hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nl

1.409 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden94.649 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2016
hunkemoller.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 jul 2023
De vlotte levering was prettig. Jammer is wel dat het niet duidelijk is of ik vóór een bepaalde dag mijn bestelling moet ophalen uit een filiaal of dat ik het ook later mag doen, want ik moet net op die dag kunnen, daarom gekozen voor thuis leveren en dan helaas verzendkosten betaald. Ook jammer dat online mijn tegoedbon niet werkt die ik in een winkel had ontvangen omdat een bh geen goed stiksels had en er toen geen vervanging was, nu 2 mnd later kon ik de bh gewoon online kopen, zonder problemen.

26 okt 2023
Wat een ontzettend slecht en niet te begrijpen retourbeleid Een half jaar geleden betaalde ik online een bestelling met mijn online cadeaukaart die ik voor mijn verjaardag had gekregen. Thuis gepast, maar helaas had ik van een aantal artikelen een andere maat nodig. Ik naar de winkel in de buurt. Ruilen was niet mogelijk. Ik moest de artikelen terugbrengen en opnieuw afrekenen. Dat heb ik gedaan. Wat bleek… ik kreeg een deel van het terugbetaalde geld weer op die cadeaukaart en een deel op mijn rekening. Het geld wat ik in de winkel betaald had heb ik dus EXTRA betaald. Vorige week dan toch maar de cadeaukaart opgemaakt door weer online wat te bestellen. 3 artikelen, derde bh gratis. Helaas weer twee artikelen in de verkeerde maat. Weer naar de winkel. Ruilen kon niet, moest die twee artikelen terugbrengen en de andere maten opnieuw betalen… MAAR dan geld de actie niet meer dus betaal je de volle mep. PARDON? Ik kom gewoon iets RUILEN?! Ook zou ik het geld weer op die cadeaukaart krijgen en niet op mijn rekening. Wat is dit voor een lomp systeem, jullie zijn de enige die dit hanteren. Super klantonvriendelijk. Een mevrouw in een andere winkel heeft mij tegen jullie regels in toch weten te helpen, zodat ik én de goede maat had én die rot cadeaukaart kwijt was én gewoon kon profiteren van de korting die ik gehad had. HULDE aan deze meedenkende mevrouw. Dit was mijn laatste aankoop bij de Hunkemöller.

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

24 nov 2023
bestelling nog steeds niet bij afhaalpunt
22 nov 2023
Nog niet binnen. Klantenservice slechts met livechat beschikbaar. Wordt niet beantwoord op Messenger zoals in winkel geadviseerd. Moet nu nog langer afwachten en krijg geen duidelijke antwoorden.
22 nov 2023
Ik heb mijn bestelde producten nog steeds niet ontvangen. Ik heb wel netjes een mail ontvangen dat het wat langer zou duren. Echter slaat de opgegeven reden nergens op omdat het een levering in een eigen winkel betreft. Dat zou geen probleem moeten zijn lijkt mij.
22 nov 2023

Afleveradres niet te vinden!

Ze zeggen dat er een technisch probleem is met het vinden van het afleveradres. Dat is notabene het filiaal van hunkemoller zelf!! Kunnen mij 4 dagen later nog steeds niet vertellen wanneer ik mijn bestelling kan verwachten, geen track&tracé bekend zegt de klantenservice.
11 nov 2023
Ik wilde mijn bestelling die ik had gedaan met de tegoedbon ruilen, maar dat kon niet. Ik moest het artikel retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen. Toen was het tegoed weg.
2 nov 2023
Al 2x bij winkel geweest en ze hebben het pakje niet terwijl ik wel Een e-mail heb dat het bij winkel Is afgeleverd! Ga morgen nog maar een keer langs
TB
Tessa B.
casteren
mijn pakket was blijkbaar beschadigd en door de DHL terug gestuurd. Ik ben daar per ongeluk achter gekomen. En in plaats van dat hunkemoller dit oppakt en direct een nieuwe stuurt Moet ik zelf opnieuw gaan bestellen en maar hopen dat het bedrag van de eerste bestelling wordt terug gestort wat 14 dagen kan duren. echt slechte service
26 okt 2023
15 okt 2023
Daarna al die vragen online over je aankoop walgelijk!
14 okt 2023
Bestelling niet ontvangen , door zeer slechte communicatie DHL, waarbij 3 dagen voor niets op bestelling gewacht. Na bellen met Hunkemöller werd medegedeeld om het nogmaals te bestellen en te betalen. Hierna heb ik maar van de bestelling afgezien en verzocht de betaling terug op mijn rekening te zetten, kreeg ik te horen dat dat wel 3 weken kon duren…
MK
Mieke K.
Haarlem
13 okt 2023
3x in de winkel geweest. Waarvan 2 x een verkoopster die geen Nederlands spreekt of verstaat. Terwijl de bedrijfsleiding achter zit. De 3e x heel fijn contact met verkoopster die er verstand van heeft.
8 okt 2023
Moesten achter onze bestelling aanbellen was een foutje in geslopen zou afgelopen week alsnog bezorgd worden. Maar tot op heden niets ontvangen
5 okt 2023
Pakket was aan verkeerde klant meegegeven. Dus ik ben zeer ontevreden! Schandalig gewoon.!!!
3 okt 2023

Jammer

Doordat DHL zijn bezorgafspraken niet kon nakomen werd mijn pakket teruggestuurd. Ik moest mijn bestelling opnieuw plaatsen maar de mijn maat was uitverkocht, logisch want die laatste zaten in mijn eigen pakket. Contact met de klantenservice gehad maar het was onmogelijk om mijn eigen pakket opnieuw te versturen.
26 sep 2023
ze zeggen vandaag besteld morgen in huis ik w8 al bijna 7 dgn nog steeds niets in huis ... je zal maar ondergoed nodig hebben !!! u vraagt mij nou al 2 keer wat ik vind ervan maar heb nog steeds niets in handen om te beoordelen
26 sep 2023
Bestelling gedaan in de winkel maar krijg helemaal niks
16 sep 2023

niet op tijd geleverd

ik had een bestelling geplaatst en deze zou met 1/2 dagen bezorgd worden. na 4 dagen nog niet ontvangen en helaas dus geen mooi corrigerende lingerie voor onder mijn verjaardags jurk 😔
KS
Karin S.
Purmerend
6 sep 2023
Twee slipjes besteld en een paar dagen later nog eentje. Het zou afgeleverd worden bij de winkel. De laatste bestelling was binnen 3 dagen binnen. De eerste bestelling kwam maar niet. De winkel had de slips op voorraad maar die moest ik dan weer afrekenen. Zij konden de bestelling niet annuleren. Ik gaf aan dat ik op vakantie zou gaan en de slips graag mee zou nemen. Ik moest zelf de klantenservice bellen. Geen enkele medewerking van het winkelpersoneel. De klantenservice vertelde mij dat er vertraging was opgelopen bij DHL maar het nu onderweg was. Een paar dagen later krijg ik bericht dat Hunkemöller mijn retourzending ontvangen heeft.
3 sep 2023

Pakketje zoek…

Al dik een week geleden de bestelling gedaan, met bezorgen in de winkel. Is na 8 dagen nog niet bezorgd. Ze weten niet waar pakketje is gebleven. Maar wel al betaald
27 aug 2023
voorraad online niet accuraat