERPAKKING KAN LATEN VALLEN EN DUS MIJN STUUR BESCHADIGD IS, WAAR DOOR IN HET TERUG MOEST STUREN. ANDERS HAD IK NU MIJN NIEUW STUURT OP MIJN MOTOR. HELAAS....
Beoordeling melden
Antwoord van louis.nl
22 mrt 2024
Bedankt voor uw beoordeling. We zullen uw zaak doorgeven aan onze verzendafdeling - zodat het stuur in de toekomst nog beter verpakt naar onze klanten gaat... en onbeschadigd aankomen. We willen ons graag verontschuldigen voor het ongemak en de vertraging bij je omzetting. Groeten uit Hamburg - Uw Detlev Louis Team
23 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Helaas na 10 dagen nog niks binnen gekregen. Zal vast niet aan Louis liggen maar wederom aan het prutbedrijf DHL. Ben benieuwd hoe Louis het gaat oplossen.
Beoordeling melden
Antwoord van louis.nl
25 mrt 2024
Bedankt voor uw beoordeling. Volgens DHL zou uw pakket al enige tijd klaar moeten liggen om opgehaald te worden bij uw lokale pakketwinkel, maar wij zijn al bezig met uw zaak. Hopelijk zal dit ertoe leiden dat het pakket zo snel mogelijk bij u wordt afgeleverd. Onze excuses voor de vertraging. Groeten uit Hamburg - Uw Detlev Louis-team
25 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Er is geen terugkoppeling met klantenservice. Echt jammer.
Beoordeling melden
Antwoord van louis.nl
25 mrt 2024
Thanks for your opinion. We do have send you an email that the order number 21130731 has reach our main warehouse and you will receive the refund automatically .
28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Prima website, verzend methode duurt lang helaas
Beoordeling melden
Antwoord van louis.nl
2 apr 2024
Bedankt voor uw beoordeling. Levering vindt meestal plaats vanuit Hamburg, daarom kan het soms 3 tot 4 werkdagen duren voordat een pakket in Nederland wordt afgeleverd (mits de goederen direct in Hamburg op voorraad zijn). Onze excuses voor de iets langere wachttijd voor onze pakketten. Groeten uit Hamburg - Uw Detlev Louis Team