emtrade.nl- Logo - Beoordelingen

emtrade.nl

88 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden100 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 sep 2022
emtrade.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 okt 2023
Prima ervaring met het bedrijf. Mijn bestelling van Kunststof bakken is zeer vlot bezorgd. 1 kunststof bak had "schade" en zat een gaatje in geboord (schat 8 mm) Dat is een teken dat de bestelling niet goed nagekeken is naar mijn mening. Ook communicatie vindt ik lastig als je zonder een account aan te maken, besteld. Mijn algehele beoordeling is gewoon goed. Prima prijs en kwalitijd.

3 mrt 2024
Ik heb vorige week zondag besteld, en heb mijn stelling nog steeds niet heb een mail gestuurd. Wat de verwachte leverdatum is en daar is tot heden nog niet op geantwoord. Dus ik wacht maar af denk ik of ik ga volgende week bellen mis word er dan wel gereageerd.

Beoordelingen voor emtrade.nl

Was ok
3 mrt 2024
RK
Ricardo K.
Apeldoorn
28 jan 2024

Nette gebruikte kratten geleverd gekregen.

Verzendkosten direct zichtbaar (kleine pallet / grote pallet). Ruim assortiment. Duidelijke website. Communicatie omtrent levertijd kan beter (zal meer aan de transporteur liggen).
AD
Armand D.
Wondelgem
Snelle levering, tamelijk duidelijke foto's en gegevens van de te bestellen materialen
20 jan 2024
Eerlijke prijs & product zo als beschreven. Plus snelle verzending.
Vriendelijke medewerkers en correcte levering
Juiste maatvoering en snelle levering.
18 jan 2024
eerlijk advies en snelle levering
vlotte levering
3 feb 2024
eerst leveren alvorens jullie om een beoordeling vragen.
26 okt 2023

Beoordeling Kunststof bakken

PV
Peter V.
Westerbeek
7 apr 2024

Concurrerende prijzen en snelle levering

We hadden een kunststof krat nodig met specifieke maten. Emtrade heeft een enorm uitgebreid assortiment van nieuwe en gebruikte kratten. We konden de voor ons geschikt krat snel vinden en bestellen. De prijs was zeer concurrerend en de levering verliep snel. Zo konden we snel aan de slag. Prima dus!
22 aug 2023
Uw werknemer Paul Sampers verdiend een extra goede vermelding in uw revieuws. Hij zorgde voor een vervangende powerboat van een ander merk welke ook op mijn oude plafondventilator paste. Hulde
RS
Super snel geleverd en ook nog de juiste wielen en voor een prijs waar ik ze nergens voor kan kopen. Ben zeer tevreden
RM
Raymond M.
Uithoorn, Die Niederlände
18 aug 2023

Betrouwbaar

Bestellen was eenvoudig. Snelle levering. Prima stevige gebruikte stapelkratten voor een nette prijs. Aanrader.
6 jul 2023
Bijzonder praktisch, juiste volume inhoud. Netjes geleverd, een aanwinst voor de werkplaats. TOPPER !

Prima (gebruikte) kratten

Een paar prima (gebruikte) kratten gekocht. Betere kwaliteit dan die van de bouwmarkt.