hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nl
Beoordelingen:

1.471 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden94.405 beoordelingen in totaal  

4,39
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 20 okt. 2016
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
hunkemoller.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

6 jul. 2023
 Geverifieerde beoordeling
De vlotte levering was prettig. Jammer is wel dat het niet duidelijk is of ik vóór een bepaalde dag mijn bestelling moet ophalen uit een filiaal of dat ik het ook later mag doen, want ik moet net op die dag kunnen, daarom gekozen voor thuis leveren en dan helaas verzendkosten betaald. Ook jammer dat online mijn tegoedbon niet werkt die ik in een winkel had ontvangen omdat een bh geen goed stiksels had en er toen geen vervanging was, nu 2 mnd later kon ik de bh gewoon online kopen, zonder problemen.

de meest kritische beoordeling

26 okt. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Wat een ontzettend slecht en niet te begrijpen retourbeleid Een half jaar geleden betaalde ik online een bestelling met mijn online cadeaukaart die ik voor mijn verjaardag had gekregen. Thuis gepast, maar helaas had ik van een aantal artikelen een andere maat nodig. Ik naar de winkel in de buurt. Ruilen was niet mogelijk. Ik moest de artikelen terugbrengen en opnieuw afrekenen. Dat heb ik gedaan. Wat bleek… ik kreeg een deel van het terugbetaalde geld weer op die cadeaukaart en een deel op mijn rekening. Het geld wat ik in de winkel betaald had heb ik dus EXTRA betaald. Vorige week dan toch maar de cadeaukaart opgemaakt door weer online wat te bestellen. 3 artikelen, derde bh gratis. Helaas weer twee artikelen in de verkeerde maat. Weer naar de winkel. Ruilen kon niet, moest die twee artikelen terugbrengen en de andere maten opnieuw betalen… MAAR dan geld de actie niet meer dus betaal je de volle mep. PARDON? Ik kom gewoon iets RUILEN?! Ook zou ik het geld weer op die cadeaukaart krijgen en niet op mijn rekening. Wat is dit voor een lomp systeem, jullie zijn de enige die dit hanteren. Super klantonvriendelijk. Een mevrouw in een andere winkel heeft mij tegen jullie regels in toch weten te helpen, zodat ik én de goede maat had én die rot cadeaukaart kwijt was én gewoon kon profiteren van de korting die ik gehad had. HULDE aan deze meedenkende mevrouw. Dit was mijn laatste aankoop bij de Hunkemöller.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Vind t triest dat je word opgescherpt met tegoedbon
Beoordeling melden
31 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik kreeg een tegoedbon maar tijdens retour komden ze in het winkel niet afhandelen! Wat een gedoe voor niks.
Beoordeling melden
26 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nooit bericht gehad dat pakket was gearriveerd in winkel. Wel bericht gehad dat pakket was terug gestuurd????
Beoordeling melden
25 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Eerst stond ik om 9 uur voor de deur gaan ze pas 9.30 open in Noordwijk. Vervolgens kom ik om 12.30 terug staat er op de deur een handgeschreven briefje dat ze van 12.00 tot 13.00 pauzeren!! Dus ik heb mijn pakket nog niet😢misschien is 3x scheepsrecht😁
Beoordeling melden
12 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik vraag om een retourformulier maar krijg totaal geen antwoord
Beoordeling melden
2 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn pakket niet ontvangen zaten totaal andere dingen in. En is allemaal uitverkocht dus kan het niet meer nabestellen. Echt heel slecht.
Beoordeling melden
23 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Afspraken nakomen. 3 weken moeten wachten op mijn geld. Beloofd dat er een mailtje zou komen de dag van het telefoongesprek, geen mail ontvangen. Meerdere keren gebeld (wachttijd abnormaal lang). Dus wachttijd verkorten door meer lijnen beschikbaar te hebben.
Beoordeling melden
MD
Mirjam d.
Castricum
20 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Ik heb 2 keer een oncy retour gestuurd, waarom de rekening?

Ik heb 2 keer een oncy besteld voor volwassenen en een voor de hond, ik heb de oncy voor de hond behouden en de andere retour gestuurd, nu krijg ik de rekening???
Beoordeling melden
18 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Traag en slecht service

order is 10 dagen geleden besteld, nog niet ontvangen, geen klantenservice, geen track en trace, bij de winkel gevraagd niet geholpen.
Beoordeling melden
15 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Pakketje kwijt, mail wordt niet beantwoord.

Pakketje laten bezorgen in de winkel. Nooit aangekomen daar. Waar het pakketje wel is, is nuet bekend. Winkelmedewerkers verwezen me door naar het hoofdkantoor. Mailtje daarheen gestuurd en zit nu al een week op antwoord te wachten....
Beoordeling melden
10 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Artikel geleverd totaal verschillend van hetgeen besteld, wel moeite moeten doen om het retour te krijgen
Beoordeling melden
7 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling is NOOIT uitgeleverd... Probeer al jaren steeds de superslip Maxi 2XL te scoren is amper verkrijgbaar
Beoordeling melden
7 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Artikel besteld zou in de winkel afgeleverd worden en nu is het ineens retour gegaan omdat de winkel docht was. Mijn verrassing weg in de prullenbak
Beoordeling melden
5 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb de verkeerde bestelling ontvangen en de klantenservice benaderd maar tot heden nog geen reactie ontvangen.
Beoordeling melden
4 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik kreeg andere goederen geleverd dan ik besteld had.
Beoordeling melden
4 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling kwam veel te laat, ik had het dringend nodig
Beoordeling melden
3 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Nooit meer, super slecht

Ongelofelijk slechte service, eerst in de winkel een fout gemaakt door de caissière waardoor ik te veel heb betaald. Vervolgens ben ik niet meer in de winkel gelaten waardoor ik volgende dag terug moest komen. Dag erna op zondag online iets besteld dat binnen 1-2 werk dagen geleverd moest zijn, we zijn inmiddels een week verder en nog steeds niks binnen gekregen. Meerdere malen aan de telefoon gesproken en kreeg elke keer te horen dat die ieder moment kan komen. Ik kom hier nooit meer
Beoordeling melden
2 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling is kwijt
Beoordeling melden
2 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nog steeds niet bezorgt in het filiaal.
Beoordeling melden
1 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het is moeilijk om in contact te komen omdat ze onduidelijk zijn. Op messenger reageren ze niet. Telefonisch kan je zelfs sochtend echt lang in de wacht staan. Dan blijft livechat over maar die is niet altijd beschikbaar volgens openingstijden. Eenmaal medewerker gesproken zoekt de medewerker foute gegevens op over een andere bestelling terwijl je duidelijk bestelnummer aangeeft. Vervolgens drukken ze je bijna weg voordat je kan zeggen dat het om foute bestelling gaat. Kan echt veel beter voor zo een bedrijf
Beoordeling melden