emtrade.nl- Logo - Beoordelingen

emtrade.nl

88 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden100 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 sep 2022
emtrade.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 okt 2023
Prima ervaring met het bedrijf. Mijn bestelling van Kunststof bakken is zeer vlot bezorgd. 1 kunststof bak had "schade" en zat een gaatje in geboord (schat 8 mm) Dat is een teken dat de bestelling niet goed nagekeken is naar mijn mening. Ook communicatie vindt ik lastig als je zonder een account aan te maken, besteld. Mijn algehele beoordeling is gewoon goed. Prima prijs en kwalitijd.

3 mrt 2024
Ik heb vorige week zondag besteld, en heb mijn stelling nog steeds niet heb een mail gestuurd. Wat de verwachte leverdatum is en daar is tot heden nog niet op geantwoord. Dus ik wacht maar af denk ik of ik ga volgende week bellen mis word er dan wel gereageerd.

Beoordelingen voor emtrade.nl

24 mei 2023
17 mei 2023
18 jul 2023

Kan beter!

2x moeten bellen waar het blijft. Week geleden besteld. Geen update via mail, nu aangemeld bij PostNL sinds gisteren, maar die hebben het pakket nog niet ontvangen zegt de website.
Had graag snellere levering gehad. Nu na een week is nog niets verwerkt,ingepakt of verzonden. Kan sneller toch!
JH
J H.
Meppel
1 nov 2023
Na een week nog steeds geen levering, geen antwoord op mail, nog steeds geen leveringsdatum.
30 dec 2023
Jammer , al een week geleden besteld en betaald , nog steeds niets gehoord of ontvangen.
17 dec 2023
Pakket nog steeds niet geleverd (week geleden besteld niks meer gehoord)
10 aug 2023
Nog niks ontvangen van bestelling 1 augustus