www.afzuigkapfilterwinkel.nl- Logo - Beoordelingen

www.afzuigkapfilterwinkel.nl

3.149 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.168 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 nov 2022
www.afzuigkapfilterwinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor www.afzuigkapfilterwinkel.nl

SD
Sjef D.
Vianen

Ik heb afzuigkap filters besteld en ze hebben een productie fout

Ik heb afzuigkap filters besteld en deze kwamen met een productie fout bij mij aan. De fout is een uittrek label waarmee je de 4 koolstoffilters na de gebruiksperiode uit de Downdraft openingen kan trekken om nieuwe te monteren. Men heeft het nagekeken bij de firma en men zou een retourlabel aanmaken hiervoor, helaas na een paar keer reageren het retour label na een anderhalve week gekregen. Ik heb de filters helaas nu toch eerder moeten plaatsen vanwegen een kapot filter en er toch gekookt moest worden bij mij thuis, en men het retour label te laat heeft verzonden. Ik haal tegen de tijd van vervanging van deze filters er ze wel uit door middel van een tang gaat ook natuurlijk maar is niet zoals het moet zijn. Bij de afzuigkapfilterwinkel weinig klantenservice wat dit betreft, om een kleine compensatie gevraagd maar nee ik krijg een retour label van hun en dat dit niet gelijk is gebeurt daar hebben ze het niet over. Nou ik ga hun reactie wel even afwachten, de vergoeding hoeft voor mij nog geen eens alleen de reactie steeds van het retour label word verzonden [niet dus] pas na 4 mailtjes. Ze doen het hopelijk ondanks de fout toch goed en volgende keer waarschijnlijk niet meer bij hun.
30 apr 2024
Verkeerde levering. Dan continu heen en weer gemail met tekens andere vragen, dan vraagt men foto's van de doos, dan het product..ik vermoed telkens iemand anders. Ondertussen zeker 7mails gedaan en 10 foto's verstuurd. Is eigenlijk onbegrijpelijk dat zij bij een verkeerde levering de klant zo aan het lijntje houden.
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Beste klant, Onze excuses voor het ongemak. Te zien is dat wij nog een zending van het juiste product naar je toe hebben gestuurd. Hopelijk is deze in goede orde ontvangen. Wij willen onze excuses aanbieden als je een slechte ervaring met ons hebt gehad. Wij nemen dit mee in ons werk en zullen erop letten. Met vriendelijke groet, Klantenservice
20 apr 2024
Echt ruk Geef je aan geen mails te willen ontvangen en toch krijg je weer van die revieuw mails. Kansloos en echt waardeloos dat de wens van een consument niet word gerespecteerd. Bij een supermarkt rent de caissière toch ook niet achter je aan om te vragen hoe je hebt ervaren hoe zij de producten scande?
22 apr 2024
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent met onze service. We willen je vriendelijk vragen om je klacht en ordernummer te mailen naar onze klantenservice. We hopen zo de situatie samen op te kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
Het pakket is door PostNL niet geleverd op het afleveradres. Hebben ook niet aangebeld!!!! Heb heel de middag zitten wachten! 😡 Kreeg een mail om hetzelf te gaan ophalen!!!??? 🤬

Foutje.

Wegens een fout in het bezorgadres zijn de filters tot op heden niet geleverd. Het exacte adres is : Opvoedingstraat 41 bus 1. Kunnen jullie dit rechtzetten ! Dank bij voorbaat.
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Beste klant, Onze excuses voor het ongemak. Op de Track&Trace staat dat het bij de buren is afgeleverd: https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3STUZT756048990-NL-6001VX?language=nl Is dit niet het geval, dan gaan wij het voor je oplossen. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenserivce
30 apr 2024
Bestelling gedaan nooit gekregen. Ook niet terug betaald. Oppassen voor deze bedrijf oplichters..
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Beste klant, Onze excuses voor het ongemak. Graag ontvangen wij een mail op klantenservice@afzuigkapfilterwinkel.nl. Wij zullen dan een verklaring doorsturen die kan invullen en terugsturen. Er kan dan een nieuwe zending toesturen of een terugbetaling doen. Wij zien graag je mail tegemoet en nogmaals excuses. Met vriendelijke groet, Klantenserivce
Kon mijn bestelling niet annuleren. Mail binnen 10 min. verzonden maar ................
16 apr 2024
Na 8 dagen nog steeds niet verzonden, levertijd volgens de website 2-5 werkdagen
18 apr 2024
22 apr 2024
Geheel verkeerde filter ontvangen, vandaar deze waardering.
23 apr 2024
Mijn bestelling bezorgen waarvoor ik heb betaald!
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Beste klant, Onze excuses voor het ongemak. Op de track and trace te zien is het bezorgd: https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3STUZT756048990-NL-6001VX?language=nl Maar als je aangeeft niks te hebben ontvangen gaan wij dit voor je oplossen. Via de mail hebben wij een ontvangersverklaring opgestuurd. Deze kan je dan invullen en opsturen. Je kan dan ook aangeven of je een nieuwe zending wil of een terugbetaling van het aankoopbedrag. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenserivce
Mijn bestelling nog steeds niet ontvangen
27 apr 2024
1 vd 2 artikelen was beschadigd
20 mrt 2024
Er wordt uiteindelijk wel geleverd, echter: de termijn waarop zou worden geleverd wordt niet gehaald, navraag doen kan niet omdat jullie telefonisch onbereikbaar zijn, de chat werkt nooit en de mail wordt pas na een week beantwoord. Het zou klantvriendelijker zijn als er niet wordt gezegd dat levering volgende werkdag is. Veel werk aan de winkel dus.
14 apr 2024

Meer klantgerichtheid

Het zou fijn zijn als er meer betrokkenheid is en men meer moeite doet om de geschikte filter aan te bieden. Daarnaast ben ik benieuwd wanneer het bedrag teruggestort wordt voor de foute filters die retour zijn gegaan.
17 mrt 2024

geen update, geen levering

Vorige week besteld, vanaf toen geen update gehad over verwachte levertijd of iets dergelijks. Ik heb ook nog niks ontvangen tot op heden.
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl

Het bedrijf is onbereikbaar als je een vraag hebt of iets retour wil sturen

Het bedrijf is onbereikbaar als je een vraag hebt. De chat werkte niet, telefonisch contact doen ze niet aan.
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Wat jullie kunnen doen is zorgen dat ik het pakket ontvang. Het ligt nog ergens bij Post NL
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Bestelling was niet volledig en nog steeds geen reactie op gekregen
24 mrt 2024

Filter plastic afgebroken

Was een stukje van het artikel afgebroken .
16 mrt 2024