dia-centrum.nl- Logo - Beoordelingen

dia-centrum.nl

418 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.335 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2022
dia-centrum.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Prijsvergelijking van Hypogeen crème 300 mL: Bol.com: 16,48 Diabetesvereniging: 16,01 Drogisterijplein: 15,95 de online drogist: 15,95 Koopjesdriogisterij: 11,75 (met korting. normale prijs 16,01) Hypogeen webwinkel: 10,49 DIA-centrum: 9,08. Goedkoper kan ik het niet vinden. Nadeel van deze shop is dat de verzendkosten er bij komen. Bij veel andere shops zijn er geen verzendkosten bij bestellingen vanaf 20 euro. Toch waren vier flacons goedkoper dan de drie die ik eerder bij plein bestelde. Ik had gevraagd de bestelling te bezorgen bij een DHL pick-up point, maar het werd toch bij mij thuis bezorgd.

5 sep 2023
Ik zou een week geleden mijn bestelling ontvangen. Vrijdag contact opgenomen, er was iets misgegaan maar zou direct op de post gaan en ik zou het zaterdag hebben. Maandag contact, geen uitleg maar het was nog niet verzonden. Ik zou het dinsdag krijgen. Het is nu dinsdag nacht en je raad het al, ik heb nog niets binnen.

Beoordelingen voor dia-centrum.nl

EA
Etienne A.
Arlon Belgique
7 apr 2024
We hebben bij hun besteld omdat er verstuurd wordt met DHL ,waarvoor we dan ook verzendingskosten hebben betaald. Toch is dit terecht gekomen bij Bpost . Meer dan 1 week levertermijn ,terwijl we deze dringend nodig hadden . Ik heb ze dan ook elders zelf gaan halen ...
Houden zich niet aan afspraak. Bij mijn bestelling stond, dat de bestelling gratis was, boven een bepaald bedrag. Mijn bestelling was hoger, dus verwachtte ik een gratis verzending. Helaas niet en durft men te beweren, dat het niet op de site staat
Zenders hier online besteld.allemaal storing en hieden er mee op.l angste was 1.5 dag. 14 dagen per zender en gaan 3 zenders voor 2 dagen totaal. Ook niets doen voor de klant erg jammer van zoon bedrijf
18 apr 2024
Helaas was het product niet juist werkend. De naald van de Libre sensor kwam niet mee met de chip. Dus ik heb hem niet kunnen gebruiken.
Niet reageren op het klachtenformulier en producten verkopen die bijna over de datum zijn is niet zo netjes
Ik kreeg een defecte sensor toe gestuurd. Krijg ik ook nog de schud dat het niet goed is aangebracht.