dimehouse.nl

330 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.181 beoordelingen in totaal

ongeldig

dimehouse.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij dimehouse.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

In eerste instantie hadden wij hele mooie eetkamerstoelen besteld, het type Beau, alleen vonden wij persoonlijk de zitting iets te hard. Nu komen ze deze kosteloos weer ophalen en hebben we inmiddels hele mooie vergelijkbare stoelen besteld (type Yara) met een hele fijne zachtere zitting. Top service van Dimehouse. Zeer behulpzaam en niks is te veel gevraagd. Bedankt 🤗👍🏽🍀

10 nov 2023
Ik ben bepaald niet serieus genomen over een klacht die ik had over de geleverde stoelen. Het losse stiksel zou bij deze stoelen horen. Ik had er echter 1,5 jaar geleden al 4 gekocht en die waren wel netjes doorgestikt. En toen ik besloot ze te retourneren moest ik opnieuw(!) foto's opsturen. Allemaal heel vervelend. Nadat ze zijn opgehaald moest ik na twee weken weer rappelleren om mijn geld terug te krijgen. Ik koop niet meer bij deze club.

Beoordelingen voor dimehouse.nl

31 mrt 2024

Meubels

Mooi meubel en prima service
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review! Wat fijn om te lezen dat u de meubels mooi vindt en de service als prima heeft ervaren. Wij hopen u snel terug te zien via onze webshop of in één van onze showrooms. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
gewoon zo verder doen. vrg
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review! Wij hopen u snel weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
Alle ging vlot cf afspraak.
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Fijn om te horen dat bestelling vlot is geleverd. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Nathalie
Super goede service
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met de geboden service. Wij hopen u snel weer van dienst te mogen zijn! :) Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
Goed verpakt!!
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review! Fijn om te lezen dat de bestelling goed verpakt was. Wij hopen u snel weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
30 mrt 2024
Tevreden
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent. Wij hopen u snel weer van dienst te mogen zijn. :) Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
22 apr 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw 3 sterren review! Wij hopen u snel terug te zien :) Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
19 apr 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw 4 sterren review! Wij hopen u snel terug te zien :) Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
18 apr 2024
19 apr 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw 5 sterren review! Wij hopen u snel terug te zien :) Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
17 apr 2024
17 apr 2024
Goedemiddag, Wat jammer om te lezen dat u ons beoordeeld met 3 sterren. Dit is uiteraard niet de indruk die wij willen achterlaten. Helaas kunnen wij op uw ordernummer geen eerdere conversaties vinden. Zou u ons willen contacteren op klantenservice@dimehouse.nl?' Wij willen graag met u meekijken naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Demi Team Dimehouse
7 apr 2024
24 mrt 2024
Antwoord van dimehouse.nl

Verkeerde onderstel geleverd; geen oplossing vanuit DIMEHOUSE.

We hebben 6 stoelen besteld, maar kregen helaas de verkeerde onderstellen geleverd, waardoor we één stoel niet konden monteren. We hebben contact opgenomen en kregen het nieuws dat DIMEHOUSE in een faillissementstraject zit en ons niet meer kan helpen. Zitten we dan met een onvolledig product! Bewust iets verkopen, wetende dat het niet klopt is gewoon pure oplichterij. NOT DONE!!!!
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u de verkeerde onderstellen heeft mogen ontvangen. Dat is niet de bedoeling! Zoals aangegeven in onze mail gaan wij u uiteraard verder helpen. Echter zal dit binnen 4 weken plaatsvinden. Daarom vertrouwen wij op uw geduld en begrip zodat wij een passende oplossing kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie