dimehouse.nl

331 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.182 beoordelingen in totaal

ongeldig

In eerste instantie hadden wij hele mooie eetkamerstoelen besteld, het type Beau, alleen vonden wij persoonlijk de zitting iets te hard. Nu komen ze deze kosteloos weer ophalen en hebben we inmiddels hele mooie vergelijkbare stoelen besteld (type Yara) met een hele fijne zachtere zitting. Top service van Dimehouse. Zeer behulpzaam en niks is te veel gevraagd. Bedankt 🤗👍🏽🍀

10 nov 2023
Ik ben bepaald niet serieus genomen over een klacht die ik had over de geleverde stoelen. Het losse stiksel zou bij deze stoelen horen. Ik had er echter 1,5 jaar geleden al 4 gekocht en die waren wel netjes doorgestikt. En toen ik besloot ze te retourneren moest ik opnieuw(!) foto's opsturen. Allemaal heel vervelend. Nadat ze zijn opgehaald moest ik na twee weken weer rappelleren om mijn geld terug te krijgen. Ik koop niet meer bij deze club.

Beoordelingen voor dimehouse.nl

LS
lonny s.
venhuizen
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw feedback. Wij hopen u snel weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse
17 apr 2024
Goedemiddag, Wat jammer om te lezen dat u ons beoordeeld met 3 sterren. Dit is uiteraard niet de indruk die wij willen achterlaten. Helaas kunnen wij op uw ordernummer geen eerdere conversaties vinden. Zou u ons willen contacteren op klantenservice@dimehouse.nl?' Wij willen graag met u meekijken naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Demi Team Dimehouse
19 apr 2024
22 apr 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw 3 sterren review! Wij hopen u snel terug te zien :) Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie

Verkeerde onderstel geleverd; geen oplossing vanuit DIMEHOUSE.

We hebben 6 stoelen besteld, maar kregen helaas de verkeerde onderstellen geleverd, waardoor we één stoel niet konden monteren. We hebben contact opgenomen en kregen het nieuws dat DIMEHOUSE in een faillissementstraject zit en ons niet meer kan helpen. Zitten we dan met een onvolledig product! Bewust iets verkopen, wetende dat het niet klopt is gewoon pure oplichterij. NOT DONE!!!!
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u de verkeerde onderstellen heeft mogen ontvangen. Dat is niet de bedoeling! Zoals aangegeven in onze mail gaan wij u uiteraard verder helpen. Echter zal dit binnen 4 weken plaatsvinden. Daarom vertrouwen wij op uw geduld en begrip zodat wij een passende oplossing kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
17 apr 2024
wij bestellen een lamp en bureau stoel en kunnen de bureau stoel niet in elkaar zetten want er onbreekt een groot stuk. wij proberen hun te contacteren en krijgen telkens te horen dat ze ineens niets kunnen versturen door een faisiment
17 apr 2024
Goedemiddag Yoeri, Wat ontzettend jammer om te lezen dat u deze ervaring heeft. Onze excuses hiervoor. Het klopt inderdaad dat wij bezig zijn met een faillissementstraject. Echter, zijn wij wel bezig met een doorstart waardoor wij u later meer informatie kunnen geven. Hierbij nogmaals het verzoek om ons over 4 weken een reminder te sturen. Met vriendelijke groet, Demi Team Dimehouse
20 apr 2024
Heb mijn kast niet gekregen. Deze is betaald ze zitten in een faliekant. Vreselijk, moet over q maand contact opnemen. Heb kast nu nodig. Omdat ik verhuist nen
22 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor uw feedback en onze oprechte excuses voor de vervelende ervaring die u heeft gehad. We begrijpen uw teleurstelling volledig en willen u verzekeren dat we uw zaak serieus nemen. Zoals we per e-mail hebben aangegeven, zullen we uiteraard een passende oplossing bieden. We streven ernaar om dit zo snel mogelijk voor u op te lossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip. Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact met ons op via e-mail. (klantenservice@dimehouse.nl) Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
17 apr 2024
Geen bestelling ontvangen, wel bij navraag een bericht dat Dimehouse failliet is.
18 apr 2024
Goedemorgen, We begrijpen uw teleurstelling en willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We begrijpen dat dit voor onze klanten vervelend nieuws is, en we betreuren de impact die dit heeft op uw bestelling. We zitten op dit moment in een doorstart procedure. Wij raden u aan om over 4 weken wederom contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Demi Team Dimehouse
13 mei 2024
14 mei 2024
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u ons deze beoordeling geeft. Graag vernemen wij meer informatie. Dit kunt u versturen naar: klantenservice@dimehouse.nl Wij vernemen graag van u. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
13 apr 2024

Zeer slechte behandeling!…

Heel slechte reacties nadat ik verschillende keren gebeld heb met de vraag wanneer ik mijn bestelling kon verwachten. Dat duurde inmiddels al een maand. Er staat bij de advertentie vandaag besteld morgen in huis. Een paar dagen later is acceptabel. Maar geen weken. En dan onbeschofte antwoorden krijgen kan toch zeker niet. Ik heb mijn laatste bestelling daar gehad.
16 apr 2024
Beste Bea, Jammer om te lezen dat u deze ervaring met ons heeft gehad. Dat is uiteraard niet de service die wij willen bieden. Zoals aangegeven stond er een verkeerde lamp voor u in bestelling. Daarna hebben wij een aantal keer vriendelijk telefonisch gesproken. Hierin hebben wij de situatie uitgelegd. Jammer om te lezen dat u dat als onbeschoft heeft ervaren. Voor verdere vragen kunt u ons altijd bereiken via: klantenservice@dimehouse.nl Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie

Geen contact te krijgen met Dimehouse 😠

Eerste bestelling snel ontvangen. M'n tweede bestelling niét. Deze zou volgens DHL één dag later geleverd zijn. Hierover nu reeds 2 maal gemaild naar Dimehouse. Tot op heden nog geen enkele reactie mogen ontvangen van Dimehouse
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat het pakket later geleverd is dan verwacht. Dat is uiteraard niet de bedoeling! Via de track en trace codes zien wij dat het pakket bij u geleverd is. Wij hopen dat u alles naar wens heeft mogen ontvangen. Mochten wij u verder nog ergens mee kunnen helpen dan kunt u altijd contact met ons opnemen via: klantenservice@dimehouse.nl of telefonisch via: 085-8886474 Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
GG
Glenda G.
Purmerend
SLECHTE COMINICATIE MET KLANT
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u onze communicatie als slecht heeft ervaren. U heeft de bestelling geplaatst en wij hebben volgens afspraak op 4 april bij u geleverd. Helaas had u het verkeerde huisnummer ingevoerd gaf u aan per mail. Gelukkig heeft u het pakket nu in goede orde mogen ontvangen. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
Heb alleen nog maar besteld. Bevestiging gehad. Verdrrr nog niets gehoord. Te vroeg voor een oordeel,
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw feedback. Wij verwachten de voorraad 19 maart binnen te krijgen. De avond voor verzending ontvangt u de track en trace codes van ons per mail. Wij verwachten volgende week bij u te leveren. Ik hoop dat u snel mag genieten van uw bestelling! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
M’n bestelling nog steeds niet gehad en als ik vraag waar hij blijft krijg je ga ik uitzoeken en je hoort niets meer.
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u deze ervaring met ons heeft. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Echter hebben wij u hierover een mail gestuurd op 21-02-2024. Helaas hebben wij geen reactie vernomen. Wij hebben de mail nogmaals naar u verstuurd. Wij hopen op een reactie zodat wij dit voor u kunnen afhandelen. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie

Niet nakomen van belofte.

Een maand geleden heb ik een salontafel besteld. Op de site van Dimehouse staat leveringstermijn 3-4 werkdagen. Na een maand heb k nog steeds niets gekregen. Ik heb reeds 2x contact gehad via chat en telkens wordt er beloofd dat de tafel bij hen dezelfde week geleverd wordt en dat ik ze enkele dagen nadien zou ontvangen. Niet dus. Mijn vertrouwen in de leverancier is volledig weg,
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Wat ontzettend jammer om te lezen dat u deze ervaring met ons heeft. Dat is uiteraard niet de bedoeling en de service die wij willen bieden. Onze oprechte excuses! Inderdaad heeft de salontafel een vertraagde levertijd i.v.m. een vertraging in de vracht. Dit is ontzettend vervelend maar helaas onmacht voor ons. Wij zullen er alles aan doen om het artikel zo spoedig mogelijk te kunnen leveren. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie

Buitentafel dimehouse

Op de site van dimehouse een buitentafel gekocht. Deze heeft onder een kapschuur gestaan. Nu 8mnd later heeft de tafel last van vocht. En trekt krom en zwelt op waardoor de buitenkant kapot is gegaan. Eerst zou ik een bon krijgen voor het ongemakt omdat ze ermee bekend waren Hieronder de tekst die ik van dimehouse kreeg: "" Helaas hebben wij deze tafeltjes niet meer in ons assortiment omdat gebleken is dat deze achteraf niet geschikt bleken om buiten neer te zetten"" Maar zo snel als het willen geven van een vergoeding is het nu in 1x veranderd in dat ze zeggen, eigenschuld stond op de site. Dit heeft er destijds niet bij gestaan. Nu is het mijn woord tegen het die van dimehouse. Bij meerdere buiten tafels staat nu bij niet voor buiten geschikt, wel voor onder een afdak. Maar ook dat klopt dus niet. Advies: geen buiten tafel kopen/verkopen die niet buiten kan staan. En ik zit mooi met de gebakken peren. 190 euro lichter en geen buiten tafel. Zelfs voor een oplossing/compromie stonden ze niet open. 1 aug, Dimehouse heeft contact met mij gezocht en het netjes opgelost.
Antwoord van dimehouse.nl
Beste Sandra, Dank voor uw review. Wij willen u nogmaals ons excuus aanbieden voor de verwarring dat was zeker niet onze intentie. Fijn is het in ieder geval wel dat wij toch uiteindelijk tot elkaar zijn gekomen en u een passende oplossing hebben mogen bieden. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Peter
30 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling

Aanvankelijk tevreden, maar helaas.....

Bestellingen zijn vlot geleverd en ook proces voor retourzending van een gedeelte van de bestellingen verliep goed, maar de terugbetaling laat nu wel erg lang op zich wachten en geen communicatie vanuit Dimehouse na ontvangst van de retourzending. Ik heb zelf moeten bellen en mailen en kreeg uiteindelijk wel antwoord en toezegging dat alles netjes was ontvangen en geld teruggestort zou worden, maar tot op heden nog niet ontvangen. De retourzending was 3 augustus ontvangen en nu op 30 augustus nog geen terugbetaling. De voorwaarden zeggen dat terugbetaling binnen 14 dagen is. Zal de review updaten van verdere verloop. Vandaag 31-8-2023 geld terugontvangen. Dat is dan een ster extra. Toch is dit wel een punt van aandacht gezien de andere reviews over dit onderwerp.
30 aug 2023
Beste Peter, Dank voor uw review. Wat vervelend dat het ons niet gelukt om u binnen de afgesproken termijn terug te betalen waarvoor wij ons welgemeend excuus willen aanbieden. Graag wil ik u vermelden dat er onderzoek is gedaan waarom het nog niet in order was gemaakt en wij willen u melden dat de terugbetaling inmiddels is uitgevoerd. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Peter
25 aug 2023

Retour product ontvangen

Sidetable besteld, doos beschadigd en amateuristisch dicht geplakt. Na openen lijkt het om een retour product te gaan. Schroeven voor de poten ontbreken uit open gescheurd zakje. Na telefonisch contact zouden ze nageleverd worden. Na niks ontvangen te hebben nog een keer gebeld en niet bekend waarom schroeven niet verstuurd zijn. Worden alsnog verstuurd en inderdaad 2 dagen later ontvangen. Customer service goed bereikbaar maar ik heb het niet als vriendelijk ervaren. Bij monteren poten zitten er geen kenmerken op de poten en tafel zoals in instructies vermeld staan. Begrijp waarom de sidetable is teruggestuurd maar met gepuzzel en wat aanpassing de sidetable toch recht langs de muur kunnen plaatsen.
25 aug 2023
Beste Stan, Bedankt voor het plaatsen van uw feedback. Wat jammer om te lezen dat u deze ervaring met ons heeft gehad. Dat is uiteraard niet de service die wij willen bieden. Echter leveren wij geen artikelen die eerder retour zijn gekomen. Wel is het jammer dat het artikel niet direct in orde is geleverd. Gelukkig heeft u nu de juiste schroeven mogen ontvangen. Wij wensen u veel plezier van de sidetable! :) Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
13 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling

Geen reële info m.b.t. voorraad en levertijd...

Inmiddels 3 mails ontvangen of ik een revieuw wil schrijven. Echter heb ik een tafel en stoelen besteld. De stoelen werden snel geleverd, de tafel niet alhoewel deze bij 2 vestigingen op voorraad staat met 2-3 dagen levertijd... Inmiddels meer dan 2 weken verder. Gemaild en gebeld maar geen tafel. Het zou fijn zijn als ze me uit zichzelf zouden informeren m.b.t. de status. De stoelen zouden van mij 5☆ krijgen. Mijn 3 sterren omdat de tafel mooi is! op de foto... Maar wanneer wordt deze verzonden???
13 jul 2023
Beste Richard, Bedankt voor uw revieuw. Vervelend om te lezen dat uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Dit is uiteraad niet de bedoeling onze oprechte excuses hiervoor. Helaas kampen we op dit moment met een kleine vertraging maar daar zijn wij mee achter de schermen druk mee bezig om dit te verhelpen. Wij zullen ervoor zorgen dat wij u hierover netjes blijven informeren. Mocht u verder nog wat vargen hebben dan raad ik u aan om dan telefonisch contact met ons op te nemen en of eventueel mail toe te sturen naar klantenservice@dimehouse.nl. Met vriendelijke groet, Team dimehouse - Bernie
14 aug 2023

Lenn keukenkrukken

Wij hebben de Lenn keukenkrukken besteld. Prachtige krukken die heerlijk zitten. Bij de aflevering moet je de zittingen aan het onderstel schroeven. Daar ondervonden we een probleem. De voorgeboorde gaten voor de schroeven in de zittingen zitten niet op de juiste plaats. Ik heb extra gaten moeten boren in de zittingen om het onderstel aan de zittingen te bevestigen. Dat was jammer, zeker voor die prijs.
15 aug 2023
Beste as.meijer, Dank voor uw review. Wat spijtig om te lezen dat u niet tevreden bent over uw bestelde barkrukken omdat de schroef gaten niet overeen komen. Wij hebben gezocht maar hebben helaas geen mail van u kunnen vinden waarin dit gemeld is. Als u ons een mail had gestuurd dan hadden wij u graag willen voorzien van andere zittingen waarin de schroef gaten wel overeen komen met het onderstel. Mocht u nog vragen hebben dan mag u ons altijd een mail sturen of bellen. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Peter
14 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Product kan mooier afgewerkt worden

De bezorging was goed. Dank daarvoor. Met het product ben ik ook blij, mooie houten planken. Echter de stalen bevestiging voor aan de muur kan beter mijns inziens. Daar is op bespaard denk ik. Ze zijn niet helemaal recht voorgeschroefd aan de achterzijde van de plank, waardoor de stalen constructie aan 1 kant zichtbaar is. Dat is jammer. He product in zijn geheel had dus mooier afgewerkt kunnen worden.
14 jun 2023
Goedemiddag Esmee, Bedankt voor het plaatsen van uw feedback! Wat fijn om te lezen dat u blij bent met de bezorging en het product! Wel is het jammer om te elzen dat u niet helemaal tevreden bent met de bevestiging van het product. Wij zouden hiervan graag beeldmateriaal ontvangen zodat wij met u mee kunnen kijken. Dit kunt u mailen naar: klantenservice@dimeholuse.nl Wij vernemen graag van u! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie